Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 12181 til 12200 af 14099
-
HJÆLP TIL RETTELSE AF ANSØGNING
ForumindlægHej, Jeg vil gerne søge ind på kvaote 2 tandplejer. De ønsker en motiveret ansøgning som skal opfylde følgende kriterier. Jeg har prøvet at skrive min ansøgning men har brug for feedback hvad jeg kan gøre bedre? Skal indeholde: - må fylde 1 side - skal skrives på dansk, norsk eller sve... -
Mundtlig forsvar, aner ikke hvor jeg skal starte hjælp!! skal op i morgen tidlig
ForumindlægHej alle, jeg skal op til mundtlig DHO i morgen tidlig, hvor jeg skal fremlægge et oplæg på 5-7 min, men aner ikke hvor jeg skal starte. har min problemformulering her: Redegør kort for industrialiseringen, arbejderbevægelsens opståen og for den litteraturhistoriske periode det moderne gennembru... -
Projektopgave, Unges trivsel
ForumindlægVi har projektuge i denne uge, hvor vi har fået overemnet "Verdens tilstand". Min gruppe og jeg har valgt at dykke ned "Unges trivsel", hvor vi vil snakke om Trivsel i skolen. Vi har brug for hjælp til nogle spørgsmål, som gerne skulle have noget kød på. De kunne evt. starte s... -
tale om disciplin
Forumindlæghej jeg kom llige til at reload efter at havde skrevet en hel masse men basically så skrever jeg en politisk tale om disciplin min kulmination af tanker er allerede samlet i min word fil første paragraf tager jeg fokus på at kreere ethos (det en løgnehistorie så endlig hvis har nogen bedre idee... -
TALE om Disciplin (behøves ikke læses højt)
Forumindlæghej jeg kom llige til at reload efter at havde skrevet en hel masse men basically så skrever jeg en politisk tale om disciplin min kulmiation af tanker er allerede samlet i min word fil første paragraf tager jeg fokus på at kreere ethos (det en løgnehistorie så endlig hvis har nogen bedre ideer... -
SRP - Kemi og matematik - kinetik - 1. Ordensreaktion 2. Ordens reaktioner og 0. Ordensreaktioenr
ForumindlægHej Det haster. Jeg skal op at forsvare min SRP i matematik og kemi, hvor emnet er kinetik. Min problemformulering tilføjes som foto. Mit spg er følgende: Hej, må læreren spørge indtil alt muligt andet udenfor det jeg har slrevet i? Jeg har skrevet i mat A og kemi B, hvor fokus er på kinetik me... -
SRP - spg i noget du ikke hr læst op på
ForumindlægHej Det haster. Jeg skal op at forsvare min SRP i matematik og kemi, hvor emnet er kinetik. Min problemformulering tilføjes som foto. Mit spg er følgende: Hej, må læreren spørge indtil alt muligt andet udenfor det jeg har slrevet i? Jeg har skrevet i mat A og kemi B, hvor fokus er på kinetik me... -
Juridisk problemstilling.
