Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 12821 til 12840 af 44201
  • pH-udregning

    Forumindlæg
    Hej, Normalt når man måler pH-værdi sker det ved hjælp af indikatorpapir og ph-måler.Vi har også lært formlen til udregning af pH-værdi = -log(H30+/1mol/L) Men hvordan bruges denne formel i praksis, nogen som kan komme med et fuldført eksempel, med reaktionsskemaerne?Ville gøre en stor hjælp...Ta...
  • Stil, rettelsel.

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg ville høre om der ikke var nogen søde mennesker der ude, som vil rette min engelsk stil på små 3 sider? Det ville være super :)
  • Haster!! Oversættelse af en enkelt sætning!

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogle der kan hjælpe mig med at oversætte denne sætning til engelsk: "Af alle væsner var kvinden det væsen, som trak det ynkeligste lod" Og ved I hvordan man siger "Det gamle Grækenland" på engelsk? Håber I kan hjælpe mig..
  • Bestået / ikke bestået

    Forumindlæg
    Når der nu står på en uddannelse at man skal have følgende krav: Dansk A, Engelsk B, historie B - skal man så have bestået alle fagene både skriftligt og mundtligt? fx hvis jeg nu kun havde bestået engelsk mundtlig, men ikke skriftlig, havde jeg så stadig bestået faget eller ?
  • oversættelse

    Forumindlæg
    jeg har brug for hjælp til følgende sætninger (,der skal oversættes til engelsk) : Frygten for at verden ville ende som en giftig losseplads. Eller at en atomkrig ville udslette alt liv på få minutter.
  • Stil på en side, hjælp

    Forumindlæg
    nogen der har en god ide til en engelsk stil på en side, den skal handle om "my favorite waste of time" håber der er en eller nogen som kan hjælpe mig..
  • Sidste års opgave

    Forumindlæg
    Hej med jer på studieportalen!Jeg ville høre om i ved, hvad eksamensopgaven i engelsk sidste år hed. Altså hvad den novelle hedder, som man skal analysere. Er der evt. nogle, som har skrevet den eller har kendskab til den?Mange tak for hjælpMvh Michael
  • Obligatoriske eksamener..

    Forumindlæg
    Ok, jeg ved det... Jeg er langsom i opfattelsen! :) Men jeg har ikke helt fattet hvilke fag jeg SKAL op i i 3.g!Jeg er til den tid en matematiker med matematik, musik og engelsk på højniveau...
  • stedord

    Forumindlæg
    hej alle jeg skal på dansk skrive om hvad stedord er, og give nogle eksempler på engelsk. men jeg ved altså ikke hvordan jeg skal starte? håber at nogle ville hjælp, tak på forhånd
  • Begreb ("coming of age")

    Forumindlæg
    Jeg skal oversætte et begreb til fransk, men jeg ved ikke, hvad det hedder på dansk. På engelsk hedder det: "Coming of age," og handler om, når et barn bliver voksen og overgangen dertil.Hjælp?
  • 3.g

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :D Tænke på om nogen af jer har nogle ideer til nogle bøger jeg burde læse , der vil hjælpe mig i Engelsk og Dansk i 3 g?
  • Fremtid

    Forumindlæg
    hvordan siger man disse sætninger i fremtid? - jeg skal købe en hvid skjote i morgen - skal du købe en bog i boghandelen i morgen - Juan vil lærer engelsk på kort tid
  • Tilbyder SRP-hjælp i Historie og Samf.

    Forumindlæg
    Jeg hjælper gerne med opgaver i primært historie og samfundsfag, sekundært engelsk og dansk. Ganske simpelt krav: læs min profiltekst først :-)
  • Ingen der vil hjælpe?

    Forumindlæg
    hej. Jeg har lagt et indlæg herind i kategorien engelsk. Der er ingen der har rettet, er der ingen der vil rette indlæget. den hedder forrestem "rettelse haster" pleass se den engang det er meget vigtigt
  • Præsentere sig selv til eksamen..

    Forumindlæg
    Hej, jeg har måske et lidt underligt spørgsmål, måske pga. nervøsiteten. Men hvordan præsenterer man sig selv til eksamen? F.eks. i engelsk: hvor meget skal man så sige om sig selv? Behøver man at nævne hvor man kommer fra?? - Det vil være super hvis nogle kunne svare.
  • Mundtlig årsprøve 1.g

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op til mundlig årsprøve i engelsk men har ikke rigtig fået at vide hvad prøven går ud på og håbede derfor at en venlig sjæl kunne hjælpe mig på vej ved at besvare dette :)
  • lovgivning af overvågning i England.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skriver Sudieretningsopgave om overvågning, og jeg kan ikke finde noget om engelsk lovgivning om overvågning. Jeg har fundet alt om den danske mm. Håber i kan hjælpe. Hilsen ML
  • Identity

    Forumindlæg
    Hej derude, jeg er igang med en opgave om identity.... Men er der nogle er jer derude som ville komme med en god forklaring på "What is identity" på engelsk.. Tak på forhånd..
  • Schoolshottings I USA

    Forumindlæg
    jeg har valgt at snakke om Schoolshottings I USA til min engelsk emsamen, men nu er jeg itvivl om hvad jeg skal snakke om. Jeg vil gerne perskeptivere til Australiens våbenlov. Hvad skal jeg skrive om?
  • terminsprøve imorgen

    Forumindlæg
    Hej I søde mennesker.. er der nogen der kan fortælle mig hvad emnerne for skriftlig engelsk eksamen i 2008 var? og eventuelt hvad gik den første del af eksamen ud på, angående grammatik. Jeg skal nemlig til terminsprøve i morgen. Og jeg kan simpelthen ikke overskue at forberede mig på så meget gr...