Dansk

Vi laver en prøve eksamen. Jeg skal lave en analyse til teksten Fasaner af Helle Helle

05. marts 2020 af Annonymbruger - Niveau: 9. klasse

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde symbolerne i teksten Fasaner. Jeg skal ikke op til den rigtige eksam.


Brugbart svar (0)

Svar #1
05. marts 2020 af Moderatoren

Hvilken prøveeksamen er det? 

Til eksamen, så er det meningen, at man bliver testet i sine evner. Det er nok meningen her, at du skal prøve det til din prøveeksamen – så ved du, hvordan det er til den rigtige eksamen. Er det så klogt at få hjælp?


Svar #2
05. marts 2020 af Annonymbruger

#1

Hvilken prøveeksamen er det? 

Til eksamen, så er det meningen, at man bliver testet i sine evner. Det er nok meningen her, at du skal prøve det til din prøveeksamen – så ved du, hvordan det er til den rigtige eksamen. Er det så klogt at få hjælp?

Nej, vi kan få hjælp af lærene, men min dansk lærer er syg i dag og vikaren sagde at jeg skulle bruge denne side


Brugbart svar (0)

Svar #3
05. marts 2020 af Moderatoren

Okay, prøv at læse her om symboler:

https://www.studieportalen.dk/kompendier/dansk/symboler


Svar #4
05. marts 2020 af Annonymbruger

#3

Okay, prøv at læse her om symboler:

https://www.studieportalen.dk/kompendier/dansk/symboler

Tak, men Fasaner står der desværre ikke


Brugbart svar (0)

Svar #5
05. marts 2020 af Moderatoren

Det var blot tænkt som eksempel.

Du skal nok selv prøve at finde ud af, hvor symbolerne er. Hvad tænker du i første omgang?


Svar #6
05. marts 2020 af Annonymbruger

#5

Det var blot tænkt som eksempel.

Du skal nok selv prøve at finde ud af, hvad fasaner betyder. Hvad tænker du i første omgang?

Jeg prøvede, kunne ikke finde noget. Måske var der nogen her der vidste eller havde en side


Brugbart svar (0)

Svar #7
05. marts 2020 af Moderatoren

Tænk over fx fasanerne.


Skriv et svar til: Vi laver en prøve eksamen. Jeg skal lave en analyse til teksten Fasaner af Helle Helle

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.