Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 11661 til 11680 af 40685
-
Jeg har trukket emnet ideologi i mundtlig samfundsfags eksamen og jeg skal, i en synopsis, selv lave en problemformulering, brug for hjælp
ForumindlægJeg har trukket emnet ideologi i mundtlig samfundsfags eksamen og jeg skal, i en synopsis, selv lave en problemformulering, brug for hjælp -
Allan Sim !
ForumindlægAllan Sim !Jeg gå på VUC aftenskole på et spanskhold der hedder Spansk fortsættersprog høj-niveau.Som jeg kan se det er der 3 niveauer:Spansk begyndersprog = niv. CSpansk begyndersprog høj-niveau = niv. BSpansk fortsættersprog høj-niveau = niv. AJeg har et spørgsmål til dig angående skriftligeksa... -
Gode råd tik dansk mundlig eksamen 9. Klasse
ForumindlægHej alle sammen. Der er ikke ret langt tid til jeg skal trække i mundligt dansk. Har i nogle gode råd til dansk mundlig, og det kunne være rart at vide hvad det var i ville ønske i vidste før i skulle til mundtlig dansk. -
Antal eksamener
Forumindlæghej :) Er der nogle der ved hvor mange eksamner man skal op til alt i alt på stx? og hvor mange mundtlige og skriflige det drejer sig om? -
Læge
ForumindlægHvis jeg gerne vil være læge, ville det så ikke være smart at tage en HTX også efter Københavnsunivesitet og læse til medicin? Tak på forhånd. -
Karakterer 2.års hhx
ForumindlægSituationen er at jeg afslutter 4 fag i år, jeg har afsluttet medie fag med et 7 tal og erhverscase med. Og jeg har netop været oppe til international økonomi / samfundsfag på b niveau. Jeg har desværre fået 00 mit spørgsmål er så bare kommer det på mit eksamens bevis eller tager de også den årsk... -
Skal alle op i dansk Termins stil i 3g?
ForumindlægSkal alle op i Dansk termins stil i 3g? Jeg ved at alle ikke skal op til eksamen men hvad med terminsprøver i slutningen af 3g? Tak -
Hvad skal jeg gøre?
ForumindlægJeg er i den situation at jeg mangler at aflevere nogle opgaver i faget tysk A. Ellers har jeg afleveret "nok" i de andre fag. Betyder det fuldt pensum?, og hvad betyder fuldt pensum helt nøjagtigt. -
Den tredje pagt?
ForumindlægHejsa :) Skal op i religion eksamen her på tirsdag, og er igang med forbedrelse til kristendom. Er der nogen, der ved hvad den tredje pagt er og hvad den går ud på? :) -
Jeg skal virkelig brug hjælp.. jeg er ikke berettiget til at få Su efter jeg kom 2 min for sent til Engelsk eksame.
ForumindlægJeg fik en brev her fra morgnen af hvor der stod at jeg ikke længere var berettiget til at få su længere. Og alt det på grund af en enkelt forsinkelse til en engelsk eksame i niveu D. Jeg lever af min Su. Jeg kan ikke betale for min husleje og mine afgifter. Hvad skal jeg gøre jeg har virke... -
Jeg har trukket emnet antisemitisme i mundtlig historie eksamen og jeg skal, i en synopsis, selv lave en problemformulering, brug for hjælp
ForumindlægJeg har trukket emnet antisemitisme i mundtlig historie eksamen og jeg skal, i en synopsis, selv lave en problemformulering, brug for hjælp -
Hjælp til Datalogi (C++) ifm. kommende eksamen (1.års cbs stud.)
ForumindlægHej Jeg leder efter en erfaren person, som kan afsætte nogle timer - hvis ikke nogle dage - til at hjælpe med en kommende datalogi eksamens opgave, selvfølgelig mod betaling. Programmet skal skrives i C++. Skriv gerne tilbage herinde, eller til [email protected] Venlig hilsen... -
Vi laver en prøve eksamen. Jeg skal lave en analyse til teksten Fasaner af Helle Helle
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at finde symbolerne i teksten Fasaner. Jeg skal ikke op til den rigtige eksam. -
Eksamenshjælp
ForumindlægHej, Jeg har trukket mundtlig dansk, som afsluttende eksamen her til sommer, og har derfor et spørgsmål. Jeg kan komme op i spørgsmål i de 3 søjler: Litterær, sproglig eller medie. Jeg er ved at udarbejde lidt noter til, hvad der er vigtigt at komme ind på, hvis man trækker hver af de 3 emner. E... -
Hjælp - Karakter
ForumindlægHej jeg har i dag været til biologi eksamen, og jeg var så heldig at trække det emne jeg mindst ville have :/ Og jeg fik dermed 02 .. I årskarakter fik jeg 10 og i eksamen 02 Hvor meget gælder begge karakter? -
Engelskeksamen
ForumindlægSkal til engelskeksamen den 20. og jeg er rigtig nervøs. Hvor godt skal eksamen gå for at bestå? Og kan man godt dumpe, hvis ens udtale ikke er så god, hvad angår engelsk? -
"What'd I say" storform eksamen i morgen
ForumindlægHEy alesammen, Er der nogle der kan fortælle mig hvordan storformen ser ud i "What'd I say" af Ray Charles. på forhånd tak, HIlsen HasseP -
FYSIK A EKSAMEN!!! Apollo 13. newtons love, centripletalkraft og resulterende kraft.
ForumindlægNogle der kan hjælp med at forklarer Apollo 13 og kan komme med eksempler på nogle af de kræfter der optræder på Apollo 13 missionen ?? Newtons love, centripletalkraft og resulterende kraft. -
Nogle der ligger inden med løsningerne til matematik A eksamen htx fra 2014?
ForumindlægHej allesammen er der nogle der ligger inde med HTX Matematik A 28. maj 2014 løsningerne vil gerne tjekke svar:) forsat god dag -
Hjælp søges! Nogle samfundsfaglige genier? 9 klasses afgangs eksamen.
ForumindlægHej, jeg har trukket Unge ekstremister. Jeg har 24 timer til at udarbejde et produkt, der tager udgangspunkt i de problemer, som der er blandt unge i Danmark i forhold til ektreme holdninger. Jeg skal gennem produktet redegøre for hvilke grupper der befinder sig i Danmark, og hvad deres holdning...
