Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13061 til 13080 af 42938
-
Hjælp ift. tema
ForumindlægTil min mundtlige eksamen i dansk skal jeg analysere denne webdok: https://www.dr.dk/nyheder/webfeature/kofoedsminde Jeg har svært ved at finde flere temaer. Jeg har selv fundet disse indtil videre: kriminalitet, ungdomsliv, psykiske lidelser, savn og håb -
Enhedscirklen
Forumindlæghej alle :-) er der en der - på pædogogisk vis - kan forklare mig noget om enhedscirklen, som jeg kan gå til eksamen på?! er nemlig ret fortabt lige nu :-) på forhånd tak! -
Skal alle op i dansk Termins stil i 3g?
ForumindlægSkal alle op i Dansk termins stil i 3g? Jeg ved at alle ikke skal op til eksamen men hvad med terminsprøver i slutningen af 3g? Tak -
Kan man læse et fag som HF-enkeltfag, hvis man allerede har haft faget som en del af sin studentereksamen?
ForumindlægHej! Min kæreste og jeg vil gerne læse Fransk 0-B på enkeltfag, da vi planlægger en fremtid i den fransktalende del af Schweiz. Fransk er ikke en del af min studentereksamen, men hun havde det i sin tid på A-niveau i gymnasiet. Er det muligt for hende at læse Fransk 0-B på enkeltfag (selvbetalt ... -
evolution - livets oprindelse 24 timers forberedelse til biologi (B) eksamen.
ForumindlægHej er der en der vil hjælpe mig med at redegøre kort for symbiose-teorien og forklare betydningen af henholdsvis mitokondrier og grønkorn for livet på jorden? .. Jeg har læst omkring symbiose på nettet men kan virkelig ikke forstå det, er der ikke en der kort vil forklare mig det med deres egn... -
I er alle kloge
Forumindlæg--||-- -
The Sin Bin eksamen onsdag morgen og er totalt blokeret af nerver!
ForumindlægHåber på hjælp -fra en venlig og gerne klog studerende - da jeg er totalt blokeret af nerver/eksamens stress. Skal op i englesk i morgen tidligt og kan bare ikke få gang i dispositionen. Har læst og forstået min tekst: The Sin Bin or Lucy's heart, men er helt gået i sort og panik. Please hjælp. -
Tysk eksamen: tekst af Irina Korschunow - "Ein Haus mit Dach"
ForumindlægSidder og forebereder mig i disse timer til eksamen - har trukket teksten "Ein Haus mit Dach". Den er ret svær, så håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt.. anything. Har hårdt brug for lidt inspiration, så hvis der er nogle, der har beskæftiget sig med netop denne tekst før, må I en... -
Skal til eksamen! - Har du nogle tidligere skriftlige prøver jeg kan øve mig på?
ForumindlægJa, jeg har været så heldig at trække matematik B skriftlig eksamen her i næste uge. Jeg går på HHX og tænkte på om der er nogle, som ligger inde med nogle af de tidligere skriftlige prøver i Matematik B, som jeg kan øve mig på? Tænker mest på prøven uden hjælpemidler. Men også gerne prøven med... -
AT-eksamen: Menneskets forhold til naturen, Dansk A og Naturgeografi C
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til eksamen i AT her til sommer, og emnet er "menneskets forhold til naturen", som er et svært emne, da jeg ikke har nogle naturfag. Jeg har Naturgeografi C fra 1.g, derfor valgte jeg det, sammen med dansk A. derfor vil jeg spørge om, hvilke emner kunne være g... -
Søger en lektiehjælper til 24-timers eksamen (Biologi B, STX 3.g) i Aarhus
ForumindlægHej! Jeg er en 3.g'er som søger en lektiehjælper som kan hjælpe mig med min 24-timers eksamen (Biologi B) i Aarhus. Bemærk at jeg søger en lektiehjælper som er dygtig til biologi. Jeg vil selvfølgelig gerne betale for det. Skriv venligst en privat besked for mere info. Mvh. -
Søger hjælp til biologi b 24'timers eksamen 3.g
ForumindlægHej! Jeg er en 3.g'er som søger en lektiehjælper som kan hjælpe mig med min 24-timers eksamen (Biologi B) i København. Bemærk at jeg søger en lektiehjælper som er dygtig til biologi. Jeg vil selvfølgelig gerne betale for det. Skriv venligst en privat besked for mere info. Mvh. -
Sammeligning mellem den grimme ælling og historien om en moder! EKSAMEN OM FÅ TIMER!!
ForumindlægHej derude!!!!!! Det kunne betyde så meget hvis der var nogen der kunne give mig sammenligningerne mellem "Den grimme ælling" og "historie om en moder". Begge skrevet af H.C. Andersen. JEG HAR EKSAMEN HER OM FÅ TIMER! Jeg har været så dum og taget Historien om en moder til m... -
Hvordan vægtes karakterene?
ForumindlægHej Jeg er i tvivl mht. karakteres vægt efter den nye 7. trin skala på HF. Jeg kan læse mig frem til det her. A-niveau fag vægtes 2 B-niveau fag vægtes 1,5 C-niveau fag vægtes 1 Naturvidenskabelige faggruppe vægtes 1,5 Kultur- og samfundsfagsfaggruppe vægtes 2,0 Stor skriftlig opga... -
Noter for Matematik c
ForumindlægHej venner! Er der nogle som ligger inde med sådan nogle notater.. De jeg sådan set skal bruge er mest til mundelig eksamen. Så hvis der er nogel som kender link eller noget, er de meget velkommende til at skrive. -
Hvordan er Bioteknologi?
ForumindlægHej. Jeg er nu næsten færdig med 9. Klasse, og har bestemt mig for at tage en STX. Jeg overvejer bioteknologi, fordi jeg synes lige netop denne del af biologien er utrolig spændende. Jeg har dog hørt talrige rygter om at bioteknologi skulle give lave karakterer på grund af det er et prøvefag, og... -
hvordan består man matematik?
ForumindlægHej til alle. Jeg tager matematik på VUC og skal afslutte matematik. Hvordan består man dette? Tager man gennemsnittet af den skriftlige om den mundtlige karakter(Som så skal være over 2), eller skal man have minimun 2 både mundtligt og skriftligt? Håber der er nogen som kan hjælpe mig. Glædelig ... -
mat B dumpet ...
ForumindlægHej alle jeg er desværre dumpet i skriftlig mat B, trods min standpunktskarakter er 7 både mundtligt og skriftligt. jeg skal bruge mat på mindst B niveau for at gøre mig forhåbninger om at komme videre på universitetet, så derfor vil jeg gerne tage skriftlig mat B eksamen om i løbet af sommerferi... -
hvad menes der helt præcist med PERSPEKTIVERING
ForumindlægHey jeg er lidt i tvivl om hvad der helt præcis memes med perspektivering. Er det perspektivering til samtidens samfund eller andre tekster man har læst...eller?? -
Prøveeksamen
ForumindlægHvad er en prøveeksamen?
