Søgning på: engelsk brev. Resultater: 11941 til 11960 af 25907
-
Kan nogle oversætte dette??
ForumindlægHeej skønne mennesker!!! :D Er der en der kunne oversætte dette lille tekststykke til fransk, så vil i bare være dejlige :D I see your picture I smell your skin on The empty pillow next to mine You have only been gone ten days, But already i'm wasting away. I know i'll see ... -
Eksaminer på STX
ForumindlægHej. Jeg ved, at man skal op i 10 eksaminer + antal A-fag over fire, når man går på STX. Er det inklusivt SRP? Og hvilke eksaminer er obligatoriske? Hvis jeg f.eks. har Fys A, skal jeg så op i både mundtlig og skriftlig eksamen i fysik, eller er det kun en af disse? Tak på forhånd. -
Kolbe-Schmitt Reaktionen
ForumindlægHej! Hvad sker der i en Kolbe-Schmitt reaktion? Har det noget med Acetylsalicylsyre at gøre? Hilsen Erina. -
Hjælp med oversættelse
ForumindlægHej, jeg har fået en bog, som jeg skal oversætte. Har indtil videre oversat 184 ud af 270 sider, men kan ikke lige oversætte følgende sætning: "The number of derivations from each original or root word can exceed 100 derivations and accordingly the total number of words in Arabic language ma... -
Ordets betydning
ForumindlægHej, det er egentlig ikke en lektie, men af ren nysgerrighed.... Hvad betyder en bølgeblikby ? -
Programmering i JAVA Tværsum med String
ForumindlægHejsa Jeg har lavet følgende program i JAVA: Det tager en Integer som input og udregner tværsummen. Nu skal jeg i stedet for at bruge en Integer som input bruge en string altså public static int crossSum(String n) istedet. Jeg skal altså ændre mit console input til next() istedet for nextint... -
Mad og mennesker
ForumindlægÅrets emner "Mad og mennesker" til AT-eksamenen. Jeg har besluttet mig for at skrive i biotek om livsstilsygdomme. Hvilket fag vil I anbefale, at jeg vælger at koble det sammen med? Har tænkt på dansk og samfundsfag. -
Essay - Small gesture, Joanne Casey.
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig...... Står lidt i en knebet situation, kunne godt bruge lidt hjælp med opgaven. Hvis der er en derude der har lavet den vil jeg sætte pris på hvis en af jer vil sende mig den.... På forhånd tak :) -
Færdighedsregning FSA 2014?
ForumindlægSynes I at den var svær? Og hvor plejer omsætningstabellen at ligge med hensyn til skellet mellem 10 og 12? -
Golfstrømmen
ForumindlægHej alle Som jeg har forstået det, begynder vand fra den mexicanske golf at bevæge sig mod nordeuropa pga vestenvindene og corioliseffekten. Men hvorfor opstår den kanariske strøm så? -
Mundligt matematik (brug for hjælp)
ForumindlægEmil har fundet nogle varer i en butik i London, men han ved, at han også kan købe de samme varer i Danmark. Undersøg, om det kan betale sig for Emil at købe varerne, mens han er i London. Han har 1500 kr. med i lommepenge. (Jeg har brug for at vide hvordan man regner det her og hvad regnestykke... -
Antager mindsteværdi
ForumindlægÅbenbart er svar 4 falskt. Kan nogen forklare hvorfor? Jeg vil mene at funktionen nemlig antager en mindsteværdi i intervallet (-3,1), nemlig ved f(-3). -
Motor
ForumindlægHej, jeg skal til at købe en DC motor, men ved ikke helt hvilke krav jeg har til motorens "torque". Derfor tænker jeg, at lave lidt beregninger før jeg køber min DC motor. Jeg tænker, at den "bil" jeg vil bygge kommer til at veje omkring 5kg. Dernæst har den 4 dæk, så vægten ... -
Naturvidenskabeligt fag - Psykologi
ForumindlægEr Psykologi et "naturvidenskabeligt" fag? (Nu har der været en del diskussion om Matematik... ). Tak. -
Genmanipulation og CRISPR (hjælp)
ForumindlægHej, jeg arbejder med genmanipulation og CRISPR, og jeg ville om, der var nogen, der havde lavet et forsøg med CRISPR? Jeg mangler et forsøg til min gruppes projekt, og vi er lidt fanget, fordi det er svært at lave forsøg med genteknologi i folkeskolen. Jeg håber I kan komme med nogle ideer. -
Hjælp til 3.G opgave
ForumindlægHejsaJeg skal skrive om den danske modstandsbevægelse i 2. verdenskrig. Samt om krigens indvirkning på det danske folk.Jeg har ikke formuleret min problemformulering endnu, men så var det jeg tænkte om jeg kunne hente inspiration fra jer?er der nogen af jer der har skrevet om noget lignende? og m... -
Ang. stilehæftet i skriftligt dansk 2002!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægHej, jeg skal til terminsprøve i dansk på mandag, og det kunne da være meget fedt, hvis nogen tilfældigvis vidste, hvad stileemnerne i skriftligt dansk 2002 var???? -
spørgsmål
ForumindlægHej!Hvad er det stoffer man kalder "synth"? f.eks. Rh, Db, Sg Uun osv. altså jeg mener nogle stoffer er fast (s) og nogle andre er væske (l).Hvad betyder ordet synth? kalder man synth på dansk?På forhånden tak. -
Obama og McCain
Forumindlæger der nogle som kender nogle gode danske hjemmesider, hvor man kan se hvad Barack Obama går ind for, og hvad McCain går ind for?... Og endnu bedre, hvis nogle kender en god hjemmeside hvor deres politiske holdninger er sat op overfor hinanden, så man kan se hvor forskelle og ligheder er?... -
1.g., referat...
ForumindlægHej, vi skal skrive et referat om Claras day af Penelope Lively. Det skal skrives i nutid.... nogle der har lyst til at give en kommentar?? The story is about a fifteen-year-old girl, Clara. She lives with her mother, and her mother’s boyfriend Stan. One day Clara strips off all her close in the ...
