Søgning på: dansk reportage. Resultater: 11761 til 11780 af 41162
-
Udenlandske sider som studieportalen
ForumindlægHej, Findes der nogle engelske/tyske/svenske/norske sider med samme koncept som studieportalen? På forhånd tak. -
Historie.
ForumindlægHeej (; Ska' op i historie imorgen. Så tænkte på om der var nogen der kunne hjælpe mig med hvad man kunne perspektivere og relatere til med de her emner: - 1. Verdenskrig - 2. Verdenskrig - Den fanske revolution - Den Amerikanske uafhængighedskrig - Holocaust -
FSA - De tre perioder
ForumindlægHej nørder! Jeg tænkte lige på, om nogen ville ridse op for mig, hvornår disse tre perioder startede (årstal), altså hvad kom først osv.: 1) Romantikken 2) Det moderne gennembrud 3) Realismen hvad kom efter disse tre? -
stil skabeloner
Forumindlæghej jeg skal skrive en stil imorgen som terminsprøve.. nogen der har nogle gode ideer, eller nogen der har nogle gode skabeloner man kunne bruge som hjælp tak på forhånd -
"Øh" på tysk?
ForumindlægEr det rigtig, der findes et "[Øøh...]" på tysk, og hvis ja, hvordan lyder det? dank für die Hilfen. -
Et par politiske problemstillinger
ForumindlægHvad siger I til de to nedenstående forslag? 1. Penge til pasning skal følge barnet så forældre kan vælge mellem at passe barnet selv eller tage imod et offentligt pasningstilbud Jeg synes personligt at det er en dårlig idé da det er forkert at gøre børn til en indkomstmulighed og at det også ... -
verbernes tider ift. ''Er blevet''
ForumindlægHej. jeg har lige et hurtigt spørgsmål. hvilken tid er ''er blevet'' ? skal bruge det i forhold til sætningen ''Jeg er blevet syg'' På forhånd tak for hjælpen :) -
Irak-krigen
ForumindlægHvad var Anders Fogh egentlig grund til, at deltage i Irakkrigen? Nogen der lige kan huske det. Ville være alletiders. TAk :) -
import i kina
Forumindlæghvad er import reglerne i kina ?? jeg håber der er nogle der kan svare mig på det, for det er svært at finde noget på nettet. -
Film: De kære familier
ForumindlægEr der nogen her inde som ligger inde med grundige/gode notater fra filmen/dokumentaren, "De kære familier". Jeg skal op i psykologi på tirsdag, og husker dårligt denne film. Håber nogen kan hjælpe :) -
Hvad er tautologi??
ForumindlægJeg er ved at lærer om de stilistiske virkemidler og har fået vidt forskellige svar på hvad Tautologi Så hvad er tautologi? Hvad kendetegner Tautologi? -
EU's lovgivningskompentence i lyset af grundlovens § 20
ForumindlægHej Jeg sidder og forbereder mig til eksamen i statsforfatningsret, hvorfor jeg lige har et par forståelsesspørgsmål, som jeg håber der sidder et par jurasagkyndige, der kan svare på: Når vi har overladt lovgivende kompetence til EU, kommer det så til udtryk igennem deres mulighed for at udstede... -
FSA! Ich BRAUCHE HILF
ForumindlægHej.. HVORDAN vil man på tysk sige: Når hun har tid til mig og spørger om mig Når man vil hinanden det bedste når man hænger ud sammen. Det er selvfølgelig okay hvis vi er ueninge mit bud: Wenn sie zeit zu mich habe und wenn sie fragt ob mich Wenn man wünschen einander das beste ? Es ist fein ... -
anatomy udtalelse
ForumindlægHey (: hvordan udtaler man "anatomy" korrekt på engelsk? -
Nyeste tid
ForumindlægEn der vil være flink og læse mit oplæg igennem om nyeste tid og evt. komme med konstruktiv kritik? :) -
Hvad er Essay
ForumindlægHey, jeg skal skrive et Essay men er ikke helt klar over hvad et Essay er og hvad det indebærer, nogle der kan hjælpe -
Haster , help please
ForumindlægHej. Jeg skal op i historie i morgen.Jeg trak mit emne, der handler om Danmark i vikingtiden. Jeg skal lave perspektiveringer til nutiden, dvs. har mit emne haft betydning for nutiden, kan vi lære af det og har vi måske et særligt syn på den del af fortiden? Jeg ved det ikke hvad skal jeg sige:( -
ISMER - Hjælp søges !
ForumindlægJeg er igang med min 24-timers eksamen i historie. Og har om Brud-Kontinuitet. 1776-1914 - revolutioner- ismer. - Hvorfor lige 1776? - Hvilke revolutioner? Tænkes der ikkke på den franske og den industrielle? Hvilke ismer? - Imperialisme?- Kapitalisme? - Marxisme? Eller er jeg helt galt på den? -
Engelsk og Samtidshistorie
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til at tage min endelige beslutning om hvad jeg vil skrive om, og jeg har valgt at skrive i Engelsk og Samtidshistorie. Af emner har jeg overvejet at skrive om George Orwells bog 1984, hvor jeg har fokus på overvågningssamfundet, det kan jeg af mine lærere dog ikke få lo... -
welche?
ForumindlægEs muss aber eine richtige Frau sein, welche schwierig zu finden sind. Er denne sætning korrekt?
