Søgning på: dansk reportage. Resultater: 13501 til 13520 af 41162
  • Emil Aarestrup

    Forumindlæg
    Hvilken følgende træk har han, når han skriver digte?
  • Svineinfluenza epidemien i 2009

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal snart til at gå i gang med min SRP om Epidemier og Epidemimodeller inden for svineinfluenzaen i 2009. Mit Spørgsmål er blot om nogle har nogle dataer eller ved hvor man kan finde nogle dataer fra denne Epidemi, så man kan lave en SIR-model af epidemien???
  • Gramatisk rettelse af litterær artikel

    Forumindlæg
    En venlig sjæl som hurtigt kan rette min opgave igennem :)
  • hvilken teoretikere?

    Forumindlæg
    Hej Hvilken teoretikere udtaler sig om selvrealisering? Er det Giddens, Ziehe eller en anden? Er helt forvviret.. kan ikke slå selvrealsiering op i min bog og der kommer ikke rigtig noget frem på nettet, kun teoretiker vi ikke har haft før.. :/ Håber nogen kan hjælpe! På forhånd tak!
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hej ville bare lige høre om der var nogen der kunne tjekke disse oversættelser igennem, på forhånd tak. 1. Han kom til den skov, som han ofte gik igennem med sin hund. -Er kam zu dem wald, wie er oft durchgemacht mit seinem Hund. 2. Hans hund var en hanhund, som hed Rollo. -Er Hund war ei...
  • Alkaner

    Forumindlæg
    er der nogen som kan fortælle mig hvad alkaner har noget med plast at gøre? Skal man have alkaner for at fremstille plastik?
  • Plyometrisk og eksplosivt

    Forumindlæg
    Nogle der kan forklare mig præcist hvad eksplosivt- og plyometrisk træning er ?
  • Digte/salmer/sange fra Romantikken om havet

    Forumindlæg
    Hej alle, I forbindels emed AT leder efter vi efter digter, salmer eller sange fra Romantikken, som har havet i fokus. Vi har allerede tænkt på nationalsangen, men vi føler dog ikke, at havet spiller en stor nok rolle. Er der nogle, som har en ide?
  • Værtsfamilie USA

    Forumindlæg
    Hejsa:) Jeg står med 1 flyvbillet til USA i April. Rigttigt skulle jeg have været afsted med mine efterskole. Men jeg droppede ud efter juleferien pga. personlige årsager. Skolen har bestilit flybillet, og den kan ikke ombestilles, så mine forældre og mig har snakket om, at man måske kunne fin...
  • er de to sætninger rigtie?

    Forumindlæg
    er det korrekt oversæt, fokusere på substantiv og relativepronomner! Der Traum, som handlede om alt det jeg ikke havde. Der Traum, som handlede om det jeg aldrig fik. Der Traum, handlet um alles ich nicht gehabt Der Traum, handlet um alles ich nimeals bekam
  • En sød sjæl der kan læse min aflevering før jeg aflevere?:)

    Forumindlæg
    ??:)))
  • E- eller Z-isomer?

    Forumindlæg
    Ifølge Chemscetch er den organiske forbindelse jeg har vedhæftet Z-isomeren. Er der én, som kan forklare mig hvorfor? Jeg når frem til at Br har højeste prioritering, så CH2CH2CH3, CH3CH2CH2 og til sidst CH3, hvilket gør forbindelsen E
  • perfektum

    Forumindlæg
    jeg har et par sætninger hvor jeg slet ikke ved hvor jeg skal lave dem om til perfektum på, så er der nogle der kan forklare lidt til det:) 1.Yo escribo una tarea sobre la historia de Hector. 2. El padre de Hector no tiene dinero, 3. Los nifros de la calle caminan en la ciudad. 4. Hector explo...
  • Tyrkiets togpassagerer

    Forumindlæg
    Hejsa :D Jeg er igang med et projekt hvor vi skal vælge et land i Europa og skal finde ud af hvordan BNP er og Transportmuligheder og der kom bare det her med. Hvor mange togpassagerer har tyrkiet årligt. Jeg fandt ud af at vi i Danmark har 270 mio om året med tog men hvorfor kan jeg ikke finde ...
  • Transitive og Intransitive verber

    Forumindlæg
    Hej SP Hvordan kan man se på et verbum, hvornår den er transitiv og hvornår den ikke er transitivt? Tak på forhånd
  • Hvilken kasus

    Forumindlæg
    Jeg har denne sætning: "Leider können die Eltern _______ Kinder (pluralis) nicht viel tun" Skal der stå die, der eller den før Kinder? God dag
  • Etniske minoriteter - den rene identitet

    Forumindlæg
    Hej, Så vidt jeg kan forstå er den rene identite når den etniste minoritet beholder sin oprindelige kultur og ikke tager den nye til sig - er det korrekt? Hvis en etnisk minoritet bliver 100% assimilieret, kan man så kalde det for den rene identitet? Tak!
  • Den parlamentariske styringskæde

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogle der ved hvordan EU, medier, interesseorganisationer og græsrodsbevægelser spiller ind i den parlamentariske styringskæde?
  • Hjælp til AT

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg står i den situation at jeg skal til at vælge fag og sag i forhold til AT (hvor emnet dette år er: havet - livgivende, dødbringende, legendeskabende), da jeg går i 3.G på gymnasiet. Jeg har en ide omkring hvilken sag jeg vil fokusere på og hvilke fag jeg vil skrive i, men e...
  • Kristendom i Danmark i dag

    Forumindlæg
    Hej, jeg er ved at skrive en tale om hvor meget kristendom fylder i dag, og jeg mangler lidt guf til at pifte min tale op med. Håber der er noge, som har noget godt:)