Søgning på: fysik rapport radioaktivitet. Resultater: 13081 til 13100 af 22746
  • Hjælp til opgave ang. Dawins teorier

    Forumindlæg
    Håber i kan hjælpe mig med disse to spørgsmål til min rapport: - Redegør for Darwins teori. Benyt herunder begreberne tilpasning, genetisk isolation og mutation. - Redegør for Lamarcks teori og analyser den i forhold til nutidens genetiske viden. På forhånd tak! :)
  • To A rh+ mennesker har fået et barn der er 0 rh-. Hvordan er det gået til?

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal lave en rapport om blodtypernes genetik, og jeg kan ikke finde ud af at besvare dette spørgsmål: To A rh+ mennesker har fået et barn der er 0 rh-. Hvordan er det gået til? Håber at I kan hjælpe mig ;-) Vh Annemie
  • excel

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg skal i en rapport tegne Elys som funktion af Etilført. Er der nogen der kan forklare hvordan jeg kan gøre det på excel 2007? - jeg har prøvet mig frem uden held... På forhånd tak
  • hjælp den tvivlsomme:(

    Forumindlæg
    hej alle, min lærer har stilt os dette spørgsmål i en rapport, som jeg ikke helt forstår: " Hvordan ser en sædcelle ud, analyser halens struktur og diskuter om man finder den andre steder" . Er det halen eller sædcellen han mener om man kan finde andre steder? :OOO
  • HJÆLP HASTER

    Forumindlæg
    hej derude Jeg har 2 spørgsmål som jeg skal besvare til en rapport. jeg kan ikke finde noget jeg kan supplere med til besvarelsen Kan spytamylase fungere i mavesækken? forklar de forskellige bindingstyper:
  • HJÆLP HASTER

    Forumindlæg
    hej derude Jeg har 2 spørgsmål som jeg skal besvare til en rapport. jeg kan ikke finde noget jeg kan supplere med til besvarelsen Kan spytamylase fungere i mavesækken? forklar de forskellige bindingstyper:
  • JFK og globaliseringen

    Forumindlæg
    hejsa! skriver rapport i historie, 9. klasse. har et spørgsmål der lyder; Hvilken betydning fik JFK for 1960'ernes amerika? aner det ikke, kan ikke finde det hverken i bøger eller på nettet. Nogen der har en idé om det?
  • Sammenhængen mellem fremskrivningsfaktoren og vækstraten

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og er i gang med en matematik rapport, som jeg skal aflevere i morgen. Jeg mangler nu kun, at skrive sammenhængen mellem fremskrivningsfaktoren og vækstraten. Jeg meget i tvivl om, hvad jeg skal skrive. På forhånd - mange tak! :-)
  • svar på et arbejdsspørgsmål

    Forumindlæg
    "Hvordan skader solen helt på et molekylært niveau?" hvordan kan jeg svare ordentligt på det her spørgsmål i min rapport når jeg ik forstår ordet molekylært eller kan finde noget brugbart på nettet?
  • Den Ungarske Opstand

    Forumindlæg
    Hej derude! Jeg skal lave en rapport på 5 sider, og jeg aner ikke hvor jeg skal starte. Jeg ved egentlig næsten ingen ting om det, kan i give mig nogle tip - til hvordan jeg kan komme igang? Tak på forhånd!
  • Kraftværk

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder her og skal til at gå igang med en rapport om kulfyret kraftværk. Men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde nogle sider hvor der står noget. Nogle derude som ved hvor jeg kan finde noget? :)
  • SYRE-BASE HASTER

    Forumindlæg
    Hej, jeg er i gang med en rapport, hvor vi skal finde hvor på titrerkurven er pufferkapaciteten størst. Jeg har læst på en hjemmeside, at "En pufferopløsning har den største pufferkapacitet ved pH = pKs". I det her tilfælde har vi jo to pKs-værdier, hvordan ved jeg så, hvor er pufferka...
  • Kemi

    Forumindlæg
    Er der nogle der gerne vil kigge en kemi rapport igennem der handler om at bestemme molar massen for magnesium? Hvis der er ville det være virkelig dejlig:D Hvis det viser sig at der er nogle der gerne vil rette, vil jeg med glæde sende den over besked:)
  • OSO-Opgaven 2011 hjælp.

    Forumindlæg
    Jeg skal her aflever min OSO opgave på tirsdag. Men ville høre om der var en der lige havde en smule tid til at læse min OSO opgave igennem for fejl. Rapporten fylder 5 sider ca. uden forside, indholdsfortegnelse og kildeangivelse talt med.
  • bestem størrelsen f = (x+Δx)

    Forumindlæg
    hej alle sammen jeg er i gang med min matematik rapport men er gået i stå i denne opgave : bestem størrelsen f = (x+Δx) og forklar med ord hvad den betyder... jeg ved ikke helt hvad og hvordan jeg skal gøre det :S .. er der nogen der kan hjælpe mig? :) på forhånd tusind tak :)
  • vigtigt.. billedekunst emner.

    Forumindlæg
    hej alle. jeg sidder og skal vælge enme til mit billedekunst eksames projekt. jeg skal vælge et selvvalgt emne, hvor jeg skal skrive en rapport, hvor jeg derefter skal lave en prakisk opgave. er der nogle der har nogle ider til nogle spændene emner?
  • muskler

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og arbejder på en rapport, hvor jeg skal diskutere hvorfor en kyllings brystmuskel er større end lårmusklen. Jeg har prøvet at læse mig frem til det, men jeg kan slet ikke finde frem til svaret. Tak på forhånd
  • kageform K konstant

    Forumindlæg
    Hej studieportalen. Jeg er i gang med at skrive en rapport, om et frit fald med en kageform, hvor man så skal finde luftmodstanden. Jeg ved at luftmodstanden er givet ved: Fluft:K*A*V^2 jeg har bare lidt svært ved at finde K konstanten.
  • Metaller

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg går i 9 klasse og skal skrive en rapport om metaller. Er der nogen der kan fortælle mig noget om deres varmeledningsevne, da jeg ikke rigtig kan finde nogle hjemmesider som jeg kan bruge til noget, eller er der nogen der har en god hjemmeside?:) På forhånd tak for hjælpen
  • Tørstofbestemmelse

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er i gang med at skrive min første rapport til nv, og skal til at fremstille en hypotese om der er mest tørstof i kort eller i langt græs. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive, så håber der er en, som kan hjælpe :-) Tak på forhånd!