Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 13341 til 13360 af 35989
-
Bio A?
ForumindlægEr biologi på A-niveau hårdt, og vil du anbefale det?Hvis du havde nævnte fag, hvilke andre fag kombinerede du dem da med?Er det et nørdefag, dvs. et fag hvor mange har forudlært viden (folk med naturlig interesse)?Smid endelig andre kommentarer om faget og på forhånd tak. -
Eksamenssystemet
ForumindlægHejsaJeg vil bare gerne vide hvor mange eksamener man skal til i det hele i gymnasiet? ~Bella -
03, så skete det :(
ForumindlægHej, har været oppe i fysik årsprøve i dag og fik 03 og nu er jeg bare helt ude af den. Jeg kunne slet ik finde ud af det og følte mig så dum derinde, jeg har aldrig oplevet noget ligende. Jeg kom op i ohms 2.lov og skulle eftervise den.Jeg får normalt 7-8 i karakterbladet. Er der andre der også ... -
YEAH! :D
ForumindlægJeg har været oppe i samfundsfag på mellemniveau i dag!!! Fik 11 *weeeee*er super-glad.. :).. ved godt indlægget her måske virker lidt irrelevant.. men jeg ville sige spytte min glæde lidt ud :DHåber andre også har klaret det lige så godt :) -
Dumpe matematik A?
ForumindlægHej, Er i tvivl om hvorledes man regner den endelige karakter i matematik A ud. Jeg skal både op i skriftlig og mundtlig og har i forvejen fået 4 skriftlig og 7 mundtlig. Spørgsmålet er så, indgår disse karaktere i udredningen eller er det kun eksamener der er gældende eller skal alle fire karakt... -
Idræt B, mundtlig/skriftlig?
ForumindlægHey, Jeg ville høre om der er nogen der kan fortælle lidt om idræt på B niveau. Er der både mundtlig og skriftlig karakter? Hvis ja, hvor meget tæller de hver i sær for på eksamensbeviset, hvis nej, hvor meget tæller den enkelte karakter så for? Håber der er nogen der kan hjælpe! -
Forveksle
ForumindlægKan man regne med at få 5 når man til stx i skr. eng har forvekslet en kvinde til en mand. ?? -
Skriftlig karakter!
ForumindlægHvad hvis man i 2.g fik 03 i skriftlig mat og 5 i 3.g?? får man så 03 på beviset eller 5? -
Ordbog
ForumindlægEr der nogen, der kender en ordbog, som man kan bruge uden være forbundet til internettet. Jeg ved der findes bøger, men jeg mener en ordbog, der kan fungere på computeren uden net? -
Hvad skal jeg gøre?
ForumindlægJeg er i den situation at jeg mangler at aflevere nogle opgaver i faget tysk A. Ellers har jeg afleveret "nok" i de andre fag. Betyder det fuldt pensum?, og hvad betyder fuldt pensum helt nøjagtigt. -
Ikke bestået
ForumindlægHej. Har hørt, at hvis man ikke består studentereksamen, kan man ikke begynde forfra, altså på hf, hhx osv. passer det? -
Bedste uni at læse jura på?
Forumindlæghvilket universitet vil i anbefale at man læser jura på? fx noget med sværhedsgraden er den svingende fra sted til sted, og kvaliteten i undervisningen? På forhånd tak Christian. -
eksamensbevis (STX)
ForumindlægHej :) Jeg er bare lige nysgerrig. Kommer vores årskarakterer også til at stå i vores eksamensbevis? Hvordan ser eksamensbeviset egentlig ud? Er det ligesom i folkeskolen, hvor man får en slags hæfte og så ligger der et papir indeni med vores eksamenskarakter? -
Hjælp! Dumpet matematik
ForumindlægHej! Jeg slutter 2.g lige om lidt og jeg ved at jeg ender med 00 både skriftligt og mundligt, da min lærer kun tager det ud fra vores prøver, og ikke alle de afleveringer jeg laver. Mit spørgsmål er så hvordan jeg kan komme ind på uddannelse som har et adgangskrav på at man skal have bestået mate... -
Årskarakter 2.g?
ForumindlægHej alle! Tæller årskarakteren i 2.g for noget på selv eksamensbeviset? Jeg er godt klar over at de afsluttende fag gør, men gør de ikke afsluttende? -
Motiverne bag pave urban 2.s korstogsopfordring
ForumindlægHej nogle der ved noget om motiverne bag pave urban 2.s korstogs opfordring.? Eller nogle der kan give mig en hjemmeside? -
Apps og snyd
ForumindlægMin ven og jeg havde en diskussion. Han siger nemlig, at hvis man er inde på apps som fx studienet som man har downloadet på sin computer, så kan skolen IKKE se det, men det kan de vel godt, eller hvad? -
hvad er det jeg gør forkert ?
ForumindlægJeg er ved at øve mig i mat uden hjælpemidler.. og kan ikke helt finde ud af hvorfor mine tal bliver lort.. nogen som kunne gennemskue det for mig. -
Hvis man vælger Kemi på A niveau
ForumindlægHvis man vælger kemi på A niveau skal man så op til en årsprøve i skriftlig kemi i 3.g? -
Hvordan foregår den teoretiske del af idrætseksamen?
ForumindlægHejsa... Er der nogen som vil forklare mig hvordan den teoretiske del af idrætseksamen foregår? Det har vores lærer nemlig ikke lige uddybet.På forhånd tak
