Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 12841 til 12860 af 42938
-
Sygeeksamen
ForumindlægHej, Jeg har netop meldt mig til en sygeeksamen, grundet generel dårligt befindelse. Har hovedpine. Og er ikke klar i hovedet. Skulle op til statistik. Hvordan kommer en sygeeksame til at foregå? -
Noter til matematik på C niveau?
ForumindlægHej Studieportalen Er der om nogen som muligvis har noter til matematik på C niveau (Gerne HHX, dog er STX, HTX og HF ok) Tak på forhånd. -
Idrætseksamen
ForumindlægHvordan foregår den mundtlige teoretiske del af en idræts eksamen? Tid, spørgsmålstype, osv. ? -
AP - almen sprogforståelse - eksamen: Hvad skal jeg øve mig på? + gode råd
ForumindlægHej alle, Her på fredag skal jeg op i AP-eksamen, som består af en skriflig prøve i den almene del, hvor kernestoffet er syntaktisk og morfologisk analyse af sætninger. Deruodver er der en latin-del, der består af simpel analyse af latinske sætninger, samt oversættelse. Jeg har desværre ikke f... -
Har SRO den store betydning?
ForumindlægJeg er i gang med at skrive den, og jeg vil lebare gerne vide om SRO har en stor betydning i 2.g Tæller den karakter med i noget overhovedet? F.eks. i det fag man skriver i og afslutter samme år? -
Årsprøve
ForumindlægHejsa. Jeg ville bare høre hvor meget forberedelses tid man har til dansk årsprøve? Og er det rigtigt at man ikk kan komme op i nogle af de ting man har læst i år og i første g??Håber på hurtig hjælp, for jeg skal op imorgen:)Held og lykke til jer alle -
Fysik på A eller kemi på A(fordele og ulemper)
ForumindlægHej jeg er i den situation at jeg snart skal vælge, hvilket fag jeg vil have på A-niveau og jeg har virkelig svært ved at vælge mellem kemi og fysik. Håber nogle kan forklare, hvilke fordele og ulemper der er ved et af fagene og hvilken forskel der er fra B-niveau. Jeg kan lide begge fag, så jeg ... -
Vinkelsummen i trekant
ForumindlægHej, Jeg skal bevise, at vinkelsummen i en trekant er 180 o, men hvordan gør jeg lige det. Vi ved jo, at vinkelsummen i en cirkel er 360 grader, og hvis vi dividerer vinkelsummen med 2, får vi 180 grader. Vi deler cirklen i to dele, hvor vi får to halve cirkler. Man kan jo evt. tegne en trekant... -
4 a-fag i gym, men 5 a-fag med GSK
ForumindlægJeg afsluttede gym her sidste år med 4 a-fag. December samme år afsluttede jeg matematik A (B-A) Får jeg så en bonus for 5 a-fag, eller gælder det udelukkende, hvis man har dem i gym? Jeg har søgt en videregående uddannelse i år. -
Årsprøve/eksamen --> bange, nervøs of fortabt! :S
ForumindlægSkal snart op til årsprøve i kemi B, og er MEGA nervøs ved ikke hvordan jeg skal gribe det an overhovedet!! Jeg kender de opgivede emner og er gået igang med at læse og tage noter, men problemet er merel, hvordan jeg skal gribe hele oplægget an når jeg står inde ved tavlen og holder oplægget fo... -
Tysk eller Engelsk som valgfag
ForumindlægHey, Jeg skal snart til at vælge valgfag, men er meget usikker på hvad jeg skal vælge. Jeg tænker enten at opgradere Engelsk B til A eller Tysk B til A. Usikkerheden kommer her: I tysk er jeg god til mundtlig, men dårlig til skriftlig og i engelsk er jeg god til skriflig, men ikke helt så god ti... -
Antal eksamener?
ForumindlægSå vidt jeg har forstået skal man op i 10 eksamener i alt. Men den tæller den obligatoriske skriftlig engelsk eksamen man er til i 2.g med som en af de 10 eksamener, når man har engelsk på højt niveau, hvor man så får en skriftlig eksamen igen?Vh. Smizze -
Tysk eksamen, prøve b, emnet Freundschaft und Liebe
ForumindlægJeg skal forberede en samtale på tysk, hvor jeg skal skrive nogle sætninger ned til emnet "Freundschaft und Liebe" men jeg kan ikke rigtig komme i gang, da det er første gang jeg skal prøve det... Så håber at der er nogen der kan hjælpe mig? -
Hvilket bevis kan jeg kommer ind på? Mat A eksamen
ForumindlægHej, jeg har det her spørgsmål i Mat A, som jeg ikke er helt sikker på, hvordan jeg skal håndterer. Spørgsmålet lyder: "Specielt ønskes en gennemgang af arealberegning af forskellige områder samt indskudsreglen." Hvilke områder er der tale om? Og hvilke beviser kan passe ind her... -
24Timers Fysik Eksamen, C-niveau: Bølgelængde, frekvens og lydens hastighed
Forumindlæg -
Ekstra fag efter afgangs eksamen ved en STX uddannelse.
ForumindlægHey alle sammen :) Jeg bliver færdig med stx her til sommer, nu kommer jeg bare i tvivl om hvor vidt mit gennemsnit rækker til min drømme uddannelse. Jeg vil gerne være flyveleder, hvilket kræver et gennemsnit på 6,0 - hvis alt holder som det er nu, men hvis der er noget der går galt så mit genn... -
Mat. Fsa eksams sæt. Grønt-flag-grøn skole. Hjælp
ForumindlægHer er et link til sættet, den åbnes med adobe reader. http://fc-web.supportcenter.dk/[email protected]/matematik/afl/FSA%20maj%202001.pdf I opg 1,6 kommer problemet. Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg kan lave den. Jeg ved ikke, hvodan jeg kan vise det med en graf. -
AKUT brug for hjælp! 9. klasses prøve eksamen
ForumindlægAkut brug for hjælp!! Hej Alle sammen. Vi er to piger, der har fundet fejl og mangler i vores allerede afleverede 9. klasses projekteksamens-opgave. Opgaven skal fremlægges i morgen kl. 9. Vi mener dog at have hørt, at vi har ret til at aflevere en ny-printet opgave hvor fejlene er rette i, ... -
Eksamen underemner til individual group and society ;)
ForumindlægGode underemner til individual group and society ;) -
Notat om forbedring af integration (Samf A eksamen 2014)
ForumindlægJeg sidder lige nu med eksamensættet fra den skriftlige samfundsfagseksamen i 2014. I opgaven skal jeg skrive et notat, hvor jeg kommer med en strategi for, hvordan man kan forbedre integration mellem indvandrere og danskere - Jeg føler mig dog lidt lost, så hvis der er nogen af jer der har lidt ...
