Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 11741 til 11760 af 58387
-
Dansk eksame FSA
ForumindlægHej. Her på torsdag skal jeg til dansk eksamen (FSA), men der er nogle ting, som vi ikke har fået fortalt fra læreren, hvilket har sat mig i tvivl. Altså, hvor lang tid er man inde og fremlægge for lærerne? Og hvilke ting må man tage med til at forberede sig med? Mvh. Anna Sofie. -
En sød sjæl der vil rette en engelsk stil? Er i nød!!
ForumindlægEr der er sød sjæl der ikke ville have noget i mod at rette en engelsk stil? -
Rettelse af engelskk resume
ForumindlægHejsa. Jeg er VIRKELIG dårlig til engelsk, så jeg tænkte om der ikke var en af jer herinde der ville læse en grundig korrektur af mit resumes af bogen "An inspector calls". Dette ville virkelig være dejjligt, da jeg afslutter engelsk i år, og min karakter bliver overført som studenterek... -
eksamen sidste år..
ForumindlægHej..nogen som var oppe i dansk sidste år? og som kan huske hvilke stilemner i kom op i? -
Eksamen i Analyse 0 (2020)
ForumindlægHejsa Jeg studerer på Københanvs Universitet og har i øjeblikket kurset Analyse 0. Jeg har mange tanker om den mundtlige eksamen, og er i meget tvivl omkring hvordan jeg forbereder mig bedst muligt. Er der én som har været til netop denne eksamen, som kan fortælle hvordan den foregår? Jeg er k... -
matematik eksamen B
Forumindlæghej hvordan ser matematik eksamen på B-nievau ud -
En engelsk stil .. En der lige vil hjælpe ??
ForumindlægJeg har skrevet en stil , og vil have hjælp til at se om hvor min fejl er og om den giver mening ..?? Her er den : The place who gave me the best memories was in turkey, with my parents, my three sisters. I have chosen this place because it gave me a lot of memories I never will forget and it wa... -
Eksamen - opg 3.
ForumindlægHej alle, Mit spørgsmål drejer sig om ogp 3,b. til årets eksamen. Næsten alle jeg har snakket med har fået et forskelligt resultat i deres udregning af antal g. fisk.. Er der nogen herinde, der er sikker på, de har regnet den rigtigt? Og hvis ja - hvad får I så? Tak.. -
Fysik eksamen 9.klasse haster!!!
ForumindlægHej jeg skal til fysik eksamen om 5 dage og ved ikke helt hvordan jeg skal gribe den and.... Vi kan trække Ioner, Syre&Base, Radioaktivitet og Magnetisme Jeg har alle forsøgsvejledninger men jeg ved bare ikke hvordan jeg skal forklare dem til censor. Så er der nogle der har links til en hje... -
AT Eksamen - samfundsfaglig metode
ForumindlægHej derude :-) Nu nærmer min AT-eksamen sig, og jeg har derfor nogle spørgsmål, som jeg funderer lidt over. Årets AT emne er jo "Kampen for det gode liv", og jeg har derfor valgt" at skrive om kampen for det gode liv i Afghanistan, også med henblik på kvinderne. Hertil har jeg v... -
retning af Engelsk stil
ForumindlægHej. jeg skal aflevere min FSA engelsk stil, til imorgen og vil være meget taknemmelig vis nogen gad og rette den. -
Engelsk stil på 1 side
ForumindlægHej :-) Er der nogen, der vil kigge min engelsk stil igennem for de mest åbenlyse fejl? Den fylder en side. Skriv hvis du/I vil så sender jeg den :-) -
Rette en engelsk stil?
ForumindlægJeg har en engelsk stil som jeg mægtig gerne vil have rette for evt. stavefejl osv.Min hotmail er:[email protected] til mig hvis du gerne vil rette den. -
'Engelsk' studieportal?
ForumindlægNogen der ved om der findes nogen tilsvarende studieportalen, men bare i engelsk/amerikansk udgave?\n\n\n-Zew -
Metoder i historie og engelsk
ForumindlægHej Er der nogen der er okay gode til metoder i fagene histoire og engelsk? For har brug for at høre jeres mening -
Rettelse af Engelsk tekst?
ForumindlægTitlen siger et hele, er der en rar sjæl der vil se en engelsk opgave igennem som skal afleveres i morgen? På forhånd tak! -
AT - Fysik og engelsk .
ForumindlægHej (; Jeg har engelsk og fysik i AT og har ikke de store ideer til min opgave. Så jeg kunne sagtens bruge ideer til hvordan det kan kombineres mest spændende :) . -
engelsk fsa 2012 december
Forumindlæghej alle hvad har i valgt til skriftlig stil i engelsk fsa 2012 december, som i synes jeg skulle vælge? tak på forhånd:-) -
Rettelse af Engelsk stil
ForumindlægHej alle derude :) En der evt. kunne have lyst til at kigge min engelsk aflevering igennem? Hvis du skulle have lyst, sender jeg den til dig i privat beskeder :) -
HASTER rettelse af mit engelsk?
ForumindlægHej, er der nogen her som vil hjælpe med at rette min engelsk? Jeg har meget svært med grammatikken, og kunne godt tænke mig lidt hjælp... :) skriv til mig i indbox!
