Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13021 til 13040 af 42938
-
Karakterkrav fuld pensum?
ForumindlægHvad er reglerne for fuld pensum? Jeg går i 2. g og er blevet indstillet til fuldt pensum.. Det vil sige at jeg skal op i kemi, fransk og multimediefag. Har været oppe i fransk og fik desværre 00. Så ville høre om jeg så minimum skal have et 4-tal og et 2-tal i de sidste to eksamener, så mit eksa... -
Hvad skal der til for at bestå?
ForumindlægHvad skal der til for at kunne bestå matematik b-niveau skriftligt og mundtligt efter den nye reform? -
Hjælp til Naturvidenskablig disposition?
ForumindlægHej. Jeg skal lave en disposition for min fællesfaglig prøve eksamen i naturvidenskab, men jeg er ærlig talt på bar bundt hvad angår opsættelse. Kunne nogle Anbefale en skabelon jeg kan se på? F.eks en gammel disposition de selv har advendt? Jeg har et emne, men har bare ingen ide hvordan opgave... -
Hvem vil tjene penge på en eksamen i controlling og revision/ekstern regnskab?
ForumindlægEksamen handler om koncernregnskab, pengestrømsopgørelse, revisorloven osv. nogen med bachelor eller kandidat indenfor HA som kan hjælpe? -
besvarelse til en opgave fra "skriftlig biologi eksamen 2004"
ForumindlægHej! Er der nogen der kan hjælpe mig med svarene på den skriftlige biologi eksamen fra 2004 som omhandler "tetrodotoxin"? -
Mulige forsøg til eksamen (Syrer baser, alkohol, magneter og induktion)
ForumindlægHej allesammen :) Fysik eksamen ligger lige om hjørnet, og mangler nogle extra forsøg til syrer baser, alkohold, magneter og induktion. Tak på forhånd ;) -
opgave 6 fra eksamens hæftet for mat a 31 maj 2012
ForumindlægFunktionen f er givet ved f(x) = a•x3 + b•x2 grafen for f har et lokalt ekstremumspunkt i punktet A(2,2) a) Bestem konstanterne a og b. Skal bruge lidt hjælp, kan ikke lige huske hvordan det er man lige gør det her. -
Kemi A
ForumindlægHvad er jeres erfaringer med kemi på A-niveau? Er der stor forskel på sværhedsgraden fra B til A? Hvordan foregår hhv. skriftlig og mundtlig eksamen? Håber I har lyst til at dele jeres erfaringer med mig -
Optagelsesprøve sproglige linje.
ForumindlægHej Jeg skal til optagelsesprøve og har valgt en sproglige linje. lægger de så ikke vægt på at jeg god til engelsk og tysk ? Og i mundtlig matematik skal man så fortælle hvad man har haft om i 9klasse, på en tavle, Kan det virkelig tag 20 minutter at fortælle om matematik -
Franskundervisning - forberedelse til studentereksamen
ForumindlægHej Skal du op i fransk til studentereksamen til sommer? Vil du gerne nå at komme i form, så du klarer dig bedst muligt? Måske er der huller at lukke? Noget du gerne vil have styr på NU? Så tilbyder jeg intensive private fransk-sessions. Målrettet træning af det, du skal kunne til studentere... -
hjælp til oversætning af et ord.. :(
Forumindlæghvad hedder: "billedanalyse" / "en analyse af billedet" på fransk. på forhånd tak. -
HASTER vigtigt link til Engelsk b skr eksame første del
Forumindlæghey er der en der kan finde en link til dette år som man var op til eksame i engelsk b 2008 jeg har brug for første del det haster det er til imorgen er der en venlig sjæl som vil hjælpe tak på forhånd:) -
Udtale af egennavne
ForumindlægAlle de egennavne (dvs. navne, titler på værker, steder etc.), man skal bruge - jeg kan ikke huske, hvordan man udtaler halvdelen af dem! Trækker det meget ned, hvis man ikke kan udtale navnene rigtigt? Og er der nogen old-kyndige herinde? Så vil jeg nemlig lave en liste over de navne, jeg ikke ... -
Spørgsmål vedr. karaktere
ForumindlægHej alle Jeg afsluttede mat b i år og mine karaktere var således Mundtlig årskarakter: 10 Skriftlig årskarakter: 10 Skriftlig eksamen: 7 Tæller min skriftlige årskarakter så med, når jeg skal regne mit gennemsnit ud, eller er det kun den mundtlige årskarakter og den skriftlige eksame... -
Adgangskrav?
ForumindlægHej. Nogen der ved hvad adgangskravet er i gymnasiet.Mit gennemsnit er på ca. 7.83 ! -
Engelsk A eksamen, 'Sorry for the Loss'
ForumindlægHej! Jeg har lige været oppe til skriftlig engelsk eksamen i dag, og jeg er meget i tvivl om, hvordan det gik. Jeg skrev om tekst 1, 'Sorry for the Loss', er der nogel venlige sjæle, der vil læse den igennem og give nogle kommentarer? Er der evt. nogen, der har skrevet om samme tekst,... -
Er der nogen som kan hjælpe mig med matematik?
ForumindlægNogen som kan hjælpe?? 15. Funktioner og vækst Gør rede for titalslogaritmen. Du skal blandt andet komme ind på nogle regneregler og forskellige anvendelser af logaritmer. -
24-timers eksamen "Was machst du, wenn ich aus dem Haus gehe?"
ForumindlægHej, jeg håber der er nogen der hurtigt kan svare på mit spørgsmål da jeg er i gang med min 24-timers eksamen. Jeg har trukker "Was machst du, wenn ich aus dem haus gehe?" af Doris Dörrie. Jeg har brug for nogen der kender teksten da jeg ikke kan skaffe en online version og mit proble... -
24-timer eksamenshjælp!
ForumindlægHej Alle, Jeg skal til mundtlig eksame i Mundtlig engelsk B i 24 timers eksamen og ønsker, at kunne have lidt hjælp. Det er min sidste chance for at komme ind på en videregående uddannelse og som minimum skal jeg have 4, for at være 100% at jeg kommer igennem med et bestået engelsk B. Det er se... -
jura familie- arveret
Forumindlæghej jeg søger hjælp til familie- arveret eksamen Vh Melanie
