Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 12121 til 12140 af 61667
  • Matematik i den større skriftlige opgave?

    Forumindlæg
    Tja. Så er det (endelig?) tid til at 3.g'erne begynder at overveje hvad de vil skrive om i deres større skriftlige opgave - først og fremmest hvilket fag, dernæst hvilket emne. Personligt er jeg i tvivl om faget. Af den grund vil jeg høre om der er nogen af jer der enten har skrevet eller ha...
  • Mundtlig matematik 10.klasse

    Forumindlæg
    Jeg går i 10.klasse og skal op i mundtlig matematik på onsdag. Jeg mangler derfor nogle noter der til. Dette ville være dejligt hvis der er nogle herinde der har det (gerne om geometri eller andet) som ville sende et link - håber meget på jeres hjælp :-)
  • Meget svær matematik opgave

    Forumindlæg
    Hej alle.. Jeg har virkeligt brug for hjælp med en matematik opgave som jeg ikke kan komme videre i .. den skal afleveres i morgen.. Har uploadet det jeg har lavet og kan ikke komme videre der fra: linket til opgaven: http://peecee.dk/?id=66467 På forhånd mange mange tak..
  • Nem matematik spørgsmål

    Forumindlæg
    Hjæææælp... Lille kugles rumfang er 6000 cm3 og den store kugles rumfang er 11.169,7 cm3 . Hvor mange procent er rumfanget af den store kugle større end rumfanget af den lille kugle?
  • Engelsk oversættelser øve til eksamen

    Forumindlæg
    1) Bill Smiths første roman, XYZ, var en stor succes Bill Smith's first novel, XYZ, was a great sucess 2) Romanens titel var ret underlig, men folk kunne lide bogen The novel's titel was quite weird, but people liked the book 3) Jane bor i et kollektiv, hvor de hjælper hinanden og...
  • Nogle der læser matematik?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går i 3.g og har matematik på A-niveau. Det er jeg rigtig glad for og vil virkelig gerne fortsætte med matematik på uni. Så ville høre om, der var nogle herinde som læser matematik eller kender lidt til studiet, som måske kan fortælle mig lidt om det? Og hvilke jobmuligheder der er? Ved ...
  • AT-eksamen i 3.g

    Forumindlæg
    Hejsa.. Er der nogen, der ved, om denne ender ud i en mundtlig fremlæggelse? Lige som årsprøven gjorde i 2.g. Umiddelbart kan jeg ikke se, hvorfor den ikke skulle, men der er blevet slået tvivl om det i min klasse. Mvh Christina..
  • Gode råd til folkeskolens eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle flinke og hjælpsomme mennesker ;) Kan i ikke komme med nogle gode råd til samfundsfag. Da jeg skal op en gang i næste uge. Alt fra jeg skal se nyhederne til ting som er oppe i tiden og jeg skal have læst på . Hvis du har været oppe, hvad var du så oppe i ? og hvordan gik det? Mange tak
  • Dansk eksamen - gode råd

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg skal op i mundtlig dansk i morgen og jeg er rimelig nervøs. Jeg har godt styr på pensum osv., men er der nogen, der har nogle gode råd, jeg kan bruge? Er der ellers nogen der har nogle erfaringer de vil dele?
  • hvordan foregår kemi eksamen?

    Forumindlæg
    hej.. jeg skal op til kemi i morgen, og er lidt i tvivl om hvordan eksaminationen forløber sig. Jeg ved skal skal trække et emne af dem vi har haft, derefter forberede mig i 24 min. Jeg skal kunne gennemgå forsøget som hører til emnet, men skal jeg kunne forklare alle reaktionerne, og det der til...
  • engelsk skriftlige eksamen 2010

    Forumindlæg
    hej hvad hedder emnerne til eksamenssættet for henholdsvis : stx b maj 2010 stx b august 2010 stx b december 2010
  • Mundtlig eksamen - øve ALT?????

    Forumindlæg
    når spørgsmålene ikke kendes på forhånd skal man vel øve sig i at kunne AL pensum? det er da umuligt at nå det :(
  • 3g: Eksamen i AT i morgen?

    Forumindlæg
    Kan det passe, at nogen 3g'ere allerede skal op i AT i morgen (sidste skoledag)?
  • Tid til hjælpe med matematik aflevering nu ?

    Forumindlæg
    Søger en som har tid til at hjælpe med en matematik aflevering til imorgen ? :D
  • Matematik sæt 4 HJÆLP!

    Forumindlæg
    1) beregn gennemsnitsfarten for et tog, som tilbagelægger 255km på 2 timer og 50 minutter. hvor længe ville toget være om at gennemkøre strækningen med 150 km/t? - hvordan? - facit? - udregning? 2) En pyramides grundflade er kvadratisk. Beregn grundfladens sidelængde, når pyramidens højd...
  • Eksamen tekster om mobning

    Forumindlæg
    Hej, nogen der kender til en novelle, digt, eller lignende, som jeg kan bruge til at fremlægge om i 10 min. til en prøve eksamen? helst ikke en alt for lang tekst da jeg allerede skal fremlægge fredag d. 27/3 :)
  • Oldtidskundskab Eksamen 2g

    Forumindlæg
    Hej folkens, Nu er tiden kommet til atter en eksamen, oldtidskundskab. Og jeg har kun en svag idé om, hvordan den kommer til at foregå. Er der nogle herinde der gider forklare det? Og måske komme med nogle gode fif/råd?
  • Fysik/kemi disposition og eksamen

    Forumindlæg
    1)Hvordam foregår en fysik/kemi eksamen? 2)Hvordan ser en disposition ud? (et eksempel) 3)Hvor lang tid har man til at stille sit forsøg op? og skal man opstille forsøget imens censoren og læreren er der? Håber I kan hjælpe mig.
  • EKSAMEN IMORGEN - HJÆLP - SEGMENT

    Forumindlæg
    Skal til muntlig eksamen imorgen, og er i tvivl om en ting Jeg skla anlysere et reklame billede (vedhæftet) Er blevet i tvivl om aldersgruppen, har skrevet 16+, men min lærer synes det er forkert. Han går meget op i at det er sex der sælger, så det er måske yngere Tak på forhånd
  • Afsluttende eksamen på ssa uddannelsen

    Forumindlæg
    Hej. har skrevet afsluttenede opgave om Diabetes og skal nu til den afsluttende eksamen hvor vi har 5 min oplæg men aner ikke hvad oghvordan jeg skal gribe det aner for ar sikre at jeg får så mange mål ind over så muligt ??? nogen ider ? på forhånd tak :)