Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 12281 til 12300 af 61667
-
Matematik (AFLEVERING) 2
ForumindlægHej allesammen der ude... Jeg vil rigtigt gerne have hjælp til noget matematik...:) a) Maria, Ida og lasse skal dele 375 kr. Maria får dobbelt så meget som Ida og Lasse får 10 kr. mindre end Maria. Hvor meget for de hver af dem? b) Pernille tænker på et tal og lægger 3 til- Herefter ganger... -
Uddannelser, der minder om jura eller uden meget matematik?
ForumindlægHej, Kender I nogen uddannelser, der minder om jura? Helst uden for meget matematik? Eller bare andre uddannelser uden for meget matematik inden for f.eks. Administration og kontor lignende arbejde? Mange hilsner:) -
MATEMATIK!!!! Georg Mohr...
ForumindlægHej...Jeg vil gerne have lidt hjælp til disse opgaver!På forhånd tak!Opgave 1.Et helt tal har præcis 8 divisorer, hvoraf 35 og 77 er to. Find tallet.Opgave 3.Vis, at n^4 + n^2 + 1 ikke er et kvadrattal for noget naturligt tal n. -
kan man rykke eksamen?
ForumindlægHej jeg har brug for et råd. Jeg skal rejse til sommers med min familie, men vores billetter er aflyst og kan kun få nye til den 18 juni, og vi har fået at vide sidst mulig eksamensdag er den 24 juni. Jeg kommer nok op mellem den 20-24 juni. Det er meget vigtigt at jeg kommer afsted, men jeg ve... -
Mundtlig matematik (forberedelse)
ForumindlægHej, hvordan foregår mundtlig matematik forberedelse i folkeskolen. Snart skal jeg have mundtlig matematik forberedelse i lektioner i stedet for mit valgfag. Hvad kommer man i dybden med (kort sagt er fint). Er det fx: matematik-sproget, mundtligt ved tavlen, gennemgang af opgaver? På forhånd, t... -
Matematik A, er det muligt?
ForumindlægJeg er lige startet på HF som 28-årig, og har en stor drøm om at komme til at læse Biologi på Aarhus Universitet. Jeg har noteret mig at man skal havde 7,0 i Matematik A for at kunne komme ind. Dette er faktisk det eneste punkt jeg er lidt bange for. Jeg har Matematik C nu, jeg føler jeg er godt... -
Hjælp til eksamen - living in America
ForumindlægHej. Jeg har trukket Living In America, og jeg aner ikke hvad jeg skal snakke om. Nogen som har nogle gode emner jeg kan snakke om? -
eksamen: hvilket år?
ForumindlægHvilket år stammer eksamensopgavesættet om "at fare vild" (hvori der bl.a. er et billede af 2 labyrinter)? -
HHX Eksamen: Skr. Tysk
ForumindlægEr der andre der skal op i Tysk skriftligt på 2.år af HHX uddannelsen?Hvordan foregår det egentligt? får alle handelsskoler det samme tyske eksamenshæfte?Tænkte det kunne være godt at vide, hvad emnet er til den prøven, så jeg ved hvad jeg skal forholde mig til.Jeg skal op den 2. Juni.Hvornår ska... -
Eksams opgave fra 2006
ForumindlægEn patient skal ligge med det ene ben i stræk. Et lod ophænges i en snor, som er fastgjort i loftet. Benet hviler på en pude, og ved hjælp af to trisser trækker snoren i en ring, der er anbragt om patientens ankel. Loddets masse er 5,6 kg.Snorkraften har samme størrelse overalt i snoren.b) Bestem... -
Plasmid vs. mtDNA - eksamen
ForumindlægHej. Er der nogen der kan fortælle mig hvad forskellen er på et plasmid og mtDNA? De er begge ringformet og indeholder begge DNA, men hvad er forskellen? Håber I kan hjælpe. Vh. Line -
Gittermetoden og ballonmetoden - Eksamen!
ForumindlægHej Hvad er gittermetoden og ballonmetoden? Mvh. Frederik -
eksamens opgave nr. 3.039
ForumindlægHej.. kan det passe at jeg skal løse denne opgave vha. parialintegration. int sinx^2*(1-cosx) f(x) = sinx g(x) = 1-cosx F(x)= -cosx g´(x)= sinx -
Fysik eksamen imorgen.
ForumindlægHej alle Har trukket; Energi. Du skal mundtligt præsentere emnet: Mekanisk energi og energiomsætning. Stikord: Kinetisk og potentiel energi, arbejde, energiomsætning, energibevarelse og effekt. Har rimeligt svært ved det førnævnte, og ville høre om der var nogen af jer der havde nogle forsla... -
Produkt til historie eksamen
ForumindlægHej Vi har trukket mundlig historie og har valgt underemnet Holocaust. Vi skal derfor lave et produkt og vil derfor høre en der var en der kunne have en god ide til hvad det kunne være. det ville være en stor hjælp hvis nogen ville hjælpe med dette :) -
Bio eksamen i muskelfysiologi
ForumindlægHej nogen der kan forklare mig det på billedet? Er det bare et billdet af et tværsnit af en muskel hvor man kan se z-linjer, akinfilamenter og myosinfilamenter? -
Eksamen - 9 klasse
ForumindlægHowdy'partners! smack my ass and call me cowboy! har brug for hjælp. ved godt det er meget at spørge om, men er der nogle som ligger inde med en masse forsøg og viden omkring: Atmosfæren Vand Ioner & Salte Metaller Mere om atomer Syrer og baser Atomer & Molekyler Kerneenergi Det var det - t... -
Medbringelse af materialer til eksamen?
ForumindlægJeg skal snart til fysikeksamen, og er i gang med forberedelse af forsøg. Jeg er imidlertid stødt på en problemstilling, der kræver svar. Vi trækker et emne, hvor vi efter 30 min. skal i skolelaboratoriet, hvilket vi ikke må forlade, før forsøget er overstået. Hvis det nu forholder sig sådan, at... -
spansk mundtlig oplæg til eksamen
ForumindlægHej, er der nogle herinde der har været oppe i spansk og har nogle guldkorn eller talepapirer om emnerne Storby: ensomhed, fremmedgørelse, anonymitet, kriminalitet Immigration: grunde til at immigrere fritid, arbejde, familieliv, rejser så ville I gøre mig rigtig glad, da jeg skal op og trække ... -
Har du været til mundtlig fransk eksamen
ForumindlægHej Jeg skal fremlægge en tekst i fransk. har du nogle gode fif / idéer til hvad man kan gøre skal man blot snakke ud fra et diasshow eller skal man lave tale papir også snakke derudfra. er der ellers andet .. som du har prøvet så er du også velkommen til at fortælle dette.
