Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 12501 til 12520 af 20009
  • Hjæælp rettelse

    Forumindlæg
    Hjæælp er der nogen der vil hjælpe mig med at rette min tyske stil??? Kan sende den via mail med det samme??
  • tilføjelse af opgave

    Forumindlæg
    HeyJeg har endnu engang prøvet at tilføje en opgave(tysk), men til min store overraskelse er denne heller ikke blevet tilføjet!Hmmm....
  • Wandertag mit Hindernissen

    Forumindlæg
    Nogen der kan fortælle mig hvad den tyske roman Wandertag mit Hindernissen af Hugo Bepler handler om ? Skal have lavet et referat til mandag.
  • Wandertag mit Hindernissen

    Forumindlæg
    Nogen der kan fortælle mig hvad den tyske roman Wandertag mit Hindernissen af Hugo Bepler handler om ? Skal have lavet et referat til mandag.
  • PlEASE HJÆLP!

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan bøje disse ord i nutid. Orderne er på tysk. Bedeutet wird sieht steht geht
  • Referat

    Forumindlæg
    Hej,Er der nogen der har referat af de her tyske tekster..Der makkaronifresserSascha und ElisabethDie anderen kinder.Touristen in der DDR-kindheitVorurteilepå forhånd tak...
  • Hjælp! :(

    Forumindlæg
    Tysk stil, på under en side ... hårdt brug for at der er nogen der lige gider at se den igennem og retter den !
  • Notatbrug

    Forumindlæg
    Hej alle .Jeg kommer til at tænke på om man godt må have notater med i tysk og engelsk eksamen?Altså det er FSA.tak på forhånd.
  • pensum læsning, links tak

    Forumindlæg
    HejKender I gode link til at blive inspireret af i faget tysk i emnerne Ausländer eller Beziehunf evt Krieg und Fried,..?/Hilo
  • Das Halstuch

    Forumindlæg
    Hejsa!Jeg går i 3.g og har tysk på A-niveau. Er der nogle der har nogle notater til Das Halstuch skrevet af Franz Hohler?
  • spørgsmål!

    Forumindlæg
    Ville lige vide: Hvordan oversætter man mensch på tysk? altså i denne sammenhæng: Mensch, rolf! Kaufst du immer noch.....
  • Notater

    Forumindlæg
    Nogle der ligger inde med tyske notater til Der Vater, Sonntag, Ohne gepack og Die Kuchenuhr?
  • Die Geige

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har læst "Die Geige" som har fortolket den eller bare skrevet noget om den, på tysk selvfølgelig? det ville være en meget stor hjælp:D
  • referat

    Forumindlæg
    Nogen der ligger inde med et referat (på tysk) af historien: es geschah am hellichten tag..? i så fald må i meget gerne sende det til mig.. (:
  • Rapunze...hjælp!

    Forumindlæg
    Hey.. Sidder med eventyret "Rapunzel" (på tysk) og kan ikke finde ud af hvad det egentlige budskab er. Håber der er nogle der kan hjælpe en fortvivlet!
  • Hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej :)Skal snart op i tysk eksamen, så jeg ville høre om der ikke er nogen skønne mennesker herinde fra, som har gennemgået Der Fischer og der Erlkönig og har en sammenligning af de to digte af Goethe? :)tak
  • Die Partei hat immer Recht - hjælp!?

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogle der kan fortælle mig hvad dette digt egentlig handler om? Jeg er så dårlig til sådan noget historie noget i tysk :/ Tak på forhånd!
  • Des Liedes eller Des Lieds

    Forumindlæg
    Når man slå Lied (sang) op i en tysk ordbog står der under ental genitiv: Des liedes/des lieds. Hvad menes der med dette og hvad er korrekt?
  • LOLA RENNT

    Forumindlæg
    Hej!Er der nogen der kan fortælle mig kort, om hvad Lola rennt, 1.runde og 2.runde, handler om? Enten på dansk eller tysk.
  • 5 ORD !

    Forumindlæg
    Hej. Skal til eksamen i morgen.Ved i hvordan jeg kan sige, "det har jeg intet imod" på tysk? det haster virkelig meget.. og i er de eneste jeg kan spørge dette om!