Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12421 til 12440 af 109300
-
Gennemsnitskarakteren i ét fag?
ForumindlægHejsa! Jeg har kigget på en videregående uddannelse, hvor adgangskrav er som følge: Specifikke adgangskrav er engelsk B og matematik B. Alle fag skal være bestået. Bemærk: For at blive optaget skal du have matematik på mindst B-niveau med et gennemsnit på mindst 6,0 og engelsk på mindst B-... -
Regnskabsanalyse (Gennemsnit)
ForumindlægHej alle. Jeg står med et problem: Hvis man f.eks. skal regne gældsrenten ud i en regnskabsanalyse for årene 2011 og 2012, og her skal man jo bruge den gennemsnitlige egenkapital. Men man kan vel ikke regne gennemsnittet ud for år 2011, så der tager man vel bare det tal også i 2012 tager man 20... -
IB eller STX?
ForumindlægJeg er en meget sprogligt interesseret elev som har en lille drøm i maven om at komme til England engang. Jeg går i 9. kl og prøver at bestemme mig for, om jeg skal tage en supersproglig STX i nabobyen hvor jeg kender folk. Eller tage udfordringen op og tage en IB 1 times tid væk "helt ale... -
Eksamener uden for studieretning
ForumindlægJeg skriver om, hvordan det kan være at især humanistisk linje kan risikere at ramme kun naturvidenskabelige fag til mundtlig eksamen op gennem alle tre år i gymnasiet. Jeg vil meget gerne høre om der er nogen, som føler sig presset pga. dette, eller bare jeres generelle holdning til, at man ikke... -
dumpet i geo i 2002
ForumindlægHej Dumpede i 2002 i geografi på gym, altså før reformen. Er det muligt for mig at gå om i år eller næste år? Hvis ikke, kan jeg vælge fx at gå op i erhversøkonomi eller psykologi i stedet, fordi blot 1 af de 3 fag er nødvendige for at få studentereksamen på studenterkursus? -
Hvad svarer min uddannelse til i USA?
ForumindlægHej Jeg står og skal udfylde nogle papirer om min uddannelse,men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive. Det er til USA. Jeg har en matematisk studentereksamen, og jeg ved ikke om det er high school med eller uden degree? Så har jeg en faglært landmand? jeg har ledt overalt, men jeg har ikk... -
Den rigtige studieretning, ?? (:
ForumindlægHejj allesammen, Jeg er en pige, er 16 år gammel og lige begyndt på gymnasium. Da jeg gerne vil være læge, har jeg valgt den naturvidenskabelige studieretning med Mat. A, Kemi B & Biologi A. Men er lige pludselig blevet i tvivl om, at det måske var den forkerte retning , jeg har valgt for at ... -
London Riots
ForumindlægJeg skriver SRP i øjeblikket og min første problemstilling lyder nogenlunde sådanne her: I dit projekt skal du med udgangspunkt i relevant samfundsvidenskabelig teori undersøge ” the London Riots” 2011 og komme frem til en faglig forståelse af urolighedernes årsag. Er der nogle ... -
procent - vækst?
ForumindlægIndbyggertal i år 2000 - staten New York : 18,98 mio - staten Florida : 15,98 mio Årlig vækstrate i perioden 1990-2000 - staten New York : 0,54 % - staten Florida : 2,13 % i tabellen ses indbyggertallene for staten New York og staten Florida i år 2000. Endvidere ses de årlige vækstrater for de to... -
Jeg har brug for hjælp til tjek af toulmins argumentationsmodul samt appelformer. - Citér 2 timer siden af Lukaz46 - Niveau: B-niveau Hej, jeg skal skrive en...
ForumindlægFørst er fremmest er det jo helt absurd at 4. modul er en ting i gymnasieelevers hverdag. Hvis man spørger en gymnasieelev om hvor meget de får ud af 4. modul, vil 7/10 sige ingenting. Det er simpelthen fordi de er for trætte. Deres hjerner kan ikke køre fuld drøn hele dagen. Eftersom de nok skal... -
Side- og linjehenvisning
ForumindlægHej, jeg sidder og laver 'den non-fiktive engelsk stil'. Men jeg har glemt om man i engelsk stilen indsætter side- og linjehenvisning efter citater?? -
Historie Adgangskrav
ForumindlægHej alle sammen. Efter et år på Jura som ikke var min kop the sidder jeg i den situation at jeg rigtig gerne vil Læse historie. Problemet ligger dog i at jeg for alt i verden undgik Tysk på HF, da jeg i min folkeskole tid kun havde dårlig erfaring med det host* møg sporg ;) Nu... -
En lysstråle fra lampen L kastes i punktet B tilbage fra et spejl AC til punktet P. Den vinkelrette afstand fra L til spejlet er 90 cm, og den vinkelrette af...
ForumindlægHej :) jeg sidder og regner et gammelt eksamenssæt fra maj 2008. Jeg mangler bare at forstå, hvorfor man dividere det sidste x på ligningen 90/30=(200-x)/x <-? håber der er en venlig sjæl der kan forklare mig, hvorfor det x bliver divideret på. På forhånd tak. -
Kan jeg søge ind?
ForumindlægHejsa Jeg vil gerne læse til procesteknolog til sommer, problemet er så bare at jeg ikke bestod engelsk A på gymnasiet. Jeg har gået på STX og følgende adgangskrav er: Du skal have en af følgende uddannelser for at søge om optagelse: Studentereksamen (stx), højere handelseksamen (hhx), høje... -
Den britiske hær
ForumindlægJeg skal fremlægge om den britiske hær nede i Afghanistan, og jeg håber at I kan hjælpe mig med et par spørgsmål. Hvor mange britiske soldater var der i: -2002 ... -
Folkeskolelærer
ForumindlægTror i at lærerseminarer vil optage en hvis man ikke opfylder kravene, for eksempel skal man have otte i dansk hvilket jeg ik har. ¨ Jeg er invandrer, tror i der er stor chance for at jeg kan blive optaget? De mangler jo mange folkeskolelærer... -
IB (international baccalaureate)
ForumindlægHej. - Jeg sidder og overvejer min fremtid. Vil gerne studere jura i U.S.A. og tænker det vil være en virkelig god idé at tage en IB, for at forbedre mit engelsk endnu mere. - Jeg går på en helt almindelig dansk folkeskole, men har klaret alle mine prøver, stile osv. med topkaraktere og ha... -
farmaceut
ForumindlægHej... Kan man bliver optaget til farmaceut, hvis man er dumpet til engelsk B?? OG hvad synes I er bedst : Famaceut, tandlæge eller ingeniør?? -
MATEMATIK - HASTER!
Forumindlæghej har fået denne opgave i FSA 2012 december, men jeg er i tvivl om hvordan jeg skal løse den. Hvert år skyder Clara mange serier med 36 pile. Hun fører statistik over sine resultater. Boksplottene herunder viser fordelingen af hendes pointtal i 2011 og 2012. 2.3 Du skal sammenligne de to bok... -
HASTER !!!
ForumindlægJeg skal til Engelsk B Muntlig imorgen. Jeg har (dødogpine) trukket "On the street". Her bliver man præsenteret for 3 forskellige cases, med folk der af den ene eller anden grund er hjemløse i U.S.A. Nu vil jeg super gerne vide, hvordan jeg laver den bedst mulige fremlæggelse. Vi a...
