Søgning på: tysk analyse. Resultater: 13261 til 13280 af 38620
-
Kvinden i baren - fortolkning?
ForumindlægHej Skal lave en analyse og fortolkning af Naja Marie Aidts Kvinden i baren. Er ikke lige så skrap til analyse og slet ikke fortolkning, så er der nogen som måske ville komme med lidt hjælp til hvad man kunne fokusere på. -
Hjælp til fortolkning
ForumindlægHej jeg har en opgave i dansk for vi skal fortolke et digt. Skal man først analysere det eller skal man ikke og så har jeg også brug for hjælp til at kunne fortolke og så hvordan man kan analysere -
sso-indledningen
Forumindlæger der krav til hvor lang en indledningen skal være? min fylder ca 13 linie :S skal den fylde mere? og skal indledningen være på en side for sig selv? -
Stille og stille spørgsmål :D
ForumindlægEr der nogen jeg må stille en helt masse spørgsmål til omkring den der hjemmeside man skal udfylde som hedder www.optagelse.dk og hvad der skal ske bagefter på STX eller gymnasiet? -
SRP i historie og Samf
ForumindlægHeey.. Har fået en opgaveformulering der lyder følgende. Redegøre for årsagerne til opbruddet i Jugoslavien i 90'erne. Analyser centrale aktørers bidrag til løsningen af Kosovo-konflikten. Vurder mulighederne for dannelsen af et uafhængigt Kosovo. Er der nogen som har ideer til noget sam... -
Hjælp søges til virksomhedsøkonomi opg. på engelsk
ForumindlægSom overskriften lyder skal jeg lave en opgave hvor jeg skal analysere et regnskab samt lægge budget for efterfølgende år. Selve opgaven er umiddelbart ikke så voldsom, hvis man bare forstår at analysere en simpelt regnskab... Er der nogen der har mod på at hjælpe mig med det? Deadlin... -
Taksonimiske niveauer
ForumindlægJeg har lidt svært ved at forstå forskellen på det analyse delen og disskusssion + vurderings delen, da der er mange forskellige forklaringer, så har lidt svært ved at skelne mellem dem... Må man godt i sin vurderings - og diskussions afsnit drage nyt viden, altså bruge nye kilder til, fx. at ar... -
SSO, diskussion
ForumindlægEr lige kommet ind i en stor krise, da jeg ik ved hvad jeg skal skrive i min diskussion. \n\nMin problemformulering lyder: På baggrund af en kort redegørelse for romerrigets politiske, økonomiske og sociale forhold ønsken en diskussiona af årsagerne til Romerrigets fald. I diskussionen inddrages ... -
Metode i religion
ForumindlægHej. Jeg er virkelig helt forvirret mht. de her metoder i AT, så har lige et spørgsmål. Jeg har valgt at analysere kristendommen og islams syn på samfundet. Jeg har tolket i Bibelen (hvis man kan sige det sådan) og har bla. taget fat i kapitlet "spørgsmål om skat til kejseren", hvor jeg... -
witczak?
ForumindlægHej witczak gider du lige hjælpe mig? -
betyder?
ForumindlægHej hvad betyder: Die Frau schlug der Mann? tak -
Genetiv
ForumindlægEr lidt usikker på hvordan man skal oversætte når der fx stor "Romanens hovedperson", er det så Des Romans Hauptperson? -
online ordbog
ForumindlægKender nogen en online gratisk ordbog (dansk), som forklarer orderne. Her er jeg ikke interesseret i wikipedia, da det ikke altid kommer med enkeltordforklaring (: -
hjælp til et eventyr!! haster
ForumindlægDie Gänsemagd?? ved ikke engang hvad overskriften betyder... har virklig brug for hjælp. et brødrerne Grimm eventyr -
Ansøgning sendes til?
ForumindlægHey Har på optagelse.dk lavet en ansøgning til HA Almen på århus handelshøjskole. Håber virkelig jeg har gjort det hele rigtig. Men i 2. prioritering har jeg så valgt markedsføringsøkonom, da jeg så kan få merit til HA. Men hvor skal jeg nu sende ansøgningen hen? syntes ik man får ret mege at v... -
haster. lektiehjælp søges
ForumindlægJeg er en pige som søger lektiehjælp i engelsk. Jeg har begge fag på A niveau. Jeg går i 3gbor i glostrup og har derfor hårdt brug for hjælp, så jeg kan få en god eksamenskarakter til sommer. jeg betaler gerne. -
SRO opgave
ForumindlægVi skal i vores klasse (2.G) til at vælge emne til studieretningsopgaven. De overordnede emner er "Storbyen" og "Amerikanske (britiske) samfundsforhold". Jeg skal kombinere fagene Engelsk og Tysk, og har lidt svært ved at finde et emne at skrive om. Er der nogen, der kan ko... -
4 eller 5 A-fag?
ForumindlægHej Jeg er meget i tvivl om jeg vil vælge spansk, så jeg ender med 5 A fag eller skal vælge tysk på B. Jeg vil spørge om hvor svært det er at have 5 A fag? Hvor meget får man sit gennemsnit ganget med hvis man har 4 A fag? Og Hvor stor er forskellen generelt? -
Hjælp til forklaring af planøkonomi
ForumindlægJeg skal forklare kort om planøkonomi på tysk. Altså at man yder efter evne, og nyder efter behov. Hvordan siger man det på tysk så det giver meing. -
bøger hjælp
Forumindlægnogle der kender nogle bøger, på tysk man kan læse på ca. 9. klasses nievau hvis man gerne vil forberede sit tysk, eller nogle gode film man kan se?
