Studievalg og videregående studie

HJÆLP TIL RETTELSE AF ANSØGNING

14. november 2021 af Roxanna

Hej, 

Jeg vil gerne søge ind på kvaote 2 tandplejer. De ønsker en motiveret ansøgning som skal opfylde følgende kriterier. 

Jeg har prøvet at skrive min ansøgning men har brug for feedback hvad jeg kan gøre bedre? 

Skal indeholde: 

- må fylde 1 side
- skal skrives på dansk, norsk eller svensk.
- skal være gennemarbejdet og velskrevet uden stave- og grammatiske fejl.
-  skal være målrettet uddannelsen.

- Det er uddannelsen og ikke dig selv, der skal være i centrum.
- Du skal beskrive dine kvalifikationer og erfaringer og forklare relevansen i forhold til den søgte uddannelse.
- Du skal forklare, hvad du vil med den søgte uddannelse.
- Du skal beskrive din faglige motivation for at vælge lige præcis den uddannelse. Dvs. hvorfor uddannelsen er fagligt spændende, eller hvorfor du gerne vil optages på den.
- Du skal beskrive, hvilke erfaringer der gør dig i stand til at gennemføre uddannelsen. Dvs. du skal argumentere for dit studiepotentiale.
- Du skal vise kendskab til uddannelsen. Dvs. det du skriver, skal afspejle, at du har sat dig ind i uddannelsens faglige indhold og struktur.
- Du skal fokusere på det vigtigste og udelade forhold du mener, er mindre relevante.

Vedhæftet fil: Ansøgningtilkvote2.docx

Brugbart svar (0)

Svar #1
17. februar 2023 af HejLilNa

Hejsa,

endte du med at komme ind? Hvis ja, vil det være muligt at jeg kunne læse din ansøgning?

Tak på forhånd.


Skriv et svar til: HJÆLP TIL RETTELSE AF ANSØGNING

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.