Søgning på: engelsk brev. Resultater: 13061 til 13080 af 25907
-
klage over karakter
ForumindlægJeg har lige fået et 8-tal i english, hvilket jeg er meget vred over...Jeg havde ellers regnet med at komme op på et 10tal eftersom jeg var en af de kun 3 aktive i timerne og fik 9 sidst...Da jeg selv opfatter det som dybt uregelmæssigt har jeg tænkt mig at klage, men på hvilken måde kan jeg få æ... -
etnografi
Forumindlæghvad er etnografi,hvad betyder det i engelsk.jeg har prøvet at finde hvad det er, men jeg kunne ikke finde noget om det. -
AT eksamen 2012 - psyk/dansk
ForumindlægHej alle :) er lidt i tvivl om hvilket emne jeg vil vælge: skoleskyderi eller utøya/anders breivik. Har i dag set filmen bowling for columbine, som kunne bruges til skoleskyderi. Men har i nogen ting, der ville være gode at tage "fat i" ved de to emner? :) -
Die Familie = ental - check! Men Den Meyers ental eller flertal ?
ForumindlægVær hilset ærede medmennesker! Jeg sidder her med noget som jeg synes er det bedste i verden - nemlig tysk grammatik... ^_^ Jeg skal indsætte den rigtige form af 'beginnen' - sætningen lyder således: Um 6 Uhr________________der Tag bei den Meyers. Skal det være beginnt eller beginnen?... -
Forklaring af El Nino
ForumindlægHej allesammen!Jeg skal op i geografi, men jeg har et problem for jeg kan simpelthen ikke forstå begrebet "El Nino". Er der nogen der vil give mig en forklaring? -
Sankt elms-ild
ForumindlægHej Er der nogen der kan henvise mig til en hjemmeside/bog der kan forklare fænomenet Sankt elms ild? Jeg sørger altså en fysisk forklaring på fænomenet. På forhånd tak! Mvh Celine -
Salad Bowls og Melting Pot
ForumindlægHej Jeg har googlet og googlet, men kan ikke rigtig finde disse to begreber specielt godt forklaret. De står ikke i nogle af mine bøger, og jeg kan ikke nå at bestille noget hjem fra biblioteket. Jeg ved at der vil være stor sandsynlighed for, at censor vil spørge ind til disse begreber, da mit e... -
Endnu en tråd med MEDICIN
ForumindlægHeyJeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om, der er nogle der "ved", om medicinstudiet kunne finde på at ændre de specifikke adgangskrav i 2008 (udover matA, kemiB, fysikB, danskA og eng.B)?Det undre mig lidt, at biologi ikke er et krav...hmmm....Mange tak for hjælpen... -
Permutationer
ForumindlægHej folkens! Jeg sidder og skriver SRP. Jeg er nået til et af mine sidste spørgsmål, som jeg ikke kan komme videre med. Jeg skriver om kode maskinen Enigma. Mit spørgsmål er: Brydning af koden, specielt ønskes der en præsentation af noget af den matemtik, der ligger bag brydningen af Enigma. Je... -
Helt enkelt
ForumindlægHej. Jeg er lige begyndt på fransk i år og skal skrive en mini stil. Men der er to sætninger jeg ikke kan finde ud af at oversætte, så jeg tænklte der måske var nogen her der kunne hjælpe mig: Sætningerne er: Selv tak. Og: Nej, hr. Jeg kan selv -
usa
ForumindlægWhat is the name of the American "parliament"? Congress ?? What are the two major parties in the USA? Conservetism and Liberalism?? Who is president of the USA at the moment. What party does he belong to. Give your opinion of him as leader. How many times can he be elected?? Geroge... -
Ret fejlene i følgende sætning!
ForumindlægRet fejlene i følgende sætninger, og forklar på dansk dine rettelser: Sætningen lyder på: The phone waked him up at two in the morning. Jeg ved, at jeg skal slette at så sætningen kommer til at se sådan ud: The phone waked him up two in the morning. Men jeg har lidt svært v... -
SSO - Inertimoment m.m.
ForumindlægHej, Jeg skal i ugen op til juleferien skrive SSO i fysik. Emnet er "Inertimoment - Stive legemers bevægelse". Derfor vil jeg gerne høre, om der er nogle der kan anbefale nogle gode bøger eller andet materiale inden for dette område. Indtil videre har jeg følgende bøger: "Stive ... -
TI-89 - hjælp mig?
ForumindlægVed ikke om det er det forkerte sted at spørge, men på min TI-89 lommeregner jeg er kommet til at "store" x som en helt konkret værdi. Hver kan jeg skriver x, opfatter min lommeregner det som et andet tal nemlig 0. Hvordan får jeg det tilbage til standart, så x svare til x og der derm... -
Them i ental?
ForumindlægHvordan siger man them i ental? -
Synopse - At Miste
ForumindlægVi er ved at lave synopse i dansk. Jeg har trukket "At Miste" men ved virkelig ikke hvor jeg skal starte. Jeg har tænkt over at finde en sang der handler om "At Miste" og så analysere den. Er der nogen der har nogle idéer? -
Hjælp med power point
ForumindlægHej jeg skal lave en power point til sangen Rude af Magic!! Hvad kan der være i sådan en er selv helt blank -
Hvordan overlever man tysk på gym?
ForumindlægHej Jeg går i folkeskole lige nu, og jeg skal på gym næste år. Jeg er generelt en person, som vil og får gode karakterer i alt, og derfor er det også vigtigt for mig, at jeg får en god karakter i tysk på gym, men jeg ved ikke, hvordan jeg skal overleve. Jeg synes allerede, at det er svært at for... -
Aalborg universitet
ForumindlægHej, jeg ville høre om der er nogen, der går på Aalborg universitet, der har lyst til at fortælle lidt om hvordan det hele foregår deroppe? Hvordan er undervisningen, er der mange afleveringer/lektier og hvordan er studielivet i det hele taget? Og bliver man på en eller anden måde rystet sammen... -
ret
Forumindlæg2)"Kun ved troen alene kan mennesket blive retfærdiggjort overfor Gud, ikke gennem gode gerninger. Troen skænkes af Gud, mennesket kan kun håbe på at modtage den. 2) With the belive in God alone can the human justify to God, not with good act. The belive is given from God, the human can o...
