Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 13141 til 13160 af 25374
-
hvad betyder
ForumindlægHvad er nærsyn Hvad er en sjosker?? -
Hvad betyder dit
ForumindlægHej,Jeg vil bare høre hvad jeres navn/efternavn betyder for jer?Bjarke -
Hvor mange høns og kaniner
ForumindlægHej, jeg står lige, og dvæler med en mærkelig matematik opgave: En gammel soldat, der havde oplevet lidt af hvert og som bland andet havde mistet det ene ben i et slag, flyttede ud på landet og skaffede sig føden ved at holde høns og kaniner. Imidlertid ville han aldrig ud med, hvor mange han ha... -
negro and white
ForumindlægWhy can it be dangerous for a Negro to wear fine clothes? Why would this be less dangerous for a white man? -
terminsprøverne i år..
ForumindlægEr der så evt nogle der ved noget om tyskeksamerne fra 2000, 2001, 2002 og 2003? Det ville være så dejligt... -
13-taller?
ForumindlægHvor man 13,er har i fået i folkeskolen? -
Verfærdsmodeller
ForumindlægDen velfærdsmodel vi har i DK hedder "den universelle velfærdsmodel". Den i Tyskland hedder vist nok "den selektive velfærdsmodel."Hvad hedder den i USA? -
opgave med valuta
ForumindlægJeg har lidt problemer, igen, med den her opg: I skemaet ses nogle udvalgte valutakurser fra 6. maj 2009 Navn: ISO: Kurs: Amerika USD 559,1100 Australien AUD 415,7200 Euro ... -
Aristoteles tragedie
ForumindlægHey vi har opgivet Ødipus til old-eks, og derfor vil det være relevant at komme ind på Aristoteles tragediemodel. Er der nogen herinde, som har en detaljeret og god måde at forklare den på, helst med de rigtige fagtermer, tAK! :) -
Flytte hjemmfra
ForumindlægHejMin veninde og jeg taler om at flytte hjemmfra, men vi er lidt i tvivl om vi har råd.Vi bor i jylland, så det er ikke det dyreste sted at bo:) Hvis vi nu flytter i en ungdomsbolig, hvad vil det så ca. koste os? Altså i alt. Med alt det man skal betale inden, mad, husleje, vand osv. ?På forhånd... -
Novellen se mig dog! af Iben Melbye
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i dansk, og har trukket magt og afmagt som overordnet emne, derefter har jeg valgt novellen Se mig dog! af Iben melbye. Jeg ville bare hører om der er nogen, der har læst den, og hvis i har, ville jeg hører, om der så er noget jeg skal lægge specielt meget mærke til. -
Moses
ForumindlægHar lige et par spørgsmål inden eksamen- Grunden til at jøder skal omskæres er pagten med moses (-og ikke Abraham) ik? - grunden til at muslimer omskæres er pga Abraham?- hvad er præferenceutilitarisme? -
Rets- og Skønsprincippet
ForumindlægHej jeg har en opgave til imorgen, og har brug for hjælp hurtigts muligt! Jeg skal diskutere fordelene og ulemperne for staten og borgerne, ved skønsprincippet. Og en til af den samme, men bare med Retsprincippet. Det ville hjælpe en hel del Tusind tak! -
Kronik
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med indledning til ligestilling er ren utopi? -
Rhesus og mødre? samt antistof?
ForumindlægHey, læser op til biologi eksamen her on wednesday ;) Er lidt i tvivl hvad et antistof er for noget, er det et protein? Er godt klar over et antistof er kroppens forsvar mog fremmede organismer og substancer, men er det et protein? Min lærer synes, at det en god idé at kunne et eksempel med rhe... -
urolig
Forumindlæghar jeg nogen grund til at være urolig for min optagelse, da jeg endnu ikke har fået en bekræftelse på modtagelsen af ansøgningen..jeg sendte ansøgningen ind den 29.juni..jeg har en kvittering med posthusets stempel på den 29. og kravet var at der må senest være et stempel på med 30.juni..skal je... -
Demokrati
ForumindlægHvad er demokrati ?? -
Hjælp til AT-fremlæggelse. Evolutionsforskning og intelligent design.
ForumindlægHej! Jeg skal op til min AT-eksamen i denne uge og har derfor lige brug for lidt hjælp mht. fremlæggelsen. Mit emne er omkring Darwins evolutionsteori og kreationisme altså naturvidenskaben overfor religion og fagene er biologi og religion. I min fremlæggelse skal jeg have styr på moderne DNA-tek... -
Hvilken magt har EU-parlamentet?
ForumindlægJeg skal kunne fremlægge om hvilken magt EU-parlamentet har.Håber I kan svare på det. -
Dansk-Engelsk
ForumindlægBrug af "the" eller udeladelse af "the"Oversæt følgende:(Jeg har skrevet hvad jeg selv mener under hver sætning, så hvis en kunne rette igennem ville det være skønt)1. Luften er lettere end vand1.The air is more light than wather.2.Luften er dårlig herinde.2.The air is foul in...
