Søgning på: tysk disposition reisen. Resultater: 13421 til 13440 af 18642
  • das auge vom bodensee

    Forumindlæg
    hej jeg skal lave et referat af historien das auge vom bodensee.... -_- jeg har kun et kapitel selv resten har jeg kun fået fortalt på tysk og hørt på bånd. nogle der kan fortælle bare lidt om den -?
  • Die Grosse Chance

    Forumindlæg
    Hej derude. Nogle der har læst teksten ''Die Grosse Chance'' på tysk. Nogle der ved hvilke 3 dilemmaer der er i teksten.....
  • stil

    Forumindlæg
    er der nogle der har skrevet eller læst om en tysk tekst der hedder "Wendebriefe" el. "Briefe von Jana"?? det ville være super hvis der var nogle der gad at hjælpe mig...
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej med jerEr her nogen der tilfældigt havde skrevet en tysk stil, Telefongespräche?? Hvis ja, vil jeg meget gerne have lidt hjælpe... Det ku være lækkeret hvis den kunne blive lagt ud....:)Håber nogen vil hjælpe..
  • korte sætninger

    Forumindlæg
    Han har fundet sig noglebøger,og nu skla han låne dem...Der er tilbud på tingene,og pigerne har købt sig en masse tøj...De har set en film, nu taler de om filmen... Kna i ikke lige oversætte det til tysk...;););D
  • En oversættelse (konjunktiv) - Nogen der vil kigge lidt på den

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har lavet en tysk oversættelse, hvor der er nogle ting, jeg er usikre på .. Er der venligst en/flere der vil kigge den i gennem og evt. kommentere oversættelsen mht. om det er rigtigt?
  • oversættelse

    Forumindlæg
    tænkte på om en have overskud til at oversætte en dansk teks til tysk for mig. for tysk er virkelig min svaghed og har det for til tirsdag d.15-03-05.. pleas.teksten lyder sådan:En tysk avis bargte sidste år nogle interviews med unge tyskere under 20. læserne erfarer her, hvad der optager* de ung...
  • Ballade

    Forumindlæg
    Hvad kendetegner en tysk "Ballade"? Her tænker jeg på genren af bl.a. Goethe. Jeg mangler nogle træk som jeg evt. kan indblade i min stil om Erlkönig.
  • haster

    Forumindlæg
    hej alle sammen jeg har lavet en tysk opgave håber at der er nogen som gider at skrive noget til eller om den. hvis den har grammatiske eller gradbøjnings fejl vil jeg gerne vide det. hilsen mig
  • HaSTER: Acht Neun Siebenundsiebzig el. Neunundachtzig?

    Forumindlæg
    Heej Nogen der ved, hvad sidste års eksamenssæt hedder for Tysk A ved valgfag på STX ? Var det Neun Siebenundsiebzig el. Neunundachtzig el. en helt tredje ??
  • Perspektivering - Tværfaglig

    Forumindlæg
    Hej alle Hvordan kan jeg perspektivere ytringsfrihed (tysk/dansk) til racisme? Evt. Et eksempel på ideer til perspektivering, altså hvad jeg kan komme ind på? Ville virkelig hjælpe mig videre! På forhånd, tak!
  • Checkpoint Charlie

    Forumindlæg
    Hej Vi skal lave en fremlæggelse på tysk om Checkpoint Charlie. Vores lærer ligger meget vægt på at man skal perspektiverer og sammenligne med Danmark. Hvad kunne evt. være en god perspektiviring og sammenligning? På forhånd tak!
  • Deine og Dein.

    Forumindlæg
    Er der nogen der gider at forklare mig, hvornår der skal stå 'deine' i en sætning på tysk, og hvornår der skal stå 'dein'? Og hvad er forskellen?
  • Nogen frivillige?

    Forumindlæg
    Nogen som vil kigge igennem fire sætninger som jeg har oversat til tysk? - Sig til, så sender jeg dem som ''indbakke-besked'' :) PS. De er forholdsvis korte.. Tak :)
  • hvordan siger man.....

    Forumindlæg
    hvordan siger man:1. og det hele begyndte med at........2. de ville opnå alt som var muligt.....3. denne gang......4. som gik hjemmefra for første gang....på tysk??
  • Kendte mennesker fra Wien

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder med en tysk ogave om Wien, og jeg skal skrive om kendte mennesker... men jeg kan ikke rigtig finde nogen interessante undtagen mozardt. Kender i nogen ? på forhold tak :)
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    For at gøre det klart, så er X dommeren, der dømmer Y. Damit es klar wird, ist X der Richter, der Y urteilt. Er den tyske oversættelse rigtig?
  • Nogle der vil tjekke mit handelsbrev igennem

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har tysk på andet år nu. Jeg har fået til opgave at oversætte to handelsbreve. Hvis der er nogle som vil tjekke det igennem for fejl, så ville jeg blive super glad :-)
  • Hvordan oversætter jeg disse?

    Forumindlæg
    Smid ikke din frakke på sengen! Hæng den på en bøjle! Fold dine halstørklæder sammen og læg dem i skuffen. Der er jo rigelig plads i skuffen! Hvordan oversættes disse sætninger til tysk?
  • bilder beschreiben

    Forumindlæg
    hej mennesker jeg skal lave en billedbeskrivelse af det her billede på tysk selfølgelig' men jeg er gået helt død nogle der kan komme med noget i skal bare skrive sætninger om hvad der er på billedet