Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 12441 til 12460 af 20009
  • Oversætte en sætning (I futurum)

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan hjælpe mig med oversættelse af denne sætning til tysk: Jeg vil helst have bøgerne overstået hurtigst muligt. ??? Tak for hjælpen :)
  • Das dicke Kind

    Forumindlæg
    Hey folkens, er lige blevet færdig med en tysk analyse, hvis i gad kigge den igennem, og se om der var nogle svagheder i teksten, ville jeg være taknemmelig. Mvh Rasmus
  • hjælp

    Forumindlæg
    hej jeg vil rigtig gerne hvae rettet min tysk stil gennem. håber der en der vil hjælpe:)
  • SSO- tid!

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med min store skriftlige opgave, kom til at tænke på om man skal skrive i nutid eller i datid? laver en analyse af en tysk novelle...
  • hjæælp

    Forumindlæg
    hvordan siger man:I årene omkring 1978 hørte man meget om de grupper, der kaldte sig No Future-generationen. PÅ TYSK???
  • Tvangsægteskab

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvordan man sige tvangsægteskab på tysk og hvilket køn det er. Jeg har ikke kunnet finde det i nogen ordbog. På forhånd tak.
  • (Svar hurtigst muligt) Hvordan siger man?: Til hverdag består min frokost af rundstykker med pålæg, og så drikker jeg vand til.

    Forumindlæg
    Hvordan siger man?: Til hverdag består min frokost af rundstykker med pålæg, og så drikker jeg vand til. PÅ TYSK. tak på forhånd :)
  • oversættelse...

    Forumindlæg
    Jeg har oversætte et lille stykke tekst fra dansk/tysk er der nogen, der kan rette den for mig ,ville det være meget sødt af dem.
  • International økonomi A - skriftige eksamen 2008

    Forumindlæg
    Hejsa. Er der nogen som har lavet den skriftlige eksamen i International Økonomi niveau A fra 2008 om Tysk økonomi? På forhånd tak.
  • International økonomi A - skriftige eksamen 2008

    Forumindlæg
    Hejsa. Er der nogen som har lavet den skriftlige eksamen i International Økonomi niveau A fra 2008 om Tysk økonomi? På forhånd tak.
  • oversættelse

    Forumindlæg
    Hey. Jeg har oversat noget tysk, vil I ikke se om det er rigtig. det skal afleveres mandag d.28.02.2005, så hvis I lige ville læse det, og se om det er rigtig ville det glæde mig meget! på forhånd tak..Oversættelsen;
  • Hvad hedder at gå i et med???

    Forumindlæg
    tysk altså... kan ikke finde det i ordbogen og skal bruge det i en digtanalyse til i morgen(altid godt at være i god tid)...Håber der er nogle der kan hjælpe!
  • Rettelse af en lille tekst.

    Forumindlæg
    Er er nogen der kunne rette min tysk opgave? Den fylder kun halv side, det vil være fedt hvis de kunne gøre det. Jeg vil være rigtig taknemlig for den person. :-)
  • Hjælp til "Der Teppichtempel"

    Forumindlæg
    Hej,er der nogen af jer, som har skrevet stil om den tyske tekst "Der Teppichtempel"?Jeg har problemer med at forstå slutningen og vil derfor gerne have lidt hjælp.Tak,
  • Terminsprøve 2011

    Forumindlæg
    Hej allesammen :) Er der nogen der kan huske hvad man skulle skrive om i den tyske fremstilling i terminsprøven? 2011 Jeg går desuden i 9 klasse :)
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej alle er der nogle der ligger inde med fsa december 2011 matematik,dansk,engelsk,tysk, og fransk I så fald bare nogle af dem- please hjælp, det er meget vigtigt!!! På forhånd mange tak
  • Individuel opgave til eksamen.

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Har I nogle forslag til, hvad man f.eks. kunne fortælle eller have om, som ens individuelle opgave til tysk eksamen? Vi har: Liebe Drogen Judenverfolgung Sport På forhånd tak! :-)
  • Die DDR. Nogle der kan hjælpe ?

    Forumindlæg
    Jeg leder efter nogle der ved lidt om die DDR som jeg kan bruge i min Tysk opgave. Alle svar er velkommende :) På Forhånd tak
  • Kort oversættelse

    Forumindlæg
    Heej.. Nogen som lige vil kigge på min korte tysk oversættelse? Så ville jeg blive rigtig glad... / Kathrine
  • KORT sætning :)

    Forumindlæg
    Aben forstillede sig følgende: ------------------------------------------------- Der Affe vorstellt sich folgend: Er det oversat korrekt - fra dansk til tysk?