Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12681 til 12700 af 109300
-
Hjælp til wordmat eller geogebra
ForumindlægHej er der en som kan vise mig hvordan jeg løser opgave b) i enten wordmat eller geogebra i den vedhæftede opgave? Jeg har prøvet og definere den på forskellige måde, men wordmat skriver "false" uanset hvad jeg gør. Jeg har fået af vide at det burde kunne lade sig gøre i wordmat - er ... -
Studieretning
ForumindlægHej SP Hvor mange A fag har man normalt? Jeg har valgt studieretning 1. med mat og fysik A. Er dette meget normalt, med hensyn til antal A fag? Dansk A Historie A Engelsk A Matematik A Fysik A Spansk/Fransk A -
SRP Emne?
ForumindlægHej, Jeg har hørt, at der findes SRP emner i fysik, der omhandler musik / lyd -- hvilket lyder fantastisk spændende, i mine øer. Jeg har Fysik på B-niveau, og skal blande med enten Engelsk A eller Samfundsfag A. Er der nogen der har ideer til lyd/musik-emner der blander disse fag? P.F.Tak :) -
Årsprøver og eksaminer
ForumindlægEr der et fast antal årsprøver + eksaminer man skal op i? Fx skal jeg til årsprøve i skr dansk, eng, bio og mat (pga. studieretning), mens andre kun skal op i dansk og eng. Betyder det så, at jeg skal op i færre mdt. årsprøver og eksaminer? Hvad så, hvis jeg kommer op i tre mdt. eksaminer, slipp... -
Hvilke uddannelser kan jeg søge ind på med disse fag?
ForumindlægHej... Hvilke uddannelser kan jeg søge ind på med fagene mat b, fysik b og biologi c? Det skal helst være indenfor sundhedssektoren. -
Robin Cook: Chicken Tikka Masala (speech)
ForumindlægEr der nogen der har arbejdet med den? Skal op i den her til eksamen i engelsk b -
Kort Tillægsform
ForumindlægEr der en der vil forklare mig om Kort Tillægsform i Engelsk mht. have, had etc.Havde lidt problemer med det sidst vi havde det i Engelsk..Jeg forstår ikke helt konceptet: Hvorfor skal man pludselig ændre det fra 1. person ental til 3. person ental, hvis det er før nutid eller før datid?..Eksempl... -
Hjælp
ForumindlægHey er der nogle der kan handels engelsk.. Har det på B niveau .. -
Biologi på A niveau ??
ForumindlægJeg går i 2.g og tænker på at tage biologi på A-niveau i 3.g Har ikke haft biologi siden folkeskolen, da min klasse skal have biologi på c-niveau næste år i 3.g, hvor jeg så bare heller vil have det på A-niveau . Er der nogen der har erfaringerr med det, og kan fortælle om hvordan det er at ha... -
Lektiehjælp i matematik søges
ForumindlægHej. Jeg er en pige, som går i gymnasiet i 3.g og bor i odense. jeg søger hjælp i matematik på A niveau 2 til 3 timer om ugen. jeg har brug for hjælp til mine afleveringer og studieretningsopgaven, som jeg skriver i matematik og historie. Man får selvfølgelig løn. Jeg håber at der er nogen der h... -
MEDICIIIN?
ForumindlægHeeej jeg går i 2.g nu , og har siden jeg har kendt mig selv altid villet læse medicin i fremtiden. Altså det er VIRKELIG noget jeg brænder for , jeg interesser mig virkelig meget for det. Men har et problem. Jeg afslutter matematik B i år, og min lærer har givet mig 00 både i mundtlig og skrifll... -
funktioner- Danske familier med stationær computer
ForumindlægFor en periode 2011-2017 kan den procentvise andel af danske familier, der ejer en stationær computer, beskrives ved modellen: f(x)=53,5*0,94^x Hvor f(x) er den procentvise andel af danske familier, der ejer en stationær computer x antal år efter 2011. a) Hvor mange procent af danske familie... -
eksamen anno 2004
ForumindlægHej med jer alle der ude.. Jeg skal snart til terminsprøver, og vil gerne slippe lidt billigt.. Er der nogen, der har en engelsk stil, fra studenter eksamen 2004 - matematisk linie.. -
Hvad skal jeg kunne??!
ForumindlægHej. Jeg håber virkelig nogle kan svare på mit spørgsmål: Efter sommerferien skal jeg på gymnasiet og jeg skal bl.a have samfundsfag på A niveau. Jeg valgte det på grund af at jeg synes det er ret spændende med kultursammenstød og med hvad der egentlig sker rundt omkring en. Jeg er bare re... -
Historie SDU
ForumindlægHej. Kan det passe, at jeg mangler Samfundsfag B, til at blive optaget på historie, hvis jeg har følgende fag: - Samfundsfag C - Samtidshistorie B Går på hhx og har desværre ikke religion eller historie A. Tak på forhånd. -
Integral
ForumindlægPå figuren ses graferne for to lineære funktioner f og g Det oplyses, at ∫05 f (x)dx =12,5 og ∫05 g(x)dx = 7,5 . Giv en geometrisk fortolkning af integralet ∫05 f (x)dx . Bestem arealet af trekant ABC . Jeg kan desværre ikke sætte grafen ind, men f er self. mere stigende end g. Men ... -
Søger eksamenssæt fra 2008!
ForumindlægHej (: Nogen som var været oppe i engelsk B, Dansk A, Biologi A, Fransk A og samfundsfag A sidste år? -
Vigtig mat hjælp!!
ForumindlægTabellen nedenfor viser opslagstallene for 2011 for fem danske dagblade. Politiken Jyllandsposten Fyns Stiftstidende Information Berlingske 196.712 208.037 90.581 42.695 197.708 Blandt 200 af disse dagblades abon... -
Passé Simple
ForumindlægHej med jer. Jeg er lige begyndt i gym med fransk fortsætter B. Jeg kan allerede forudse, at det kommer til at være nogle laaange timer. I folkeskolen lå jeg øvre middel, men det er jo trods alt folkeskolen. I min nye klasse taler 40% rimeligt godt engelsk svarende til 10-11 i min gamle klasse. ... -
Hjælp med hensyn til emne til SRP 2014/15 søges!
ForumindlægJeg skal skrive SRP nu her til december, men er helt på bar bund med hensyn til emne. Jeg tænker at fagene enten skal være Engelsk A, Historie A eller Engelsk A, Psykologi B. Hvis der er nogle andre der har gode kombinationer af fag må de meget gerne komme med et bud. Jeg tænker det skal være n...
