Søgning på: engelsk brev. Resultater: 13101 til 13120 af 25907
-
Nogen der kender en side
ForumindlægNogen der kender en side hvor man kan oversætte sætninger, fra spansk til dansk og omvendt ? -
Sætning
Forumindlæg"Sometimes I even dare to say, that I’m bored, not because of the lack of options, but because there are endless choices" Hedder det "the lack of options" eller "of lack of options" og "And not long after, you’ll forget that you ever had th... -
Ordbog
ForumindlægHej. Er der nogen, der har et link til en hjemmeside, hvor man kan bruge en online ordbog gratis? -
kort oversættelse . kig den igennem :)
ForumindlægNogen der vil kigge den igennem for fejl. :) Har du børn? Jeg har en datter. Vi har 2 børn. Har I penge? Har du penge? Hvor har han pengene? Vi har et hus. Har han tid? Nej, han har aldrig tid. Hvornår har du tid? Klokken 12 har jeg tid. De har hovedpine. Har du ofte hovedpine?Nej, jeg har aldr... -
Hej På Indisk?!
ForumindlægHej :D - Hvordan siger man hej på indisk?! oo' -
Mærkevarer.. Hjælp..
ForumindlægHeii.. jeq søqer en hjemmeside hvor man kan købe mærkevarer fx. Louis Vuitton, Gucci, Friis og Company, D&G.. Søqer mest tasker.. Small.. det må qerne være en side, hvor man kan komme hen i butikken.. PS: Bor i Sjælland zå det skal være tæt på Brøndby Strand.. Har søqt på google.. !! På Fo... -
betydning af 5 ord
Forumindlægnogle der kan give mig en forklaring på de følgende ord på dansk tak. Welled? Galling? Favourite haunts? Peaked? Tantalising? Tak på forhånd :) -
HjæææælpHjæææælp
ForumindlægHej. Er der nogen som kan fortælle mig noget om bladceller. Har prøvet at finde noget på nettet, men har ikke fundet noget fakta i nu. Har et billed af en bladcelle her. Men ved ikke, hvad man kan sige om det. -
Dansk stil 2hf maj 2009 eksam
ForumindlægHey hvem har dansk stil fra sommers eksam onsdag d, 06. maj 2009 kan smed den her ind tak ku være fedt -
Dansk/Historie opgave
ForumindlægHej alle sammen.. Jeg skal til at finde et emne til min dansk/historie opgave.. Jeg ville lige høre om der er nogne som har nogl gode foreslag til hvad at srkive om.. Jeg vil helst skrive dansk.. men hvis i har nogle fede forslag til historie vil jeg da gerne høre om dem.. I dansk har vi blan... -
Hvad er forskellen mellem øst og vest tyskland?
ForumindlægHvad er forskellen mellem vest og øst Tyskland? -
østrogenmangel
ForumindlægJeg skal skrive opgave om anoreksi. Jeg vil meget gerne vide hvad sammnehængen mellem østrogenmangel og udeblivende menstruation er? Det må rigtig gerne være detaljeret -
Navneord, verber osv
ForumindlægHej alle. Jeg har ikke helt styr på verberne, f.eks. substantiv og udsagnsord. Jeg ved ikke hvad er hvad, og derfor spørger jeg om nogen kan komme med alle de navne som findes, som navneord osv -
hvad kunne gøre socialdemokratiet til en vinder?
Forumindlægjeg har fået opgaven hvor jeg skal lege politisk rådgiver og Skrive et notat, der indeholder en begrundet strategi for hvordan netop partiet skal komme til at fremstå som en vinder. Jeg er tom for idéer - hvad mener I? -
kan man sige dette?
Forumindlæg"..mens fransk blev talt ved hoffet". Jeg er i tvivl om hvordan man siger "ved hoffet", men har indtil videre skrevet "while French was spoken at the court" er det korrekt? -
nyheds artikel
ForumindlægHej .. Jeg har en opgave : skriv en nyheds artikel om emnet ** Mord i Parken ** .... Er der nogen der kan hjælpe ? opgaven er til Dansk 10-klasse -
Hvordan kan Word 07 tælle bogstaver?
ForumindlægJeg vil gerne have mit word til at tælle antallet af bogstaver i min opgave. Det eneste den giver mig er ord, tegn uden mellemrum (men med punktum, komma osv. ) og tegn med mellemrum (anslag). Men det er altså antallet af bogstaver jeg skal bruge for at finde ud af hvor mange normalsider jeg har... -
Hvordan er det rapporten skal skrives?
ForumindlægHej. Jeg er kommet i tvivl om, hvordan man skal skrive rapporten. Jeg har ikke afleveret så mange rapporter før, så eri kke så trænet i det. Tænker på, hvilke ting der skal indgå i rapporten. Skal litteraturlisten været kommenteret? Skal der være delkonklusioner? osv.. -
Hjælp til en kort sætning :-)
ForumindlægHejsa :-) Hvordan oversætter jeg sætningen: "Han lå i koma i flere måneder" Det er især ordene "i flere måneder" jeg har svært ved. Håber nogen kan hjælpe mig -
Kunne godt bruge noget hjælp
ForumindlægHej. Jeg har lagt en besked før, men der var var ikke nogen der henvendte sig, men jeg skal lave en analyse af bogen "Down Among the Women" eller "Nede mellem kvinderne" af Fey Weldon. Derfor vil jeg høre om der er nogen der har læst den eller lavet en analyse af den?
