Søgning på: fysik rapport radioaktivitet. Resultater: 12601 til 12620 af 22746
-
Tidevande
ForumindlægHej! Jeg skal lave en rapport om tidevande, og jeg har lidt svært ved at forstå hvorfor der er højvande, på begge sider af jorden, når månen og solen er placeret det samme sted, håber der er nogen der kan hjælpe mig. :D - tak på forhånd -
genitiske fingeraftryk og DNA
ForumindlægHej :) jeg håber at der er nogen der gider og svar mig i dag. Har virkelige brug for hjælppppppppppppp vi har fået en biologi rapport og den skal afleveres imorgen, har svaret alle spørgsmålene undtagen en. 1) kunne DNA prøverene adskilles fra hinanden, hvis det kun var enzym 1 der var blevet... -
Daniell - Element hjælp!
ForumindlægJeg skal skrive en rapport om Daniell - Element, og jeg mangler kun opstilling af forsøget, men så kom jeg pludselig i tvivl, om parallelforbindelse og serielforbindelse, så jeg vil bare lige spørge, om det jeg har lavet er rigtigt? De sorte streger er ledninger. - Se vedhæftet dokument. M... -
Geografi
ForumindlægJeg har nogle spørgsmål til en geografi rapport omkring ørkenen. Og det om Sahara ørken Jeg har brug for viden om: -Klimaet i ørkenen. -Jordbunden i ørkenen. -Vandets kredsløb i ørkenen. -Specielle træk ved ørkenen. Mange tak :) -
Globalisering
ForumindlægHej alle!!Da vi har fået to afleveringer på en gang, er jeg kommet lidt i knibe, da jeg skal skrive en samf-rapport med overskriften "Globalisering og ulighed", så derfor vil jeg hører om der evt er nogle som tidl. har skrevet opgaven, da jeg har brug for hjælp!!På forhånd tak.Mvh Pizzaro -
Michael Strunge og generation X?
ForumindlægJeg skal skrive en rapport, hvor jeg sammenligner generation X og Y. Til generation X vil jeg bruge Michael Strunges digt Rebel. Men bliver i tvivl om Michael Strunge overhovedet var del af generation X? -
hjælp
Forumindlæghej...jeg er en ensom lille dreng, som godt kunne bruge lidt hjælp..!! altså vi skal have lavet noget biologi til i morgen, så jeg bønfalder om hjælp..!!det jeg godt kunne bruge er en rapport om social adfærd.. eller bare det skema der skal udfyldes, hvor det har jeg ikk fået lavet.. :-(hvis der ... -
Landbruget, HASTER!!
ForumindlægHej!:) Jeg er igang med en biologi rapport, men jeg sidder i et problem. Sædskifte? Hvad er det? Spørgsmålene lyder: Hvorfor bruges sædskifte? Hvorfor er kløver en vigtig afgrøde ved sædskifte? Som sagt har jeg om Landbuget, Planteavl. HJÆLP! DET HASTER!!!! -
Fejlkilder...
ForumindlægHejsa R i gang , med at lave rapport "Bestemmelse af styrkekonstanter for chlorethansyrer" og har bl.a. fået skrevet nogle fejlkilder ned... men ville bare lige hører om der er nogle af jer kemi genier, som har nogle rigtige gode fejlkilder til forsøget..? På forhånd tak -
Differential ligninger
ForumindlægHej jeg sidder og laver en rapport omkring differentialligninger, og nu er jeg gået i stå ved disse to opgaver, resten har jeg fået styr på. (Se vedhæftet fil) På forhånd tak for hjælpen :D -
Har virklig brug for hjælp! Titrering!
ForumindlægSidder og skriver min rapport omhandlende titrering af phosphorsyre - phosphorsyreindholdet i cola. Men er er helt blank hvad teori angår, hvad kan jeg skrive i teoriafsnittet? Mine bud: Divalent syre titrerkurve ækvivalentspunkt pufferligning eller andet? -
syntese af kaliumdikromat - reaktionsskema
ForumindlægJeg sidder og laver kemi rapport men der er noget jeg ikke kan finde ud af: Først opløses CrCl3.6H2O i H2O Derefter tilsættes en opløsning af KOH og H2O Mit spørgsmål er så hvordan man skriver et reaktionsskema for jeg kan ikke se hvad det skal blive når det har reageret ? -
land?
ForumindlægHej alle.. Jeg skal snart i gang med en geografi-rapport. Jeg ved ikke helt præcis hvilket land jeg skal vælge. Nogle gode ideer? gerne et land hvor der meget om landskab, naturforhold, folkemængde, og meget med produktion, ressourcer, økonomisk og sådan havstrømme osv. TAK -
kageforme
Forumindlægjeg laver den velkendte rapport om kageforme og har i efterbehandlingen fået en ordre: Forklar hvordan faldtiden afhænger af antallet af kageforme der er lagt oven i hinanden.Jeg ville umiddelbart sige at jo flere kageforme jo hurtigere faldtid, men er det rigtigt og er det nok?takker på forhånd:) -
teori :)
ForumindlægHey folkens jeg laver rapporten om "Reaktionsproduktets indhold af acetylsalicylsyre" og mangler noget teori (har skrevet om aspirin) så hvis I har løst og giden, vil I så ikke være søde, dejlige og helt vildt frisk Arla;) og hjælpe mig:)1000 tak -
Tysk- kultur/traditioner
ForumindlægHey alle sammen-- .-DJeg skal skrive en tysk rapport, om tysk kultur og traditioner, er der nogle der har gode ideer til hvad man kan skrive om. jeg har søgt på kultur og traditioner, men kan ikke finde en skid.... PLEASE HELP MIG.. :-Dmange takker :-D -
Syntese af ester
Forumindlæghey jeg sidder lige med et lille problem i efterbehandlingen af en rapport. Det jeg har brug for hjælp til er: - hvordan man finder stofmængden af Ethylpropanoat - At finde overskuddet af ethanol Opgaven er her, og det jeg har regnet indtil videre: http://peecee.dk/upload/view/148359 -
Regneforskrifter - Lineær vækst.
ForumindlægHej! Jeg er igang med en matematik rapport, der omhandler lineær vækst. Derstår jeg skar forklare teorien bag regneforksrifter og bestemmelse af a og b ud fra to givne punkter, er det ikke det samme? - eller er jeg helt gal på den. -
***hjælp***
ForumindlægHey...Sidder og laver en kemi rapport om addition og substitution... Er gået lidt i stå ved spørgsmåletI hvilket opløsningsmiddel, vand eller heptan opløses brom bedst? Hvordan ses dette og hvordan kan det forklares?Håber der er nogle der vil hjælpe....MANGE TAK.... -
masse, stofmængde og molarmasse. HJÆLP
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp. Jeg er igang med at skrive en rapport om "ophedning af natron". Jeg skal skrive teori udfra trekanten, som jeg har vedhæftet her. Jeg ved bare ikke rigtigt hvad jeg skal skrive eller hvad trekanten hedder.
