Søgning på: matematik fp9 maj 2022. Resultater: 12761 til 12780 af 33697
  • Opgaveformulering fra 2000 mangles

    Forumindlæg
    Hej\n\nHar været så dum at forlægge selve opgaven samt bilagene til skriftlig samfundsfag maj 2000.\nVille blive meget glad hvis der var en der lå inde med den og selvfølgelig kunne sende den
  • SAMF og DK!

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hovor man kan finde eksemenssættene fra samfundsfag og dansk på nettet(2005). Det må både være maj-juni 2005 og august-september 2005. Eller er der måske nogen af jer som muligvis har dem. PÅ forhånd tak
  • Forslag til eksamens projekt

    Forumindlæg
    Vi skal til maj skrive en synopsis om et emne der indeholde historie og religion, men vi er gået i stå, hvad omhandler enme.. Så kunne være skønt hvis i evt kunne komme med et forslag eller 2 som vi ku arb videre med... :)
  • Problemregning- please hjælp

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en opgave, som lyder: Beregn arealet af det grønne område på figur 1 i virkeligheden. Og jeg har opgaven: FSA (Grønland) Problemregning Maj- Juni 2007. Og det er opgave 5.4 Mange tak for hjælpen, den skal afleveres i morgen..
  • sandsynlighed

    Forumindlæg
    HejJeg er i gang med at lave et par opgaver fra eksamensættet HHX maj 2003. Opgave 4 volder mig virkelig problemer... NOgen der kan hjælpe mig i gang??Link:http://us.uvm.dk/gymnasie/erhverv/eksamen/eksamensopgaver/023286.pdf på forhånd tak
  • Problemregning :(

    Forumindlæg
    Hej er desperat efter noget hjælp, jeg har lige fået 9 klasses afgangseksamens opgave fra MAJ-JUNI 1994 selvom jeg kun går i 8!!Har virkelig brug får hjælp. Oh! I kloge mennesker hjælp mig i disse besværlige stunder....På forhånd tak :)M.v.h alkymisten
  • At fare vild + Lentils and Lilies

    Forumindlæg
    Er der nogen der har skrevet disse stile: Sættet fra maj 2004 i dansk, overordnet tema: At fare vild. Engelsk Lentils and Lilies...Kunne virkelig godt bruge noget hjælp, mit hoved er gået på ferie..Heidi
  • Der Koch

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg sidder i en lidt kedelig situation. Jeg skal lave en aflevering i tysk. Den hedder Der Koch, og er et eksamenssæt fra d. 23 maj 2011. jeg kan slet ikke finde ud af det, kan ikke så godt tysk. Håber der er nogle søde mennesker der vil hjælpe mig. :)
  • S: mundtlig tysk!

    Forumindlæg
    Halløjsa!Jeg skal op i mundtlig tysk her den 29. maj! (ØV)Er der nogle der har nogle gode "blærerøvssætninger", eller bare gode sætninger man kan fyrre af til eksamen? Jeg har brug for en masse gode råd ! Hjææælp… Ps. Det folkeskole
  • Facitliste....det vil være

    Forumindlæg
    Er der nogen flinke sjæle der vil give mig en facitliste til den skriftlige eksamen i kemi 2005 (altså sommereksamen i maj). Skal nemlig snart til årsprøve i kemi og vil gerne øve mig og sammenligne mine resultater. På forhånd tak!
  • Feriepenge

    Forumindlæg
    Hej folks, Jeg ville lige spørge om der er nogen der ved hvornår man får feriepenge. F.eks. valgte jeg ferie fra d.1 maj, får jeg så udbetalt mine feriepenge d.2 april eller senere? Jeg arbejder heller ikke længere.
  • Tysk

    Forumindlæg
    Hej venner, jeg ville bare spørger jer om en af jer ved hvad Fsa Tysk skriftlig fremstilling maj 2015 handlede om, fx skulle man skrive at man har været på ferie et sted, eller sådan noget. Håber i vil hjælpe mig. Hilsen Karelse
  • Eksamens stil

    Forumindlæg
    Jeg søger eksamens opgaven fra Maj 2006. Den første tekst handler om " the future of fast fashion" Efter det kommer en artikel med H&M. Nognen der kan hjælpe.?? Min mail er [email protected]
  • FSA Skriftlig fremstilling 2012

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg skal som så mange andre 9 klasser op til eksamen den 7 Maj, og skrive en stil. Jeg får normalt 10-taller, men er ekstremt nervøs denne her gang, fordi jeg ikke føler, at jeg er klar. Har I eventuelt nogle råd til forberedelse?
  • HASTER.. HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej alle sammen.. Ville spørge om der er nogen der har oploadet eksamssættet fra d. 30 maj 2007 i mat. Den hedder STX071-MAB. Er der nogen der ville søde og oplaode den hurtigst muligst tak. Og hvis den er oplaodet, er der ikke nogen der kan fortælle mig hvor og hvordan jeg skal finde den. Altså...
  • HJÆÆÆÆLP!!!!!!!!

    Forumindlæg
    Vi har til eksamen i 9.a klasse trukket historie. Emnet vi trak var "ismernes magt" og vi har virkelig brug for ideer til produkter, som vi kunne lave! Håber i vil hjælpe os, da vi allerede skal aflevere det d. 25 maj.
  • Hjælp til facit for Mat A

    Forumindlæg
    Det drejer sig om denne opgave (vedhæftet) Mat A, HTX, Maj 2009. Nogen der har facit, eller løsningsforslag? Kunne hjælpe rigtig meget. Eventuelt nogen gamle HTX'er, der i sin tid har lavet opgaven, og stadig ligger inde med deres svar. :)
  • Haster

    Forumindlæg
    Hey Jeg har lige lagt med bihulebetændelse i 4 dage og skal aflevere imorgen. Teksten hedder "Imitating property is theft" og er fra Maj 2003. Har intet held haft med at finde den! Please Help!
  • vil i gerne give nogle kommentar

    Forumindlæg
    spørgesmålet lyder skriv den personlige erindring med titlen " på barndommens vinger" hva synes i om den..... det er en 9 klasses afgangsprøve maj-juni 2005 skriv hurtigts muligt plzzzzzzz taak
  • skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej! Jeg søger hjælp til skriftlig eksamen i spansk højniveau 3.g. Jeg skal op d. 16. maj, og har brug for noget hjælp til lidt grammatik og andre råd, bla. mht. oversættelsen. Har meget brug for hjælp, (selvfølgelig mod betaling), så du må meget gerne kontakte mig! På forhånd tak!