Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 13341 til 13360 af 19198
-
Gratis Nudansk og engelsk-engelsk.
ForumindlægHvis du kender en god gratid nudanskordbog, som kan downloades lovligt, må du gerne smide et link her. Ligeledes må du, gerne smide et link til en engelsk-engelsk gratis ordbog, som kan downloades ned på computeren. På forhånd tak. (jeg har søgt på emnet, men jeg har ikke kunnet finde noget bru... -
Grammatikhjælp
ForumindlægWenn ich genug Zeit gehabt hätte, wollte ihn auch den Text mit dem Lied vergleichen. Der Vater ändert sich doch ein bisschen, als er erfährt, dass Hitler tot ist. Er zeigt seinem Sohn mehr Sorgfalt. -
Nazister 1930
ForumindlægHvilken økonomisk teori, tror i kunne have forhindret Nazistpartiet i at komme til magten i 1930'erne? Skal bruge det til en større skriftlig opgave jeg har :) Researcher bare lidt... Håber i kan hjælpe. -
Reparieren i førnutid
ForumindlægHej. Er der nogen der ved hvordan jeg får reparieren sat i førnutid, for jeg synes selv at det hele lyder forkert? På forhånd tak. -
Karakter ??
ForumindlægHeej folkeens Jeg går i 1g, og vil lii spørge om, hvilke karakterer i 1g som kommer til at stå på eksamensbeviset i 3g? -
Beregn fart, hvordan???
ForumindlægHej jeg er lidt i tvivl om jeg har regnet rigtigt i denne opgave. Mangler rigtig mange opgaver, plus tidspresset, så hvis en person gad og hjælpe. A) Beregn Fredes fart i km/t. Distance i alt 3800 meter svømning. Tiden i alt, det tager ham svømme ruten= 1 time og 5 minutter og 51 sekunder. (3951 ... -
Før nutid/før datid
ForumindlægHej jeg er i tvivl om hvor vidt disse sætninger er oversat rigtigt, og om jeg har omformuleret sætning 3 rigtig til førnutid og sætning 4 til før datid? Nogen som lige vil fortælle, hvis der er nogen sætninger jeg skal kigge efter, og om jeg har omformuleret sætning 3 og 4 rigtigt? :-) 1. O... -
Hvornår hvad?
ForumindlægDet handler om modalverber: 9. Kan du høre telefonen i stuen? Hedder det? Kann du in das Wohnzimmer hören das Telefon? Eller? Kann du hören das telefon in das Wohnzimmer? Eller? Hören du das Telefon im Wohnzimmer. -
relative pronominer-oversættelse
Forumindlægsætningen lyder følgende: hvem kender ikke Rødhætte, som møder ulven? eller Tornerose, som prinsen befrier? har skrevet følgende: . Wer kennt nicht Rotkäppchen, das der Wolf trifft? Oder Dornröschen, das der Prinz Befreit. kom gerne med rettelser, det er en 1.g's aflevering til i morgen kl... -
hanz rein im gebüsch
Forumindlæghej jeg har trukken denne tekst, og skal bruge et refarat og analyse af teksten. nogen som kan hjælpe? -
Hjælp!!!
ForumindlægHej :) jeg skal op til terminsprøverne efter jul dvs. i januar :D og ville høre om der var nogle af jer der havde nogle ting til hvad de vigtigste ting ville være at læse på op til prøverne? og om i havde nogle fif til de mundtlige? :) -
Hitler
Forumindlægnogen der kender 2 geunde til hvordan hitler kom til magten ? -
grammatik -
Forumindlæghvorfor skal "i" (oversat til jeg på dansk" være med stort på engelsk? -
Produkt - Projektopgave
ForumindlægHej alle sammen! Er der nogen der har ideer til hvad vores produkt skal være - vi har om liv i rummet... Det skal helst være noget realistisk og relevant! På forhånd tak! -
Fransk i HTX
ForumindlægJeg vil gerne spørge jer noget vdr. frans i HTX, da jeg skal efter sommerferie skal starte på gymnasium. Er der mange elever som vælger frans i HTX? Hvis man gerne ønsker at have fransk, skal man så har det i 3 år eller bestemmer man selv, hvor langt tid man vil have det? Er det vigtigt at have f... -
Med ilden i ryggen
Forumindlæghej Jeg skal lave nogle opgave til bogen fra en hjemmeside... http://web.me.com/martinpetersen1/%22Med_ilden_i_ryggen%22/Introduktion_og_resume.html spørgsmålene er.... Hvor i Danmark lå lejrene ? Hvem passede på disse lejre ? Hvorledes fungerede de ? Sammenlign gruppen af mænd og kvinder - hvor... -
HVERDAGEN
Forumindlægnogen der kan komme på nogle tiing en teenager hader ved hverdagen?? -
Fransk Mundtlig eksamen
ForumindlægDer skulle vel ikke være nogen, som har læst teksten, "t'as tout pour être heureuse"? Jeg har trukket teksten til 24 timers mundtligt eksamen på A niveau, og jeg synes teksten er noget svær. Hvis nogle har læst den og kan give et referat, så vil der være super!!! :) jeg har v... -
vindmøller
ForumindlægHej, jeg er i tvivl om noget håber I kan hjælpe mig. Hvad er grundene til, at Danmark har førerposition i vindmølleindustrien? Hvad kan være en trusel mod vindmølleindustrien i Danmark? -
fejlsætning
Forumindlæg6. The house costed a lot. Det er the house cots a lot, men kan ikke forklar hvorfor er der nogen der kan være rare og hjælpe.
