Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 12541 til 12560 af 152758
-
Separation af de variable mht reaktions orden
ForumindlægEt billede er vedhæftet, der viser reaktionshastighedsudtryk for en første ordensreaktion. Jeg skal vise hvordan jeg fra det første udtryk kommer til det andet udtryk ved hjælp af separation af de variable (se pilen). Er der nogle der vil give en hånd.. Jeg har virkelig svært ved det her... På... -
Symbol betydning
ForumindlægHvad betyder disse to symboler: 1) → 2) ⇒ På forhånd tak -
studieretning
ForumindlægHvilken retning skal man tage hvis man godt kunne tænke sig at blive en læge. Studieretning: biokemi eller science.?? håber at nogle kan hjælpe mig ;) -
Ligevægt
ForumindlægERder nogle der kan forklar mig hvad ligevægt er og hvordan man regner den ud? -
Megabyer forsøg
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen i naturfag i næste måned, og har derfor brug for ideer til enten 2 større forsøg der relatere til megabyer eller 3 mindre forsøg. tak på forhånd -
forstå det ikke
Forumindlæghej alle samme jeg har et problem jeg vil det ikke hhvad faremomenter. er der ikke nogen der kan hjælpe mig. det er fysik, men jeg tror ikke vi har haft i fysik jeg kan ikke huske og er der ikke nogen der kan hjælpe mig med fællestrak hos syre og fællestræl hos baser. hjælp mig pleas (9. klasses ... -
Engelsk kemiudtryk?
ForumindlægEr der nogen, der kan fortælle mig, hvad aliquot betyder? Det er i forbindelse med en animation af ELISA-princippet. På forhånd tak! -
Hjælp til en fysik spørgsmål
ForumindlægHej jeg er lidt i tvivl om hvad der sker med en bold når man kaster den på gulvet. Håber i kan hjælpe mig -
Opgaver
ForumindlægHow many days must a man wait Before you upload his assignements? Yes, 'n' how many seas must a white dove sail Before some moderator decides to upload my assignment? Yes, 'n' how many times must the cannon balls fly Before my assignment is on Studi? The answer, my friend, is blow... -
Nørd søges..
ForumindlægHejsa.. Var du en af dem der var rigtig rigtig hård til Matmatik? Fik du karakter omkring 10 eller 11 eller måske mere af og til? Var du kanon til at skrive noter?Og kand du finde ud af at forbinde matmatik og computer? Så er det lige dig jeg har brug for. ..Er du nørd på den fede måde så skriv t... -
dipositioner
ForumindlægDer er mange af jer der siger man kan lave dispositioner hjemme fra, men hvordan deler i emner op. Tager i bare sådan 10 (eller hvordan det nu passer med kapitlerne) og så siger, hvad vil jeg kunne sige ud fra det? eller finder i selv ud af mulige emner? -
Byplanlægger
ForumindlægHej Jeg håber virkelig, at der er nogen som kan hjælpe. Jeg er en pige som har uddannet sig til byplanlægger med kandidat i by, plan og proces. Jeg har i et års tid nu forsøgt at søge job uden så meget held, da jeg desværre ikke har arbejdserfaring. Jeg skriver nu for at høre, om man med denne ... -
kernefysik
ForumindlægHvordan er det man ser hvor mange neutroner og protoner P-40 har? -
Hjælp til uddannelsesvalg
ForumindlægHej alle sammen!!!! Jeg har brug for jeres mening til min uddannelsesvalg. Jeg går i 10. klasse nu, og til næste år vil jeg meget gerne på gymnasiet. Da jeg er bagud med 2 år, så har jeg overvejet at tage hf, fordi det er kort, men min vejleder og mange andre siger, at det bliver svært og meget h... -
Øjenlæge
ForumindlægHej, jeg ville meget gerne være øjenlæge. Men jeg ved ikke hvad jeg skal efter folkeskole om jeg skal tage en stx eller hf for at blive øjen læge? og hvad skal jeg efter jeg har bestået min stx fx. Skal jeg så på Århus universit eller hvad skal jeg? please hjælper har ledt over alt på interne... -
STX - HJÆLP
ForumindlægHej allesammen. Jeg har valgt den sproglige linje, og jeg vil gerne være en sygeplejerske. Så det jeg vil vide er bare, hvis man gerne vil være en sygeplejerske, skal man så vælge den naturvidenskabelige linje? -
organisk og uorganisk
ForumindlægHvad er uorganiske forbindelser og organiske stofklasser? :) -
Hvor meget vokser neglene om måneden,og hvor meget smider affald smider en dansker ud om året.
ForumindlægEr der nogle der kan give et ca svar. Tak på forhånd. -
alkohols opbygning
ForumindlægNogle her inde som kan hjælpe mig med at svare på følgende: Redegør for hvordan alkohol er opbygget, hvor man også kommer ind på polaritet, intermolekylære bindninger, atomer, elektronparbindinger og intramolekylære bindninger -
Hjælp til eksamen - Hvad er alfa-, beta- og gammastråling?
ForumindlægHej Jeg skal snart op til eksamen i fysik-kemi, biologi og geografi. Jeg forstår ikke helt ved alfa-beta og gammastråling er. Jeg har prøvet at google lidt, men forstod det ikke. Er der en der kan forklare det på en børnevenlig måde. Tak på forhånd
