Søgning på: engelsk brev. Resultater: 13241 til 13260 af 25907
-
Urelegmæssig
ForumindlægJeg kan ikke huske hvad uregelmæssig er? Har et eksempel fra min opgave.. 1. Finde de uregelmæssige verber (udsagnsord) i følgende sætninger, g bøj dem i de tre hovedformer. Eksempel: does: do – did – done. a. They send for troops, they elect representatives, the pass laws, and pret... -
Hvad betyder det her ???
ForumindlægPerspektiverer- benytterarbejds- og betragtnings-metoder fra andre fag, skaber helhed -
Hjælp please :/
Forumindlægheeej folkens ;) jeg har en stor problem, jeg skal fremlægge på Enelsk fredag d. 6-1-2012. mit emne er Indisk mad! jeg skal fortælle i 5 min. men jeg har ingen anelse om hvordan jeg kan starte eller hvordan jeg kan fortælle om det! hvis i kender noget til eller har gode ideer så vil jeg me... -
Hjælp med at finde en af Hitlers tale
ForumindlægHej Er der nogen, der har Hitlers tale til Rigsdagen 30. januar 1939? Jeg har et fundet uddrag på historieverden, men jeg vil meget gerne have hele teksten. Det ville være super, hvis der var nogen, der havde den liggende og vil dele den, eller kan hjælpe med at finde den. Ellers må i meget ge... -
amplitude
ForumindlægEn blok med massen M står stille på en friktionsløs oveflade og er tilsluttet en vandret fjeder med kraftkonstanten k. Den anden ende af fjederen er tilsluttet en væg. En anden blok med massen m står stille på den første blok. Frikstionskoefficenten mellem blokkene er μ. Find den maksimale &q... -
Systematisk navngivning
ForumindlægHej er der nogen, der kan hjælpe med det systematiske navn for: CH3CH2CH2CHCICH2CHO? -
StudieOmråde HTX
ForumindlægHej. Jeg bliver student om en uge hvor min sidste eksamen er SO. Jeg har flere gange spurgt min lære om, hvad min fremlæggelse til eksamen skal handle om, men det er som om det ikke rigtigt er fesen ind. Er der nogen af jer, der selv har været HTX-studerende og har været oppe i SO (hed en gang SO... -
Mediefag
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe mig med mediefag? Jeg skal lave en film, men jeg ved ikke hvad vores film skal handle om. Derfor vil jeg hører om der har nogen der kan komme med nogle gode temaer.. -
your opinion
ForumindlægHello everybodyI want to hear you opinion about the rising number of obese children?!And if you have any ideas for overcoming this grave problem please write it too…And thanks -
Vektorfelt
ForumindlægJeg vil meget gerne have hjælp til at løse denne opgave.\n\na) Skitsér vektorfeltet F(x,y)=(1,x) og strømlinjerne. Hvilken form ser disse linjer kurver ud til at have?\n\nb) If parameterligninger for strømlinjerne er x=x(t) og y=y(t), hvilke differentialligninger tilfreds disse funktioner så? Udl... -
Hvordan husker I svære ord?
ForumindlægHejsaJeg så netop noget på DR1 om hvordan man kan huske svære ord.Jeg er ikke ordblind, men bare til tider en klovn til at stave ord - men heldigvis er word opfundet og med syn. ordbogen kan man skrive et ord der betyder det samme, og der ved få den til at vide, det ord man ikke kan stave til.Det... -
en lille grammatikbog?
ForumindlægHej\n\nhar I nogen gode forslag til en god grammetikbog som er værd at købe? -
Hvilke STX fag skal man have for at kunne tage en psykologi uddannelse?
ForumindlægHej SP, jeg er lige begyndt på 1.g på STX, og jeg har et mål om at viderestudere psykologi, når jeg er færdig med mit gymnasie. Men jeg er i tvivl om hvilke fag jeg absolut skal vælge, hvis jeg skal videre på f.eks Århus Uni for at studere psykologi? Jeg er i tvivl om jeg skal gå fra Matematik C... -
hvad betyder...
ForumindlægHvad betyder etik og morale. Og hvornår er noget etisk og moralsk -
Atkins diæt
ForumindlægHej,\n\nSkal til at skrive en synopsis om Atkins diæt. Vi skal have 3 spørgsmål i vores problemformulering, et redegørende, et analyserende og et vurderende spørgsmål. Så jeg tænkte på om nogen havde nogle forslag til spørgsmål, eller eventuelle rettelser til vores egne nedenunder.\n\nHar kommet ... -
en god indledning?
Forumindlæghvad indeholder en god indledning....hvis du har nogle hjemmesider hvor jeg kan finde noget angående hvordan jeg laver en indledning må du meget gerne skrive den....\n\n\njope55 -
Hvad s¨kal jeg vælge? Fysik B eller Kemi A?
ForumindlægJeg er i tvivl mht. valgfag. Godt nok skal vi først bestemme os om et stykke tid, men...\n\nMin studieretning hedder Biologi A, Matematik B og Kemi B.\n\nSå har jeg tænkt mig at opgradere:\nMat B --> Mat A\n\nOg så er jeg i tvivl. Hvad skal jeg vælge mellem:\nFys C --> Fys B\neller\nKemi B ... -
kort oversættelse. haster
ForumindlægWhen you arrive to the Scottish city Inverness and goes your first trip on main street gives the impression that many of the city’s inhabitants living on the myth of Loch Ness- monster. In all most every shop window you see Nessie- posters, card over Loch Ness with details about where and w... -
indholdsfortegnelse
ForumindlægJeg sidder og skriver 2.G's opgave, og vil lave en indholdsfortegnelse. Jeg ved at der er en nem måde man kan gøre det på, så man ik skal sidde og skrive prikker:D men jeg kan ikke huske hvordan man gør. formår hele tiden at gøre det forkert..på forhånd tak -
jeg forstår det simpelthen ik
ForumindlægEr der nogen der har læst "Brave new world" af Aldos huxleyjeg har læst den 4 gange igennem forstår det simpelthen ikke?er der nogen der har læst den?