ForumindlægKære alle. Jeg er igang med min speciale afhandling indenfor cand.merc.jur. Mit fokus er på anbringelse af børn og unge (tvangsfjernelse) i internationalt perspektiv. Jeg har fået af vide af min vejleder, at jeg kunne inddrage menneskrettighedsafgørelser ifht. danske ret. Jeg har fundet en d... -
SRP: Hjælp til ''Hypatia & Græsk matematik''
ForumindlægHej Jeg er igang med min SRP lige nu, den omhandler Hypatia & græsk matematik (Matematik A & Historie A). Jeg mangler nogle historiske kilder, der omhandler Egypten i 400 e.kr. og jeg har brug for hjælp til hvilke historie og samfundsmæssige forhold der var dengang og kvindelige matemat... -
Mellemstatslig og overstatslig samarbejde, brexit
ForumindlægHej alle. I min SRP har jeg fået følgende spørgsmål: "Redegør for EU’s overstatslige og mellemstatslige samarbejde, med fokus på hvilke politikområder der har været centrale i britiske debat om Brexit". Selvom der kun er få dage til SRP-deadline, må jeg ærligt indrømme at jeg ik... -
Socialrådgiver Modul 6 eksamen
ForumindlægHej. Er der nogen, som kan hjælpe mig med at komme igang med en modul 6 eksamen, som skal omhandle den politiske og økonomiske organisering og betydning heraf for professionsudøvelse. Følgende 4 spørgsmål skal inddrages med udgangspunkt på mit praktiksted, som er et Misbrugscenter: 1. Du skal... -
Kristendommens adskillelse fra islam og jødedommen
ForumindlægPå hvilket punkt adskiller kristendommen sig især fra islam og jødedom? -
Kvote 2....tests der forbedrer ansøgning
ForumindlægJeg blev færdig med gymnasiet sommeren 2007 med et snit på 9.1 på gammel skala. Problemet er, at jeg vil læse international business på CBS og derfor er det nok kvote 2, hvis jeg skal have en chance. Jeg har på nuværende tidspunkt kun engelsk på b-niveau, men jeg tager en TOEFL næste uge. I øjebl... -
Lektiehjælp tilbydes
ForumindlægHej :) Jeg er en 20 årig universitetsstuderende fra Syddansk Universitet, Odense, der tilbyder lektiehjælp i de naturvidenskabelige fag (mat, kemi, fysik og biologi), til såvel folkeskoleelever, som gymnasie elever på alle niveauer. Om mig selv kan jeg sige at jeg bor i Odense C, er student fr... -
Lektiehjælp tilbydes
ForumindlægHej :) Jeg er en 20 årig universitetsstuderende fra Syddansk Universitet, Odense, der tilbyder lektiehjælp i de naturvidenskabelige fag (mat, kemi, fysik og biologi), til såvel folkeskoleelever, som gymnasie elever på alle niveauer. Om mig selv kan jeg sige at jeg bor i Odense C, er student fra ... -
Lektiehjælp tilbydes
ForumindlægHej :) Jeg er en 20 årig universitetsstuderende fra Syddansk Universitet, Odense, der tilbyder lektiehjælp i de naturvidenskabelige fag (mat, kemi, fysik og biologi), til såvel folkeskoleelever, som gymnasie elever på alle niveauer. Om mig selv kan jeg sige at jeg bor i Odense C, er student fra ... -
Bio - Glyphosat , vær sød og hjælp : )
ForumindlægBiologi biologi...Jeg fatter intet af den her opgave, hvilket var derfor jeg IKKE valgte den som min "store opgave" da jeg var til årsprøve, men nu skal jeg altså alligevel aflevere den som lektie.En eller anden, forklar mig hvad det går ud på, kom med lidt hints så jeg måske kan finde ... -
Faglige krav i England.
ForumindlægHejsa, Jeg har siddet og overvejet, at tage en BSc i Neuroscience i England på Queen Mary University of London. Jeg kan dog ikke helt forstå de entry requirements der bliver bedt om. Det er således: "A-levels: Typically ABB or above at A2 level from three subjects, including at least a ... -
MEIOSE - FIGUR
ForumindlægHej Alle! Sidder her med 24 - timers biologi forberedelse! Har trukket mutationer og genetiske sygdomme. Har blandt andet fået en figur over MEIOSE. http://www.google.dk/imgres?q=meiose&um=1&hl=da&sa=N&biw=1366&bih=681&tbm=isch&tbnid=jBKBkzzsCyY7SM:&imgrefurl... -
SRO MAT-B HJÆLP!
ForumindlægHej! Jeg sidder og er i gang med at skrive SRO, som skal afleveres på fredag (d. 15). Jeg skriver i Biologi A og Matematik B, og har umiddelbart brug for hjælp til matematikdelen. Problemformulering Vestgrønlands bestande af rensdyr søges forvaltet med henblik på bæredygtig jagt, hvilket...
