Søgning på: tysk analyse. Resultater: 12681 til 12700 af 38620
-
24 timer - mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart op til mundlig eksamen i tysk. Som i jo nok ved trækker man en tekst, som man derefter har 24 timer til at forberede. Jeg ville lige høre om der var nogen der,efter at jeg havde lavet opgaven, kigge på den og eventuelt komme med bedre forslag? Jeg har eksamen i næste uge? Jeg p... -
Oversættelse - hvem er han?
ForumindlægHvis jeg skal oversætte den korte sætning 'hvem er han?' til tysk, skal det så blot oversættes til: wer ist er? Er nemlig ikke helt inde i analysen, når det kommer til spørgende pronomener. -
Hjælp, er gået i stå...
ForumindlægJeg er gået i stå med min forberedelse til tysk eksamen om nachkriegsliteratur. Er der nogen som har nogle inputs til teksten die rote katze eller noget analyse? -
Haster
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvor lange de forskellige punkter (redegørelse, analyse, diskussion osv.) skal være når man skriver SSO i tysk? Er der forresten nogle der ved noget om den socialistisk fremstillede helt i DDR? -
rette sætning.
ForumindlægHvordan siger man det her på tysk? Der er to versioner af eventyret. Et med Brødrene Grimm og et af Otto F. Gmelin. Jeg vil først komme med et kort resume af de to tekster og derefter vil jeg ind og analysere og sammenligne dem. -
Heey! :-)
ForumindlægEr der nogen der kan oversætte følgende sætning på tysk, så jeg kan se, om jeg analyserer mine sætninger ordentligt?? :-) Familien har ingen mad. Tak på forhånd! :-))) -
HJÆLP SRP Afsætning & Dansk
ForumindlægHvilke modeller/motiver ville I benytte til at analysere hvorvidt det udenlandske marked er mest attraktivt at komme ind på? Og hvilke model vil i bruge til beskrivelsen af det tyske marked?? -
HJÆLP til Der Freispruch
ForumindlægHej! jeg har fået til opgave at svare på nogle spørgsmål (på tysk) udfra titlen "Der Freispruch" af Claudia Rusch. Nogen der ligger inde med en analyse eller andet brugbart? tak! -
Hvilken metode er det?
ForumindlægHej. Jeg har skrevet SRP og har lavet en redegørelse, analyse og vurdering. I redegørelsen har jeg brugt statistikker til at vise de farvedes levevilkår sammenlignet med de hvide } derfor har jeg skrevet at jeg har benyttet den komparative undersøgelse Analysen har jeg bare skrevet at jeg har ana... -
fortolkning
Forumindlæghej hvordan laver man en god fortolkning?\n\n\nHvis jeg skal lave en analyse og fortolkning af en bog hvordan gør jeg så....?\nJeg kommer ofte til at blande de to sammen. Er næsten færdig med analysen,hvor jeg har fortalt hvad der sker i romanen i korte træk mens jeg kommentere hovedpersonens men... -
hvilken metode?
Forumindlægjeg laver at om den amerikanske revolution i historie og engelsk mit arbejde går på at: i engelsk at analysere filmen "the patriot" og en tale i historie vil jeg analysere på "the constitution" og et essay hvilke metoder skal jeg skrive på min synopsis? -
Tage Skou-Hansen "Stump"
ForumindlægHej er der nogle der har lavet analyse af Stump eller et resumé? -
Jeg har brug for hjælp
ForumindlægHejsa jeg har brug for hjælp. tænkte på om der er nogen der har en ANALYSE af Naja Marie aids novelle der hedder Stjernehimmel, som jeg kan kigge på og få nogle ideer.? -
HJÆÆLP! EKSAMEN I MORGEN !!!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har lige været oppe og trække tysk. Jeg har trukket to tekster, den inde hedder "Eine Liebesgeschichte" af Siegfried Lenz og den anden hedder "Ein netter Kerl" af Gabriele Wohnmann. Da jeg ikke er så god til tysk, håber jeg der er nogen af jer dejlige br... -
Benny Andersen + digt. " Uafhængig"
ForumindlægHey..Mangler en analyse af Uafhængig af Benny Andersen..Håber I kan hjælpe. -
Hjælp! Forskel på analysemodeller.
ForumindlægHej alle! Er der nogen der er skarp nok til at fortælle mig om der er stor forskel på en argumentationsanalyse og retorisk analyse? Jeg er lidt halvforvirret lige nu. En ting mere, synes i at der er stor forskel på en retorisk analyse og kommunikationsanalyse? Håber ikke det lyder for klumset :D... -
rettelse... plzz.
Forumindlæghej hjælpsomme mennesker... jeg sidder med "2" sætninger som jeg er i tvivl om: 1)Die Grünen, „die nur beschäftigen sich mit solchen Fragen. die Grünen”, som kun beskæftiger sig med sådanne spørgsmål. 2) Die frische Luft in die Berge ist sehr gesund und viele verbrauchen ein... -
Hjælp
ForumindlægSkal man redegør, analysere og diskutere i argumentationsanalyse? -
Pelle Erobreren
ForumindlægNogle som en analyse af "Pelle Erobreren" eller kender nogle gode links? -
Kortprosa hjælp
ForumindlægHej Allesammen!Er der nogen der kender noget til hvordan man analysere kortprosa og hvordan man sammenligner to tekster?
