Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 12601 til 12620 af 35503
  • Omkostninger

    Forumindlæg
    Hej skal til eksamen her snart og er meget dårlig eø på den matematiske del. Er der nogen der vil sende mig en liste over hvordan man regner det forskellige ud??? fx: VO, VE, SE osv.
  • råd

    Forumindlæg
    hej..er der nogen der kan give nogle gode råd til hvordan man kan forberede sig til rel. mndt eksame..
  • Perfectum, Imperfectum m.m.

    Forumindlæg
    Jeg forstår ikke forskellen på, Perfectum, Imperfectum, plusquamperfectum og præteritum, Er der en venlig sjæl der vil forklare? og måske med nogle eksempler, har en eksamen torsdag :-)
  • har brug for et svar :-)

    Forumindlæg
    Hej Ja sidder her og skal op til naturgeografi eksamen Fredag... og er lige noget til landskaber.. Er der nogen der kan fortælle mig forskellen mellem sediment og aflejring? med mindre det er det samme? Tak for på forhånd :-)
  • Ikke bestået STX

    Forumindlæg
    Jeg har dumpet min eksamen med et snit under 6... hva gør jeg?? Kan jeg tage et havlt år på VUC??
  • Karaktergivningsgrundlag

    Forumindlæg
    Kan det passe, at læreren skal give karakter på baggrund af det, som læreren tror, eleven ville få, hvis eleven skulle til eksamen ved karaktergivningen?
  • 9 klasse stilemner.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går i niende klasse, og vil virkelig gerne vide hvilke stilemner man har at vælge imellem til eksamen.
  • mundtlig matematik

    Forumindlæg
    hejsa Hvordan forbereder man sig bedst til mundtlig matematik B eksamen ? jeg er ikke vant til at gå til mundtlige eksamner, så har ikke rigtig noget erfaring der.
  • Gode fif mod nervøsitet ? - fysik

    Forumindlæg
    Hejsa :) Jeg skal til fysik-eksamen i morgen, og ville gerne have nogle gode fif om hvordan man kommer med en god fremlægning uden nervøsiteten.
  • haster!

    Forumindlæg
    hej alle. skal til eksamen imorgen, så har brug for hjælp. vil bare spørge om hvad det betyder at: forklar opbygningen af cirklens ligning? tak på forhånden.
  • metoder?

    Forumindlæg
    Hvilke metoder bruger man i historie og idræt ? og hvad kan jeg fortælle om det til AT-eksamen Tak på forhånd
  • tvivl

    Forumindlæg
    Hej, jeg er ret i tvivl på engelsk eksame nu hvor jeg skal lave en disposition i min lockout ferie hæhæ. Men vælger jeg selv emnet og underemnet??
  • Analyse af Tre slags Dorthe Nors

    Forumindlæg
    Hej, har valgt denne norvelle tre slags af Dorthe Nors til eksammen. Er der nogen der har analyset norvellen, synes den er svær? :)
  • Energiforbrug

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til NG eksamen i morgen og ville høre hvad i ville svare til dette spørgsmål? Hvordan skal vi sikre vores energiforbrug? På forhånd tak :-)
  • hei *fysik/kemi* metaller

    Forumindlæg
    hei jeg mangler førsøg til metaller...og meget gerne noter også... vil være superglad hvis nogen gad hjælpe ^^ *ska op til eksamen snart og mangler det*
  • hjæææææælp

    Forumindlæg
    heej.. skal snart til eksamen, så ville spørge om i ikke nok ville skrive nogle ting som er sket for nylig som jeg kan snakke om det.
  • Geografi

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en eksame her om få dage der omhandler global opvarmning. Mit soørgsmål er: Hva påvirker den globale opvarmning, og hvordan kan tilbagekoblingsmekanismer forklares...
  • Hjælp til spørgsmål (Elektromagnetisme)

    Forumindlæg
    Hej min veninde og jeg har brug for hjælp. Vi skal op til fysik eksamen i morgen, og har et spørgsmål vi skal have hjælp til. -Vis at en spole er en elektromagnet. Anne-Sofie
  • Engelsk - Historie - Mad mennesker - ER LOST

    Forumindlæg
    Hej! Da jeg skal op til kemi imorgen, er jeg kun fokuseret på det. Jeg skal desværre op til AT eksamen knap om 4 dage! dvs. D. 10... Jeg har kun 4 dage til at forberede mig! OG jeg er ikke engang gået i gang med min AT eksamen. Har dog synopsen selvfølgelig.. Hvad vil være klogest at starte med?...
  • Gode råd?

    Forumindlæg
    hej jeg skal til fysik eksamen i morgen (9.kl.) nogen der har gode råd? eller nogen gode fif til at score et godt karakter ;)