Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 12701 til 12720 af 23765
-
srp om penduler
Forumindlæghej nogle herinde der har skrevet eller skriver om penduler i matematik og fysik? kunne godt bruge lidt hjælp. evt. kunne vi skrive over msn -
Energi
ForumindlægHej folkens. Jeg skal op i en Fysik prøve i morgen om energi. Jeg tænkte på om i kunne give mig noget god info om energi Tak på forhånd! -
eksamensforberedelse
ForumindlægHej Alle :) nu skal jeg op til fysikeksamen meget snart. Jeg har haft fysik i nogle år nu, men problemet med mig og fysik er at jeg nogle gange har svært ved at forstå selve opgaven.... Jeg kan virkelig mange formler udenad, men problemet er jeg ikke ved hvornår de skal bruges. noget som energibe... -
opdrift
Forumindlægså er der problemer med fysik. Jeg vedhædter opgaven. opg a har jeg vist nok lavet. opg bog og c er jeg i tvivl om. -
hjælp til opgave med viskositet
ForumindlægEr der nogen der vil hjælpe med en opgave i fysik, med forbehold for at jeg sender beskeden i pb? Tak på forhånd -
Kræfter på et skib
ForumindlægHej fysik eksperter Er der nogen der ved, hvilke kræfter der påvirker et skib der sejler, og står stille på et hav? -
Forbrænding af ethanol i atmosfæren...?
ForumindlægHej :) jeg har en fysik aflevering og jeg er på bar bund mht. til forbrænding af ethanol i atmosfæren? så hvis i kunne svare ville det være bare skønt! mange tak på forhånd! -
kalk
Forumindlæghej skal til fysik eksamen og har fået et emne der hedder "Er dette kalk" Er helt lost med alt det der. kunne i fortælle mig hvad der er? på forhånd tak! -
kalk
Forumindlæghej skal til fysik eksamen og har fået et emne der hedder "Er dette kalk" Er helt lost med alt det der. kunne i fortælle mig hvad der er? på forhånd tak! -
HJÆLP TIL EN HEL KLASSE
ForumindlægHej, vi sidder med denne fysik opg. Som vi ser rigtig svær, er der nogen er jer som tidligere har lavet den ? -
Kerneenergi og el-forbrug
ForumindlægSkal op i fysik i morgen, har okay styr op emnerne, bortset fra Kerneenergi og El forbrug.... Er der nogle der kan hjælpe?? Tak på forhånd -
..
ForumindlægHej, jeg skal til prøve i morgen i fysik. Hvis der nu kommer et spørgsmål om hvor mange ordninger der i en laser, hvad skal jeg så svare? kan man regne det ud??? -
Termodynmik
ForumindlægHej alle. -Der nogle herinde, som har mulighed for at hjælp mig igennem nogle fysik opgaver ? selve opgaven er om termodynamik Har virkelig bruge en hjælpenehånd :) -
Energibevarelse
ForumindlægHej Når man i fysik taler om energibevarelse, hvad er det så helt præcist der menes? Er det noget om et isoloeret system, eller at den samlede mængde energ i universet er konstant? -
HARMONISK BØLGE
ForumindlægTil min fysik-B har jeg fået til opgave at finde sammenhængen mellem de fysiske begreber der beskriver en harmonisk bølge? HJÆLP HJÆLP HJÆLP!!!!!!!!! -
Enhed på 1/m
ForumindlægHej Jeg sidder med en fysik aflevering og jeg er i tvivl om en enhed Hvis man har regnet 1/m ud (hvor m er massen i kg), skal enheden så hedde 1/kg eller bare kg ? -
afbøjningsvinklen - bølgelængder
ForumindlægEr i gang med at skrive opgave om bølgelængder i fysik, og er lige gået i stå. Hvordan ville I forklare afbøjningsvinklen? er det den, der dannes, når to bølgedale eller to bølgetoppe mødes?.. -
Disposition om vand
ForumindlægDet er første gang jeg skal til fysik-prøven om et par dage, så jeg ville høre, om nogle kunne hjælpe mig med at lave en disposition om vand. -
Hvad er teorien i forsøget "base indikatorer"
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til fysik eksamen på mandag og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad teorien er i base indikator? Er der nogle der vil hjælpe vil jeg være dybt taknemmelig. -
Energi niveauer i Brint
ForumindlægNogle herinde der ved noget om energi niveauer i Brint? Jeg skal op til eksamen i Fysik B, men kan intet finde om det i min bog :(
