Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 12901 til 12920 af 132250
-
Statitisk, mundtlig eksamen
Forumindlægkarakter -3 00 02 4 7 10 12 summeret frek. 0,005 0,32 0,395 0,55 0,72 0,90 1 Bestem kvartilsæt af andel af eleverne der dumpede ( Her skal jeg vel bare lave en sumkurve, og aflæse... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej derude. Jeg overvejer at selektere novellen "Alt er tilladt" af Anders Bodelsen, i forhold til fordybelsesområde. Dog, jeg ved ikke, hvilket prøveoplæg, som er godt. Dette kan være kortfilm, noveller, digte, og mere. Jeg skal have lavet min outline straks, og derfor håber jeg, at ... -
Hjælp til eksamen, det tager ikke lang tid :)
ForumindlægHejsa, Jeg skal, for første gang i mit liv, op i mundtlig matematik på 10. klassesniveau. Jeg har lavet en powerpoint, hvor vi skal prøve og lave et spil og så udgive det. Regne på diverse ting osv. Den er ikke særlig lang, så jeg ville virkelig værdsætte, hvis en gad og tjekke den igennem. De... -
Hjælp - Fysik/kemi eksamen
ForumindlægHejsa Er der nogen derude, som ligger inde med et super godt forsøg (eller flere), der omhandler elektrongas? Eller i det hele taget bare om metaller, frem for blot de tilhørende opgaver hos Prisma serien? -
9 klasses Eksamen
ForumindlægHej hvis man har dumpet en af sine skriftlige 9 klasses eksamener i den afsluttende. Får man så ikke et diplom til dimissionen ? -
Eksamens produktion ide?
ForumindlægHej folkens, nogle som har interresant ide til en eksamensproduktion? Har ingen anelse, om hvad det kunne være. Nogle som kunne give mig et godt bud, takker :) -
Eksamen “det står i avisen”
ForumindlægH -
BÆREDYGTIGHED OG BIOKAPACITET! EKSAMEN
ForumindlægHej Et af mine eksamensspørgsmål lyder således: Jordens recoursser er begrænsede; hvordan kan enkelte lands biokapacitet og bæredygtighed beskrives og evt. ændres? Har prøvet at søge kan ikke finde noget, håber at i kan hjælpe! og i må meget gerne sende mig nogle links om det. -
rettelse af lille engelsk stil
Forumindlæghej jeg ville høre om der er nogen der ville hjælpe mig med at rette/lave korriktur på min engelsk stil? Jeg har allerede gået igennem den et par gange, men det er mest det grammatiske jeg har problemer med, og som min lærer er striks med. På forhånd tak :) -
Hvordan siger man følgende på engelsk?
ForumindlægHej. Jeg er igang med at lave et engelsk A eksamenssæt, men der er nogle ting som jeg er i tvivl om. 1. “Sorry for Disturbing You” deals with the problems that desolation can causes, "det får vi at se idet at" the man we meet in the story, Michael, who is a great example o... -
Bestem a og b for logistisk vækst
ForumindlægOpgaven giver mig denne differentialligning: y'(x)=y(x)(b-ay(x)) Og denne information: Når y'(x)=4500 er y(x)=40000 - og at y(x) kan maks blive 1000000 Jeg skal bestemme a og b. Mit forsøg at løse: Fordi der er tale om logistisk vækst, og y(x) maks kan blive 1000000 må y'(x)... -
Fravær -eksamen i alle fag
ForumindlægVed højt fravær har man mulighed/risiko for at komme til eksamen i alle fag ? således at årskarakterene erstattes af eksamenskarakter. Hvor står der noget om det ? Gælder det kun i 3. g eller kan man også det i 1. og 2. g ? -
Jura økonomi eksamens opgaver
ForumindlægHej, Er der nogen herinde, der sidder med gamle jura og økonomi eksamens opgaver(Administrationsøkonom). -
Bestem forskriften for y = ax + b
ForumindlægHej Alle! Jeg har en aflevering for denne opgave er i blandt: "Bestem forskriften y = ax + b for denne funktion" Er der nogen der kan hjælpe? -
Trekan - bestem a,b og c
ForumindlægHej. Jeg har en opgave i min aflevering, som driller mig. En retvinklet trekant har hypotenusen c og kateterne a og b. Både trekantens areal og omkreds er 30. Bestem a,b og c. Hvad gør jeg? -
Drama eksame
ForumindlægHej alle sammen :-D Jeg skal snart til drama eksame.. men min gruppe og jeg har ingen annelse om hvad vi skal spille... Er der nogle af jer som har nogle ideer, eller en smule inspiration <3 Vi er tre piger som skal spille. Håber der er nogle der kan hjælpe!! :-D -
Eksamens pensum....
ForumindlægHej....Jeg skal til eksamen her om et par dage og jeg tænkte på om der er nogen der har nogle gode notater til...Les Parapluies de CherbourgLa sorciere de la rue MouffetardLa maison de l'oncle PierreLa Côte d'IvoireUn pacte avec le diableJeg ville blive lykkelig hvis der var nogen der hav... -
Dansk eksamen
ForumindlægHej, Nu ved jeg ikke om jeg har forstået det helt rigtigt, men i de første 10 min af prøven skal man analysere sit prøveoplæg. I de resterende 10 min skal man have en samtale med censor og lærer. Hvad indebærer samtalen? hvilke spørgsmål stilte de jer, da i var til eksamen i dansk? hvad kunne... -
Geografi Eksamen.
Forumindlæghej Jeg skal op i geografi starten af næste uge men har slet ikke forberedt mig på nogen måder. jeg har haft travlt med matemtik eksamer, og andre ting og sager. men anyways kan i komme med gode ideer end bare læse bogen. for vil/kan ikke læse hele bogen på 2 dage. tak :) -
Billedkunst eksamen
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen og blev pludseligt i tvil om noget Et oplæg kan lyde følgende: "Fremlæg dit eksamensprojekt" Derefter ønskes der på baggrund af en analyse af tre forskellige værker inden for impresionismen og inddrag 2 eksempler fra dig eget portfolio" - men de ...
