Søgning på: engelsk brev. Resultater: 13021 til 13040 af 25907
-
Svære sætninger
ForumindlægEr hat uns Kaffee geschenkt Han har givet os kaffe Ich war ein Monat in der Türkei. Jeg var en måned i Tyrkiet Das Essen sieht lecker aus. Maden ser lækker ud. hast du gut geschlafen? Har du sovet godt Ich habe mich selber belogen. Jeg har løjet for mig selv Es gibt andere w... -
Ret fejlene
ForumindlægHej :) Jeg skal rette fejlene i følgende sætninger og forklare mine rettelser. Jeg ved ikke om det er rigtig, det jeg har lavet og der er et par sætninger, jeg ikke kunne finde fejlen. Håber der er en, der vil hjælpe her. 1.Last summer's tragically news was that a football player was struck... -
Lille rettelse..
Forumindlægheyza.. her er der en tekst som jeg meget gerne vil ha tjekket.. engelsk er jeg ikk lige nice til.. håber nogen får tid tilmig lidt.. hmm. på forhånd tak!!The wedding dayFor 2 days ago I was to my brothers friends wedding. Its take place in the Herfølge hall. There was among 1000 peoples in the h... -
PLEASE HELP
ForumindlægHej Som alle folkeskole elever allerede nok ved er, at mundtlig engelsk er i juni måned. Vi har nogenlunde lavet emner: 1. Accient history 2. Hollywood /entertaiment 3. American life 4. Culture Jeg er ikke helt sikker, men det er sådan nogenlunde vores emner kommer til at blive. Hvis jeg har fo... -
Analyse og fortolkning af Wild at heart af David Lynch
ForumindlægHej derude Jeg søger en som vil læse min SRP igennem sidst på ugen. Det er en analyse og fortolkning af Wild at Heart af David Lynch. Det er selvfølgelig lidt af et sats at nogle har tid, men nu prøver jeg. -
impulsmoment bevis
ForumindlægJeg er ved at skrive 3. års opgave om planet baner, og dette indebærer at jeg også forklarer impulsbevægelsen. Er der et bevis for det? Og kan en evt skive den op? På forhånd tak -
Historie
ForumindlægHvis man har Historie A som bifag, skal man så have primære kilder eller ?? -
Fra hestekræfter til joule
ForumindlægHej hvordan regner jeg 121g/BHPh om til enheden g/MJ ??? Hurtigt svar ønskes :) -
Canadas klima, landskab og dyr
ForumindlægHejsa Er der nogen der ved noget om Canadas klima, landskabet og dyr? Så må I meget gerne skrive alt I ved om det. På forhånd tak :) Knus. -
Sociologi - Zygmunt Bauman
ForumindlægHej :-) Jeg er igang med at skrive SRP om Zygmunt Bauman: Er der nogle, der kender godt til ham og ved hvad han siger mht. identitetsdannelsen? -
Kommunisme
ForumindlæghejOverskriften er måske fejlplaceret men den ligger her fordi den har noget at gøre med min danskeopgave.Jeg skal skrive om den forsvundne fuldmægtig af forfatteren Hans Scherfig. han var kommunist hele sit liv og så kommer mit spørgsmål. Hvad er kommunsime ? Når jeg høre ordet forbinder jeg det... -
Årstal
ForumindlægHej. Har fuldstændigt glemt hvordan man siger årstal på tysk, fx 1999 og 2015. Det ville være dejligt hvis, i ville skrive det med bogstaver. :-) -
!! STAMFUNKTIONER!!!! HURTIGT SVAR!!!TAK!!!!
ForumindlægNOGEN DER KAN HJÆLPE MED STAMFUNKTION?? TAK !!! JEG HAR VEDHÆFTET DEN ORGINALE HER OPGAVE !!! !! -
Et ord der betyder to ting?
ForumindlægHeyDer er et ord man bruger til at beskrive en titel, der kan betyde to ting.Jeg kan ikke huske hvad ordet er?Nogen der kan hjælpe? -
indledning til sso?
ForumindlægHej,Har nu fået udleveret min opgaveformulering til sso, og som den torsk jeg nu engang er, har jeg helt glemt at spørge min lærer om, hvad indledningen skal bestå af. Har klokket i det både i første og anden g, så håber nogen ved det..:)Jeg regner med en problemformulering, men er det, det samme... -
Bletchley Park
ForumindlægHej alle. Jeg skal skrive SRP om kryptering. Så ville jeg høre om der er nongen der har nogle kilder angående forskellige hisorikeres opfattelser af, hvad kodebrydningen på Bletchley Park betød for a. verdenskrig. Fx. historikernes vurdering af bestemte land- eller søslags udfld og af hele ... -
korrektur på spansk opgave
Forumindlægjeg har brug for lidt hjælp til en spansk opgave.. den er liiidt lang (ca.5 sider) men det er en meget vigtig opgave så håber virkelig der er en som vil hjælpe mig. på forhånd mange tak. -
Velfærdsmodeller - HJÆLP!
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp, men mangler stadig en stor del af opgaven. Dette er: Diskuter om andre velfærdmodeller rummer elemter som den danske velfærdsmodel kan bruge i fremtiden? Håber der er nogen der kan hjælpe mig. -
Hvad er Hamlet projektet?
ForumindlægEr der muligvis nogle der kan forklare havd Hamlet projektet er i forbindelse med den kolde krig? -
Redigering af Youtube video
ForumindlægHej folkens.. Jeg har downloaded en Youtube video. Jeg kan ikke redigere videoen. Hvordan kan man redigerer den. Jeg havde tænkt mig at lave stemme til den, eller lave undertekster.. Hvordan kan man redigerer Youtubes video? Skal man have et specielt program eller noget ligende.. ? Håber...
