Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 12501 til 12520 af 20009
-
Hjæælp rettelse
ForumindlægHjæælp er der nogen der vil hjælpe mig med at rette min tyske stil??? Kan sende den via mail med det samme?? -
tilføjelse af opgave
ForumindlægHeyJeg har endnu engang prøvet at tilføje en opgave(tysk), men til min store overraskelse er denne heller ikke blevet tilføjet!Hmmm.... -
Wandertag mit Hindernissen
ForumindlægNogen der kan fortælle mig hvad den tyske roman Wandertag mit Hindernissen af Hugo Bepler handler om ? Skal have lavet et referat til mandag. -
Wandertag mit Hindernissen
ForumindlægNogen der kan fortælle mig hvad den tyske roman Wandertag mit Hindernissen af Hugo Bepler handler om ? Skal have lavet et referat til mandag. -
PlEASE HJÆLP!
ForumindlægEr der nogen der kan bøje disse ord i nutid. Orderne er på tysk. Bedeutet wird sieht steht geht -
Referat
ForumindlægHej,Er der nogen der har referat af de her tyske tekster..Der makkaronifresserSascha und ElisabethDie anderen kinder.Touristen in der DDR-kindheitVorurteilepå forhånd tak... -
Hjælp! :(
ForumindlægTysk stil, på under en side ... hårdt brug for at der er nogen der lige gider at se den igennem og retter den ! -
Notatbrug
ForumindlægHej alle .Jeg kommer til at tænke på om man godt må have notater med i tysk og engelsk eksamen?Altså det er FSA.tak på forhånd. -
pensum læsning, links tak
ForumindlægHejKender I gode link til at blive inspireret af i faget tysk i emnerne Ausländer eller Beziehunf evt Krieg und Fried,..?/Hilo -
Das Halstuch
ForumindlægHejsa!Jeg går i 3.g og har tysk på A-niveau. Er der nogle der har nogle notater til Das Halstuch skrevet af Franz Hohler? -
spørgsmål!
ForumindlægVille lige vide: Hvordan oversætter man mensch på tysk? altså i denne sammenhæng: Mensch, rolf! Kaufst du immer noch..... -
Notater
ForumindlægNogle der ligger inde med tyske notater til Der Vater, Sonntag, Ohne gepack og Die Kuchenuhr? -
Die Geige
Forumindlæghej er der nogen der har læst "Die Geige" som har fortolket den eller bare skrevet noget om den, på tysk selvfølgelig? det ville være en meget stor hjælp:D -
referat
ForumindlægNogen der ligger inde med et referat (på tysk) af historien: es geschah am hellichten tag..? i så fald må i meget gerne sende det til mig.. (: -
Rapunze...hjælp!
ForumindlægHey.. Sidder med eventyret "Rapunzel" (på tysk) og kan ikke finde ud af hvad det egentlige budskab er. Håber der er nogle der kan hjælpe en fortvivlet! -
Hjælp!!
ForumindlægHej :)Skal snart op i tysk eksamen, så jeg ville høre om der ikke er nogen skønne mennesker herinde fra, som har gennemgået Der Fischer og der Erlkönig og har en sammenligning af de to digte af Goethe? :)tak -
Die Partei hat immer Recht - hjælp!?
ForumindlægHej! Er der nogle der kan fortælle mig hvad dette digt egentlig handler om? Jeg er så dårlig til sådan noget historie noget i tysk :/ Tak på forhånd! -
Des Liedes eller Des Lieds
ForumindlægNår man slå Lied (sang) op i en tysk ordbog står der under ental genitiv: Des liedes/des lieds. Hvad menes der med dette og hvad er korrekt? -
LOLA RENNT
ForumindlægHej!Er der nogen der kan fortælle mig kort, om hvad Lola rennt, 1.runde og 2.runde, handler om? Enten på dansk eller tysk. -
5 ORD !
ForumindlægHej. Skal til eksamen i morgen.Ved i hvordan jeg kan sige, "det har jeg intet imod" på tysk? det haster virkelig meget.. og i er de eneste jeg kan spørge dette om!
