Søgning på: tysk analyse. Resultater: 12201 til 12220 af 38620
-
Jeg har brug for noget tysk hjælp. Jeg har hurtigt prøvet at oversætte det... men har lige brug for nogle gider at kigge det igennem det, inden jeg afleverer...
ForumindlægAlles in allem side 37 - 38 opgave 9 Oversæt til tysk : 1. Hvorfor har i skiftet temaet 2. Han havde købt for mange tomater 3. Millionæren havde foræret skolen et billede 4. Teknikeren har ændret computerens kode 5. Mekanikeren havde repareret maskinen 6. ulykken var sket i nat 7. klass... -
Gode forslag til empiri - diskursiv analyse af "succes" og "det gode liv" på sociale medier
ForumindlægHej, Jeg er gået lidt i stå og kunne godt have brug for input - så alle ideer og tanker er velkomne! Jeg er i researchfasen til et større projekt hvor jeg vil undersøge den diskursive ramme for "det gode liv" som det fremgår på instagram. Målet er en kritisk diskursiv analyse med fo... -
Oversættelse af sætninger
ForumindlægTænkte på om der var nogle der kunne hjælpe med at oversætte disse. Og eventuelt fortælle mig hvordan jeg analysere på tysk? Skal jeg starte med at sætte analysetegn i den danske sætning og finde akkusativ, dativ osv, og derefter finde ud af hvordan sætningen hænger sammen på tysk? 1. De ha... -
nogen som vil læse korrektur på denne tysk opgave! dette er den sidste opgve af en stil om goethe! vil blive meget glad om nogen vil læse den igennem:)
ForumindlægPerspektivisch erweitern zu die Romantik.Beide die Gedicht und die Bild ist sehr Romantisch, am die Bildt sehest wir ein Man und die Natur. Die Natur ist groß und überwältigend, es ist wie der Man steh von die Grenze der Welt, wie die Gedichte gibt man von die Bild einem Gefühl von dass göttliche... -
Korrekturlæsning og grammatik
ForumindlægGod aften SP ! Jeg har sidder med en aflevering, hvor jeg skal lave en analyse af teksten " Mach die Augen zu und Spring" (DDR tema) Jeg har derfor skrevet en analyse på 1, 1/4 side. Jeg ville derfor spørger om der ikke var en tysk køndig, som kunne hjælpe mig med at læs... -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
Humanistisk og samfundsvidenskablige metoder
ForumindlægHej. Jeg skal op til AT årsprøve i fagene Tysk(Humanistisk) og Historie(Samfundsvidenskablige). Jeg har godt styr på det hele undtagen når jeg kommer til metoderne i historie og tysk. Ved virkelig ikke hvad jeg skal sige der da jeg ikke rigtig har brugt nogle metoder. Jeg har en tysk tekst som je... -
oversæt tysk prøve imorgen! Help jeg er virkelig i nød yo u guys.. i'm serious.. jeg har mega meget brug for hjælp, NU!
ForumindlægDen 3. oktober 1990 blev DDRs territorium genforenet med Forbundsrepublikken Tyskland, og DDR ophørte dermed at eksistere. Oversæt det overstående please! ASAP! -
Løse de her sætninger
ForumindlægHej alle!!! Jeg kan sempelhen ikke finde ud af de her sætninger. Har lavet de andre, men de her sætninger driller. Man skal analysere dem og oversæt dem til tysk. Husk på hvilket led der er hvilket kasus på tysk: Børnene vasker forældrenes bil. Børnene spiser en kage. Moderens kage smager godt. -
Diskoskast
ForumindlægHej Jeg vil høre om der er nogen der har lavet en bevægelsesanalyse af et diskoskast? På forhånd tak -
Hvorfor kan man benytte en sammenligning af DNA fra vævsprøve med DNA-analyser lavet på blodprøver i en retssag?
ForumindlægGlem det -
Analyse af "jeg er stadig bange for Casper Michael Petersen" af Jan Soondergaard (stil til imorgen, hjælp!!)
ForumindlægHej, Jeg har store problemer med at forstå novellen " jeg er stadig bange for Casper Michael Petersen " af Jan Soondergaard. ( Jeg har læst novellen 2 gange og kan ikke forstå hvad der sker i novellen) Mine spørgsmål lyder sådan her: - Kort handlingsresume - Kommentarer til persongall... -
Nogen der har en analyse af H.A.Brorsons ''Her kommer, Jesus, Dine små'' eller Stå fast, min sjæl stå, stå fast?
ForumindlægJeg har brug for analyser af H.A.Brorsons ''Her kommer, Jesus, Dine små'' eller Stå fast, min sjæl stå, stå fast? -
Musik-Händel
ForumindlægJeg har fået til opgave at analysere dele af Händels oratorie Jephta. Jeg kunne virkelig godt bruge noget inspiration, da jeg er gået lidt i stå. Hvis I har nogle gode noter eller tips, ville jeg være glad:) -
Hvem har er god til at oversætte? please hjælp :)Tannöd er en debutroman. Hele tre litteraturpriser blev tildelt den tyske forfatterinde Andrea Maria Schenke...
ForumindlægTannöd er en debutroman. Hele tre litteraturpriser blev tildelt den tyske forfatterinde Andrea Maria Schenkel. Romanen har været en kæmpe læsersucces i Tyskland. Med Tannöd foreligger et lille litterært og spændende mesterværk. Bogen bygger på et virkeligt og hidtil uopklaret mord fra 1920’... -
HISTORIE EKSAMEN!
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvordan historie eksamen forgår?? Jeg ved intet... (Gamle reform!) Kommer man op i noget ukendt??! Skal man analysere teksten???! -
hjælp.. plz..
ForumindlægTysk :In Woche 44 war ich in Praktikum in Imerco in Ishøj. Ich habe jeden morgen in Ishøj Um 10:00 getroffen, und habt frei wider Um 16:00. Es war wirklich Spaß. Ich habe viele ding gemacht. Man sollen glaubt, dass den Laden war meinem. Ich bekommen Gesetz zu dass abfertigte, und viele ding auch.... -
Sætningsanalyse
ForumindlægJeg er lidt lost på hvordan man analysere sætninger på tysk. F.eks. Er hat (artikel) Arzt (Besuchen) Hvordan finder jeg ud af om sætningen er Akkusativ,Dativ, Gentic osv. Hvordan finder jeg ud af om hvilken bøjning jeg skal bruge ved (Besuchen) -
Fotografien von August Sander
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive en tysk analyse til det tyske fotografi "Witver". Vi har haft en række spørgsmål, som vi skulle svare på, hvorefter jeg lavet det til en flydende tekst. Det ville være dejligt, hvis der var en venlig sjæl der gad læse det igennem, da jeg er lidt usikker på noge... -
Unfair karakter
ForumindlægHey folkens. Jeg står i den uheldige situation, at jeg idag har fået en tyskstil tilbage, som jeg mener, burde få en højere karakter end 7. Min lærer er selv tysker, og jeg har på fornemmelsen, at hun grundet hendes omfattende forståelse af det tyske sprog giver hele klassen lavere karakterer, en...
