Biologi
al hjælp ønskes!
Hej :)
skal op til biologi C mundtlig eksamen den 23. juni, og jeg ville gerne vide om der var nogen som har noter eller dispositioner eller hvad som helst! jeg stinker til bio, og jeg ville helst undgå at trække det... så hvis i har nogen, så vær venlig og sende dem til mig :)
Svar #1
22. maj 2014 af MSkousen
Start med at læse din bog, det hjælper intet med andres noter, hvis du ikke har forstået det, og du har jo masser af tid til at læse I. Derefter kan du begynde at stille spg i de ting du ikke forstår
Svar #2
22. maj 2014 af ScaryAfghan (Slettet)
#1Start med at læse din bog, det hjælper intet med andres noter, hvis du ikke har forstået det, og du har jo masser af tid til at læse I. Derefter kan du begynde at stille spg i de ting du ikke forstår
så du mener at man ikke ville kunne bruge andres noter til noget? hvis en anden har omformuleret stof, som man ikke forstår, til noget forståeligt, det kan man ikke bruge til noget? og det er ikke en ting som jeg ikke forstår, men har brug for noget som er nemmere at forstå, end den bog jeg nu har.
Svar #3
22. maj 2014 af MSkousen
Ja jeg tror ikke at elever på C niveau er bedre til at formulere sig end de personer der skriver lærebøgerne, har du brug for at få det på en anden måde, så vil jeg anbefale en anden biologi C bog, dem jeg kender der er ok er
Biologi til tiden
Biologibogen
Biologi B+C
Når du så har været et emne igennem i bogen, så er du klar til at stille spg. og vi skal nogk værer klar til at hjælpe, når vi ved hvad det er der er problmerne.
En anden mulighed er at finde en at læse sammen med, og så forklar hinande det.
PS jeg går ud fra at din lærer på et tidspunkt giver jer eksamens spørgsmålene (eller husker jeg forkert?) og så vil jeg anbefale at du skriver en disposition til hvert spørgsmål, og får styr på det du mangler
Skriv et svar til: al hjælp ønskes!
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.