Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 12641 til 12660 af 19198
-
Oversættelse træningsopgave nr. 1
ForumindlægEr der nogen som tilfældigvis har lavet en oversættelse, af en træningsopgave nr. 1 i tysk? Det er sandsynligvis et udleveret ark hvor der er to træningsopgaver på. :) Håber der er en derude ;) -
HJÆÆÆÆÆLP
ForumindlægEr der nogen der vil hjælpe med at oversætte noget tysk for mig.... vi kan skrives via email...?? pleace hjæææællpp -
En som er vil hjælpe?
ForumindlægHej jeg skal til tysk eksamen imorgen og er totalt kold, så jeg ville hører om der var en der ville hjælpe over mail eller beskeder herinde? -
Bogen Die Brücke
ForumindlægSpørgsmål til dem som underviser i tysk. Hvilket niveau vil I mene bogen Die Brücke ligger på ? (klassetrin) -
Hvem er min censor?
ForumindlægHvordan finder man ud af, hvem ens censor er? Jeg skal op til tysk på mandag. Total nervøs. Jeg har kun nr på personen.. og initial.. -
Hjælp til noget rettelse?
ForumindlægHej. Jeg skal op i tysk i morgen, er der nogen der har lyst til at hjælpe mig i løbet af dagen med nogen rettelser og lign.. ? Mvh. Simone -
en sætning hjææælp !
ForumindlægHej. Hvordan ville man med korrekt brug af grammatik, sige dette på tysk. Olafs velkomstgave var ikke rar. Han blev mødt af flere grimme tilråb fra "fodboldholdet". -
Oversættelse af tilykke med...
ForumindlægHej Er der nogender ved hvordan man på tysk siger Tillykke med din sidste Eksamen? Er følgende rigtigt? Herzlichen Glückwunsch mit deine letze Examen! -
Hjælp til rettelse af stil ,s
ForumindlægHej. Ville høre om der er nogen der gider og rette min tyske stil ,s ? for grammatik fejl og lign. Skriv til min indbakke. -
Rettelse af 1 ½ side
ForumindlægJeg har skrevet en tysk stil, men jeg vil gerne have, at den bliver rettet af grammatik, kommafejl og opstilling af sætninger... hører frem fra jer.. -
Fransk stavekontrol
ForumindlægNogen der ved, hvor man kan få en fransk stavekontrol til word? Er ved at oversætte en bog fra tysk til fransk -
Im eller In
ForumindlægHej jeg har en tysk aflevering, jeg kan ikke helt finde ud af, om det er im eller in i denne sætning: Der Präsident regirt in/im Deutschland. -
forholdsord :)
Forumindlæghej er der nogen der er skrap, til tysk grammatik, mere præcist, forholdsord. hvis der er nogen så bare lige skriv tilbage så kan jeg forklare min opgave : ) på forhånd tak -
Spørgsmål - hjælp til en sætning
Forumindlæghej Hvordan oversætter jeg dette fra dansk til tysk skrivningen af de essentielle eventyr das schreiben von dem essenzieIIem Märchen ? -
Oversættelse af sætninger...
ForumindlægHej, ville lige tjekke op på om jeg havde oversat disse sætninger på tysk rigtigt:-) Jeg har vedhæftet dem i en fil: -
Tegneserie
ForumindlægHej! Jeg skal lave en tegneserie på tysk ;-) Er der nogen der har en idé til hvad tegneserien kunne handle om, hvad der skal være i den osv..... Tegneserien SKAL være på 6 billeder ;-) Håber at få hjælp ;-) -
En sætning - hjælp.
ForumindlægJeg er i tvivl om hvordan jeg skal eller kan formulere denne sætning på tysk: Den ene dag har jeg lyst til at danse af glæde (...) På forhånd tak. (: -
Hvordan vil i oversætte det?
Forumindlæghej, hvordan vil i oversætte det her til tysk: - "Hvor foregår historien"? -"hvad er historiens tema, efter din mening"? Jeg er nemlig selv lidt i tvivl om, hvordan det skal oversættes. Tak på forhånd. -
Fahrtwind
ForumindlægHeej, nogle der har læst Fahrtwind af forfatteren Klaus Möckel i tysk? fordi jeg kan ikke besvare spørgsmålene... Tak på forhånd ;) -
Rettelse
ForumindlægHeej, nogle der vil rette min tysk stil, så skriv lige en besked til mig.. tak NB: den er ikke lang cirka 100 ord. Tak på forhånd :)
