Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12461 til 12480 af 109300
-
spg omkring kvote 2 ansøgning
Forumindlægjeg vil gerne søge ind på medicin via kvote 2 i 2011. jeg afslutter først de fagspecifikke adgangskrav samme år i juni. kan jeg alligevel søge ind, når jeg ska ansøge inden 15. marts 2011? jeg har prøvet at læse på sdu og au men synes ikke det fremgår tydeligt hvilke regler der er gældende på det... -
Kan jeg stadig nå det?
ForumindlægHejsa Studieportalen. Jeg befinder mig i skrivende stund i et paradoksalt hurlumhej. Om to dage starter jeg i 3.g, og for første gange er jeg foruden skolestart, fast besluttet på hvilken uddannelse jeg ønsker at søge ind på bagefter. Mit 1.g år var lettere katastrofalt hvor jeg knap og nap bes... -
Delprøve 1
ForumindlægHej, er det muligt at der er nogen der har en delprøve 1 til Engelsk på B liggende uudyldt, så jeg kan forberede mig til min skriftlige Engelsk eksamen? :) Det ville ihvertfald være super :) -
Eksamen
ForumindlægJeg afslutter billedkunst og musik i år, er det muligt at finde ud af hvor stor sandsynlighed der er for at komme op i en af de to fag?Passer det at jeg skal på i 0-1 mdt. eksamen i år? -
English Essay rettelse
ForumindlægVil lige høre om der er en eller anden, som vil kikke mit engelske essay igennem. Selve indholdet er ikke så vigtigt, der skal bare kikkes på mit gramma.Jeg vil helst, at du har engelsk på B og er sproglig eller har engelsk på A (her er linie ligegyldig). -
En funktion f er givet ved forskriften f(x)=ln(x)+x3-4x, x>0. a) Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet P(2, f (2)) . b) Bestem monoto...
ForumindlægPlz hjælp, sidder med den sidste opgave -
Hvad er forskellen? (Studieretninger)
ForumindlægHej! Jeg har et spørgsmål vedr. studieretninger på gymnasiet, som jeg håber, jeg kan få svar på. Jeg vil gerne være journalist, så derfor vil jeg gerne på linjen "Engelsk A, Mediefag B, Samfundsfag B". Problemet er bare, at på nogle gymnasier ligger denne linje under den samfundsviden... -
Gælder første afsluttet år som c-niveau bevis når man studerede på a-niveau
ForumindlægSagen er den, at jeg i sin tid gik på gymnasiet, men stoppede i 2.g. og fuldførte derfor ikke studiet. Jeg skal til at tage enkeltfag, men jeg ved ikke om jeg fx kan bruge mit bevis fra 1.g, hvor jeg var til eksamen i engelsk - når jeg nu egentligt læste det på a niveau. Har jeg så et bevis for ... -
Eksamensopgaver 2007?
ForumindlægNogle der ved om man et sted kan finde opgaverne fra Studentereksamen maj-juni 2007, Matematisk linje 2-årigt forløb til B-niveau? Jeg kan simpelthen ikke lige finde ud af nogle af opgaverne :s Håber meget på hjælp fra jer kloge mennesker derude! :D -
hjælp
ForumindlægEr det nogen der kan hjælpe mig med de 3 opgaver? vi er lig begynd på integral ved ikke helt hvad det handler om.. a. A force of 1200 N compresses a spring from its natural length of 18 cm to a length of 16cm. how much work is done in comressing? b. an electron has a 1.6 * 10^-19 C negative c... -
SDU - adgangskursus
ForumindlægJeg har lige snakket med SDU.. Kan det passe hvis jeg har dumpet engelsk b også tager det om på sdu... At engelsk tæller med i antal timer for jeg har jo ikke engelsk B niveau, da jeg har dumpet det.. Jeg har valgt fysik med for at få de 16 timer for at få SU... mvh. Rixer -
Lektiehjælp søges
ForumindlægHej Jeg søger en lektiehjælper, som kan hjælpe mig i matematik, engelsk, dansk, tysk, historie og oldtidkundskab. Jeg går i 3.g, og det sådan at eg får dårlige karakter, så derfor vil jeg have en som kan få det hævet det op. -
Eksamens-hjælp
ForumindlægHej venner :)) Jeg sidder og er igang med matematik b eksamen på HTX. Jeg står i den uheldige situation at jeg skal aflevere mange eksamens opgaver inden for kort tid, og har været en idiot at slette min matematik eksamen, så jeg er startet forfra. Jeg søger nu en medstuderende, som laver s... -
Du har et kamera med focal length på 65 mm og en CCD chip, der måler 10 mm x 8 mm. Det tager billeder der har størrelsen 5120 x 4096 pixels. Det kan antages ...
ForumindlægDu har et kamera med focal length på 65 mm og en CCD chip, der måler 10 mm x 8 mm. Det tager billeder der har størrelsen 5120 x 4096 pixels. Det kan antages at b = f. Fra en afstand af 120 cm har du taget et skarpt billede af et helt rundt modermærke. På billedet er radius af modermærket 400 pixe... -
Dårligt snit eller start på ny?
ForumindlægHej alle Jeg henvender mig her fordi jeg føler studievejlederne og skolen lidt har "opgivet" mig. Først og fremmest er min situation ret indebrændt; mit fravær er tårnhøjt, både fysisk og skriftligt og mine karakterer er faldet ligesiden 1.g (går i 3.g nu) grundet at jeg ikke har været... -
Oversættelse af matematisk udtryk
ForumindlægJeg skal have oversat potensregression til engelsk.. -
Grundforløb-hvad er det?
Forumindlæghej hvad lærer man i grundforløbet på stx, og hvad lærer man ikke.. altså hvad er det helt præcist? på forhånd tak -
Fordoblingstid
ForumindlægHvordan laver jeg opgave c i denne opgave? -
Nationalismen i DK
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er i gang med AT, og der er et spørgsmål der hedder: Hvordan opstod nationalismen i Danmark, og hvad indebar det for udviklingen i Danmark og den danske nationalfølelse? Og: Hvordan påvirkede 3-årskrigen vores sammenhold? Kan i kloge mennesker ikke hjælpe mig?? Vil ger... -
Regning af STR ift retsmedicin
ForumindlægHej alle Jeg sidder med en artikel fra biotechacademy, altså DTU, mens jeg skriver SRO i biotek og matematik https://www.biotechacademy.dk/undervisning/gymnasiale-projekter/genetik/retsmedicin/ Den burde være pålidelig, da vi har abejdet med den i undervisningen, men nu er jeg ikke så sikker. ...
