Søgning på: dansk reportage. Resultater: 13321 til 13340 af 41162
-
SRP uran
Forumindlæghej studieportalen. Jeg skal skrive om Uran i kemi og fysik. tænkte på om i kendte nogle sider eller nogle opgaver her inde som jeg kunne hente hjælp fra? -
PORTRÆTARTIKEL - nogle der har kundskab til dette ?
ForumindlægHej, er der én som har mulighed for at hjælpe mig med en portrætartikel ? Mht. til rettelse .. -
Tysk - kæreste og veninde..
ForumindlægHej ;) Hvordan er det man skelner/skriver kæreste på tysk? Husker selv det som om "die Freundin"? - men er ikke sikker.. Eksempel: Jeg er i gang med at lave tysk disposition og skal skrive "kærester" som en overskrift. - i dette tilfælde hvad hedder kærester så? evt. et ... -
Hjælp med rettelse af 700 ord
ForumindlægHej, nogen der vil hjælpe med at rette min essay på ca. 700 ord. Der behøves ikke at blive rettet men bare markeret hvor fejlen er. Så skal jeg nok selv rette :) -
Hvad betyder dette tegn? ({)
ForumindlægHej alle! .. Har et lidt.. MEGET mærkeligt spørgsmål. Jeg vil godt vide om der er nogle af jer derude der ved hvad man kalder dette tegn samt hvad det bruges til/hvilken sammenhæng?. Tegnet er = { & lad vær med at spørg hvad jeg skal bruge det til. ;s -
Cosinus og sinus
ForumindlægHvad står cot(v) og csc(v) i forhold til cosinus og sinus? På forhånd tak! -
Kan dette siges?
ForumindlægMed udgangspunkt i = Mit Usprung in Gider ikke at benytte mig af mit Ausgangspunkt, da det allerede er brugt en del gange i teksten... -
Den politiske linje
ForumindlægHej jeg sidder og læser til en lille prøve til imorgen og jeg mangler selvfølgelig papiret med den politiske linje er der nogen der kan fortælle mig hvor henne de forskellige ligger på linjen? -
HJÆLP.... EURO??
Forumindlægnogen der ved hvor meget en EURO er vær her i Danmark og det haster -
obama?
ForumindlægEr der nogen der har skrevet engelsk essay om obama? Jeg har et sidste spørgsmål der skal besvares i mit essay, men forstår det ikke helt: ”place the speech (the american promise) in a historical perspective of rhetoric in politics ”. Hvordan gør jeg det? Tak. -
Hjælp, det ville være så godt hvis i ville kigge på det.
Forumindlæg<span style="font-family:Arial; color:#282828"> </o:p><span style="font-family:Arial; color:#282828">Freunde kann man nie genug haben, mit Freunden, du kannst alles tun. Sie können Fussball spielen, chatten und vieles mehr. Ich würde sagen, ich habe, dass ic... -
Kort tillægsform
ForumindlægJeg har engelsk gramatik aflevering for og skal skrive nogle ord i kort tillægsform, men har ikke rigtigt nogle ide om hvordan man gør for jeg har fx. disse ord: Draw catch lay fall spend Så hvis der lige var en der ville skribe reglerne og gøre dem på de5 ord ville det være super nice:)? -
Brændselsceller
ForumindlægHej jeg skal aflevere en raport om brændselsceller imorgen og jeg har nogle spørgsmål. Jeg skal udregne nytteenergien i et forsøg, hvor vi fik en bil til at kører ved hjælp af en brændselscelle. Er der en eller anden slags formel for udregning af nytteenergi? Desuden vil jeg høre om der findes br... -
tysk sætning
ForumindlægEr der en, der evt. vil kigge på denne sætning:) Laura hatte sich vielleicht nicht vorgestellt, dass sie seinen Eltern treffen sollten sondern, dass sie z.B. in das Kino gehen sollten oder im Restaurant essen, aber sie wurde klüger. -
Krarup
ForumindlægAl den kritik af menneskerettighederne fra Søren Krarups side.. Hmm, jeg kom til at tænke på.. Har han et politisk formål? Jeg mener,, det er lidt svært at tro, at kritikken og (hans ønske om at den skal afskaffes) bunder i at erklæringen er afgudsdyrkelse. -
Tysk Stil
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har skrevet en still på tysk, og ville høre om nogen kunne rette den for fejl, på forhånd tak :) "Mein Handy und ich" Ich denke, dass das Alter 10-11 ist passend. Denn dann können Sie Kontakt mit seine Eltern machen. Sie können auch Kontakt mit seinen... -
samfundet
ForumindlægHeej (: Er der nogen som kan hjælpe? Hvordan var samfundet i 1900-tallet i forhold til i dag? Er der bøger om det? På forhånd tak! -
Regeringen og oppositionen?
ForumindlægHvilke partier er i regeringen og hvilke i oppositionen? -
Hjælp til romantikken
ForumindlægHej.. Er det rigtigt at et kendetegn ved romantikken er, at søge lykken? Hvordan bliver man lykkelig osv? Håber I vil hjælpe. Skal bruge det til min historieeksamen. Anne -
Hvad er plasmider?
ForumindlægHej SP Jeg mangler lidt hjælp til at forstå, hvad plasmider præcist er. Jeg er i gang med at skrive om bakteriers opbygning ift. min SRP, og jeg kan forstå at plasmid, som er DNA-stykker, befinder sig frit i bakteriers cytoplasma, men samtidig så kan DNA i sig selv være til stede samtidig? Er l...
