Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 13281 til 13300 af 20009
-
Hjælp til AT biologi og dansk
ForumindlægHej Er der nogle som er meget interesseret i biologi og dansk, og som gerne vil læse min synopsis eller fremlæggelse til AT, da jeg er meget usikker på om jeg besvarer problemstillingerne. I må meget gerne kommenterer og rette, og hvis I synes, at problemstillingerne er for "tynde"... -
Produkt til klimaforandringer!
ForumindlægHjælp os. Vi er fuldstændig blanke i forhold til hvad vi skal lave af produkt til vores fremlæggelse. Vi har nemlig om klimaforandringer. Hvis der er nogle der ved noget (måske om nogle forskere i kender) ET ELLER ANDET.. (: Please send en mail, da jeg ikke er så tit på studieportalen. gry-grise... -
Plance/dias/ Hvad skal det være.
ForumindlægHej vi er 4 personer som gerne vil have lidt hjælp. Vi er ved at være færdige med teksten til vores projekt opgave men vil godt have lidt hjælp til fremlæggelsen vi kunne godt tænke os noget nyt i stedet for et kedeligt billdedias show er der nogle som har nogle ideer vi har om unge i verden om h... -
oplæsningsstykke til kortfilmen: højdeskræk
ForumindlægHej! Jeg skal op til eksamen i morgen kl. 10.55, og jeg havde selvfølgelig glem alt om at finde et oplæsningsstykke... Nogle det evt. har et godt stykke, jeg kan bruge til det? Filmen handler om pres, altså han bliver presset til noget, og alle regner med ham, osv. Og hvis i evt. også har no... -
Cyborgs.
ForumindlægJeg skal til en fremlæggelse diskutere for og imod om det er etisk korrekt, at erstatte sine legmesdele eller organer med maskindele for at blive smukkere. Det kunne være, at man fx. er ked af at have kortere ben, så derfor kan man få dem forlænget, ved at få bygget maskindele ind i sig selv. Jeg... -
Emne til projektopgave
ForumindlægHejsa :) Jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg skal fremlægge om til projektugen. mit overordnede emne er "den eller det gjorde en forskel". jeg har overvejet en del ting, men kan ikke rigtig finde ud af, hvad der egentlig er relevant, og har gjordt en forskel. Jeg vil helst have faget... -
hasterSpanskoversættelse
ForumindlægHej allesammen Jeg er igang med min AT forløb, jeg skal oversætte nogle sætninger fra dansk til spansk. Men det har jeg gjordt, men vil lige hører om en af jer vil rette mine sætninger, da jeg skal sige dem under AT fremlæggelsen og vil helst sige noget der er rigtigt spansk :) jeg er virk... -
Bistandshjælp, hvad er det og hvornår får man det?
ForumindlægHej Jeg har fået et spørgsmål som jeg skal fremlægge om i 5 min. imorgen. (torsdag d. 9. ) 'Er det rimeligt at man skal have et job man ikke vil have for at få bistand?' Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde ud af hvad bistand i det hele taget er? Og så troede jeg da at man netop... -
Analyse af musikvideo - skabelon
ForumindlægHej:D Til vores projeltopgave i 9. klasse har mig og min veninde valgt at lave en sang og en musikvideo.Dem har vi så lavet men problemet er bare at vi ik har en analyse model til vores musikvideo som vi kan gå ud fra. Så vi til fremlæggelsen kan analysere den. Håber i kan hjælpe? På forhånd, tak. -
Tobakkens betydning for Cuba historie??
ForumindlægHej Diskuter tobakkens betydning for Cuba historie, endvidere ønskes en vurdering af den vestlige tobakskulter betydning for markedet. Dette spørgsmål har jeg fået af min historielærer og skal fremlægge for klassen på fredag. Jeg synes, at der ikke er nok materiale til at kunne diskutere og giv... -
Tobakkens betydning for Cuba historie??
ForumindlægHej Diskuter tobakkens betydning for Cuba historie, endvidere ønskes en vurdering af den vestlige tobakskulter betydning for markedet. Dette spørgsmål har jeg fået af min historielærer og skal fremlægge for klassen på fredag. Jeg synes, at der ikke er nok materiale til at kunne diskutere og give ... -
spredning ?
Forumindlæghej jeg sidder med min gruppe og skal fremlægge om statestik i mat B vi kan uden problemer udregne spredningen men vi er meget i tvivl om hvad spredningen er og hvad vi kan bruge den til. vi har forståret at variansen er en avigelse fra middelværdien men mangler at forstå spredningen. håber i kan... -
Kreativt produkt
ForumindlægHej alle :-) Jeg er ved at skrive OSO opgave, og jeg har valgt uddannelse Ernæring og sundhed -> Human ernæring. Har i nogen gode forslag til nogen kreative produkter, hvis jeg ikke skulle vælge enten at fremlægge eller skrive en rapport? Kunne være lækkert med nogen ideer. God jul :-) -
hvordan spiller dansk historie sammen
Forumindlæghej jeg skal snart op i ATi dansk historie.... og ville vide om hvordan dansk og historie er gode sammensætning. Da man jo inde til fremlæggelsen skal fortælle hvorfor disse to fag er gode sammen omkring det emne jeg har fået..- min opgave omhandler kønsrolledebatten i det moderne gennembrud.... -
Software og hardware
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og laver eksamensopgave som jeg skal fremlægge på mandag. Der er et spørgsmål som jeg bare ikke kan komme frem til!! Så derfor håber jeg på at nogen af jer derude kan hjælpe mig lidt. Spørgsmålet lyder ''Forklar hvad der kræves af software og hardware fo... -
Hvordan skriver jeg diskussionen i en synopsis??
ForumindlægHej. Jeg skal lave en synopsis om emnet "for eller imod kloning af mennesker og dyr". Jeg har lavet indledning og sådan noget, men jeg kan slet ikke finde ud af hvordan jeg skal skrive diskussionen, eller resten af tingene. Jeg skal også fremlægge i 20 min. og det bliver sikkert også e... -
Keplers tredje lov.
ForumindlægHej .. Kan nogen fortælle mig om Keplers trejde lov, jeg har læst rigtig mange hjemmesider og min lærer har forklaret det, men det kan simpelthen ikke sive i min lille hjerne .. Og lav også en eksempel med en eller anden planet .. Pleasee , svar så hurtigst som muligt , skal fremlægge om det på... -
Eksamen imorgen i matematik hjælp!
ForumindlægHej alle. Er der nogen der har så venligt et hjerte, at de vil rette min 10. klasse matematik fremlæggelse lidt senere i dag? Hvis i vil, vil jeg meget gerne have jeres mail, eller et nummer jeg muligvis kan ringe til, så jeg hurtigt kan få fat på jer. Jeg håber virkelig i vil hjælp... -
Klima og plantebælter?
ForumindlægHej, Jeg har en fremlæggelse om klima og plantebælter. hvis jeg skulle gøre det mere konkret, er der så et sted der virkelig interessant at skrive om i forhold til dette emne? og jeg kan godt komme ind på drivhuseffekten, klimaforandringer og hvordan klimaet har indflydelse på plante/biodiversite... -
De konservative - hjælp
ForumindlægHej! :D Jeg skal lave en fremlæggelse om De Konservatives mærkesager og deres holdning til velfærdsstaten. Men problemet er at jeg, ikke kan finde deres holdning til velfærdsstaten eller deres mærkesager - nogle der kan hjælpe med det? btw. jeg har været inde og kigge på deres hjemmeside - http...
