Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 12781 til 12800 af 23765
-
opgavesæt 2010- HTX
ForumindlægHej folkens. er der nogen herinde der har opgavesæt 2010 i fysik A- HTX, som jeg lige kan bruge? tak på forhånd mvh. Sarah -
masseenergi og kernemasser
ForumindlægHejsa. Jeg sidder med denne opgave i fysik, og aner ikke hvordan den skal laves. Nogle der kan hjælpe? - den er vedhæftet som billede -
Energi osv
Forumindlæghelløj mennesker. har denne fysik opgave som forvirrer mig, jeg tænkte på om der var nogle som ville sige hvad man skal gøre i opgaverne? - tak (: -
Mulige forsøg til eksamen (Syrer baser, alkohol, magneter og induktion)
ForumindlægHej allesammen :) Fysik eksamen ligger lige om hjørnet, og mangler nogle extra forsøg til syrer baser, alkohold, magneter og induktion. Tak på forhånd ;) -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart op til fysik b eksamen. Er der nogle, der ved, hvordan det forgår?? Eller måske har nogle råd/tips? :) -
Hjælp til spørgsmål (Elektromagnetisme)
ForumindlægHej min veninde og jeg har brug for hjælp. Vi skal op til fysik eksamen i morgen, og har et spørgsmål vi skal have hjælp til. -Vis at en spole er en elektromagnet. Anne-Sofie -
opbygning af kikkert
Forumindlæger der nogen der kan komme med et forsøg til fysik. "opbygning af kikkert (hvordan kikkerten fungerer)". -
Maksimalspænding, effektivspænding, frekvens og periode!
ForumindlægHej alle :-) Jeg sidder her og forbereder mig til fysik eksamen i 9 klasse. Er der nogle der kan forklare kort hvad maksimalspænding, effektivspænding, frekvens og periode er? Mange tak på forhånd. -
Gassers egenskaber
ForumindlægHej jeg skal op til fysik/kemi eksamen på onsdag og jeg skal læse noget om gassers egenskaber, er der nogle der kan hjælpe mig ? -
Rækkevidde
ForumindlægHvad er rækkevidde i fysik?? Og kan nogen forklara hvad det vil sige at rækkevidde for beta-stråling er 75 % ?? jeg forstår ikke.. -
Sammenhængen mellem energi og effekt
ForumindlægHej :-) Jeg står og skal til årsprøve i mundtlig fysik, men der er et spørgsmål som plager mig. Det er.: hvad er sammenhængen mellem energi og effekt Håber nogen kan hjælpe! Tak på forhånd! -
HJÆLP!!
ForumindlægHJÆLP!! Hvordan kan et eksamensspørgsmål lyde i fysik/kemi eksamen 9.klasse. Dette er et spørgsmål til jer der har været oppe!! Håber i kan komme med et konkret eksempel! -
NY PRISMA 8 BOG HASTER
ForumindlægHej Hvis der nogle som har fysik bogen ny prisma 8, som gad og sende mig nogle af siderne, ville jeg være meget taknemmelig :D -
emissions spektrum - forklaring
ForumindlægHejsa! Jeg skal op i mundtlig eksamen i fysik i morgen, og jeg har brug hjælp til at forklare hvad emissions spektrum er? -
Dumpet eller ej?
Forumindlæghej alle. Jeg kan ikke finde ud af om jeg dumper fysik C. Hvis jeg får 00, men har årskaraktær på 4 er det så ikke bestået fordi gennemsnittet er over 02 sammenlagt? -
Tryk
ForumindlægHvordan fanden laver jeg opgaven, som jeg har vedhæftet er ikke den største fysiker, men fatter ikke hvilke formler osv jeg skal bruge, vil i hjælpe. På forhånd tak :-) -
m eller m?
ForumindlægI fysik bruger man m i betydning af masse, også er der m i betydning af meter. Er der nogen andre symboler for disse, for at kunne skelne nemt igennem dem? -
NV
ForumindlægJeg skal op til NV evaluering og jeg har trukket Naturgeografi og fysik, men jeg ved ikke hvad jeg skal snakke om, som kunne handle om begge fag? Hjælp plz!!! -
faglig dokumentation
ForumindlægHejsa! Skal lave en faglig dokumentation i Fysik. Mit spørgsmål er derfor: Indeholder En faglig dokumentation kun et emne eller flere? -
Astronomi
ForumindlægHej. Da jeg ikke kunne finde astronomi som fag herinde, så måtte jeg prøve i fysik. Er der nogen, der kan hjælpe med denne opgave?
