Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 11581 til 11600 af 58387
-
Fortolkning af engelsk tekst
ForumindlægHvad er jeres fortolkning af denne tekst/sang, og hvad betyder den?: (chorus) Will remind, will remind, will remind me, Will remind, will remind, will remind me, Will remind, will remind, will remind me, Will remind, will remind, will remind me. It's only been a week, The rush ... -
Fysik og Engelsk (TITANIC)
ForumindlægHej, jeg har valgt Titanic og vil så redegøre for Archimedes lov. Mine lærer siger dog at jeg skal skrive mere på det redegørende niveau end bare at redegøre for Archimedes lov, er der nogle der har nogle ideer? Heruderover vil jeg også analyseren nogle non-fiktions tekster om Titanic, her kan ... -
HJÆLP MED AT RETTE ENGELSK
ForumindlægThis paper is a study of water chemistry, the connection between Chemical calculations, biological and chemical experiment. It is a study of concepts like pH value, photosynthesis, respiration and the connection between them. It is also a study concept like Carbon dioxide, Carbonic acid, bicarbon... -
Emneforslag til engelsk biologi
ForumindlægHej SP. Jeg skal skrive SRP I englsk og biologi og jeg syntes derfor det ville være rigtig spændende at høre om I havde nogen forslag til hvad jeg kunne skrive om :) -
Formulering og kommaer på engelsk
ForumindlægHej! Jeg sidder med en aflevering, der omhandler en oversættelse af teksten "Thanksgiving", og da jeg har haft et par problemer med at formulere mig, ville jeg blive super glad, hvis der var en, der gad hjælpe mig med at (evt.) omformulere disse sætninger: At first, they went to Leyden... -
Engelsk outline kilder
ForumindlægJeg skal find 3 gode kilder der understøtter min research, i forhold til min outline men jeg har svært ved at finde nogle gode kilder min outline lyder sådan What is mental health Well being Identity Psychology Prioritize The struggle of being young Mental Health Pressures Education Ch... -
Semantiske felter, engelsk eller dansk
ForumindlægHvad betyder det og hvordan finder man dem i en tekst? -
Længde på 24 timers eksamen?
ForumindlægHej, det her er er spørgsmål til dem, der har været oppe i en 24 timers eksamen i et sprogfag! Hvor meget skrev i ca. til præsentationen af jeres tekst? -
rette min eksamen?
Forumindlæghej, er der en herinde der vil se på min eksamen i mat a og se om det er nok til jeg består eller måske får et lille 4-tal? -
Fysik kemi hvad er vigtigt i eksamen
Forumindlæger der nogen der vil fortælle mig hvad der er vigtigst i en fysik kemi eksamen. at kunne svare på spørgsmålene eller at kunne lave forsøg ???????????????? -
Kort engelsk-oversættelse
ForumindlægHej :) Er der en meget venlig sjæl der gider kigge min engelsk- a aflevering igennem, og eventuel rette/påpege de fejl der måtte være? På forhånd mange tusind tak ;) Først på dansk: De kommer 10 minutter efter, at timen er begyndt. De har ikke lavet lektier, har glemt bøgerne der hjemme, forstyrr... -
fysik eksamen dispositioner
ForumindlægHej skal op til eksamen i fysik/kemi her på mandag 9 klasse afgangsprøve og ville høre om der er nogle der har dispositioner eller andet brugbart matriale til at ligge jeg kan låne lidt fra mine emner er: Det sure det salte og det basiske Partikler med fart på Når felter forandres Slægten alkohol -
EØ -A skrift. Eksamen
ForumindlægHej, nu da der er eksamen, så ville jeg lige høre om nogen af jer har de forrige niveau a eksamenssæt? Har nemlig selv kun 1, og vilderfor godt have nogle sæt jeg kan øve.. Ellers ved i så hvilken opgaver man kan få skrift? Regnskanbsafslutning(er der altid?) Regnskabsanalyse Knap kapacitet Inves... -
Hvad synes i om EØ A eksamen?
ForumindlægHvad synes i om EØ A eksamen idag?? Jeg synes den var ret nem, og tror på en 9-10 stykker.. Kan ikke få 11'eren da jeg manglede et tal, da jeg skulle finde egenkapitalen.. Ellers tror jeg faktisk resten var rigtigt! Så håber på en 10er, men nu får vi at se! -
Dansk Mundtlig eksamen HF
ForumindlægJeg skal til eksamen snart på HF i Dansk, men jeg må indrømme jeg er fuldstændig på bar bund, vi skal så vidt jeg kan forstå kunne henvise teksten til en tidsperiode som fx. romantikken.. Men jeg har ikke ordenlige noter fra undervisningen til at kunne dette, så mit spørgsmål er, hva´ faen´ gør ... -
Dumpet kemi eksamen
ForumindlægHej, jeg har lige dumpet min mundtlige kemi B eksamen, men jeg skal bruge faget til min videreuddannelse. Jeg fik 7 i både skriftlig og mundtlig årskarakter. Hvad gør jeg nu? Skal jeg tage faget igen, eller kan jeg søge ind på den uddannelse jeg ønsker? -
Byggeri og energi eksamen
ForumindlægHej jeg skal op i byggeri og energi nu her i morgen. Jeg skal til at lave et powerpoint show, men jeg er kommet til at tænke på hvordan eksamen endenlig forløber. Her tænker jeg mest på ting som: Hvor lang tid skal man fremlægge før man går ud og skal fortælle om produktet? Hvilke ting skal man ... -
Eksamen og rapport - sammenhæng?
ForumindlægJeg har lavet den dårligste rapport, hvor jeg synes det er svært at snakke om noget derfra fordi de er så dårligt. Er det muligt, når man nu har lavet sådan en dårlig rapport, at man kan få en nogenlunde karakter til eksamen alligevel?? -
Kan man fravælge eksamen?
ForumindlægHej alle. Jeg skal læse fransk A i sommerferien. I teorien behøver jeg kun fransk B fortsætter niveau. Forskellen på A og fortsætter B er, at man ved B ft. kun skal op i en muntlig eksamen, og ved A skal man både deltage i en muntlig og skriftlig eksamen. Men jeg finder det aldeles nyttigt a... -
Vedr. engelsk sprog på gymnasielt niveau
ForumindlægHej Studieportalen. I min seneste engelsk aflevering, har jeg skrevet konsevkent på amerikansk engelsk. Dette medfører at visse endelser er anderledes end på britisk. Altså, fx color på amerikansk, men colour på brittisk engelsk. Problemet ligger i, at jeg har fået fejl for mange navneord, da e...
