Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 13521 til 13540 af 154034
-
AP - kasus
ForumindlægMan skulle have været en tysker. De har jo meget lettere ved kasusbøjning.\nJeg ved ikke, hvad der går galt, men jeg kan ikke helt gennemskue systemet.\nDerfor:\n\nJeg ser den elskende pige. Pigen ser den elskede far. Pigen, som er elsket (brug perf.part.) af Sucessus (a + ablativ) bor på kroen.\... -
Synes I jeg skal klage...
ForumindlægHej. Jeg ved ikke om det er muligt at klage over årskarakterer, men jeg har fornyligt set min afsluttende årskarakter i engelsk A hvor jeg har fået 10. Men i de sidste to standpunkskarakterer havde jeg fået 12. Jeg har alt haft 14 afleveringer i engelsk hvor jeg i alle sammen har fået 12, undtag... -
Gennemlæsning af kronik
ForumindlægHej jeg er i gang med at forberede mig til skriftlig dansk A, som jeg skal op i lige om lidt. Da jeg har i tanke om at skrive en kronik til eksamen, har jeg valgt at skrive en lille kronik for at øve mig. Jeg ville høre om der var nogen her inde der gad at læse den igennem og kommenter på den.... -
Hjælp til kronik
ForumindlægHej jeg er i gang med at forberede mig til skriftlig dansk A, som jeg skal op i lige om lidt. Da jeg har i tanke om at skrive en kronik til eksamen, har jeg valgt at skrive en lille kronik for at øve mig. Jeg ville høre om der var nogen her inde der gad at læse den igennem og kommenter på den.... -
Hvor mange point kan man få for en opgave hvor resultatet er forkert men metode rigtig?
ForumindlægI MAT A skriftlig eksamen kan hvert spørgsmål give 10 point. Mit spørgsmål er hvor mange point man kan få for en opgave hvor metoden er fuldkommen korrekt, men et manglende minus fortegn har resulteret i et forkert resultat? Er det muligt stadig at få 8 poin? Er der nogen som vil vurdere min ... -
Minimum 02 for at komme ind på medicin?
ForumindlægHej. Jeg er blevet betinget optaget på medicin. Dvs. at jeg skal bestå MAT A for at komme ind. Men der er stor uenighed i klassen om, om man bare skal have 02 i snit for at bestå, eller om man SKAL have 02 i både mundtlig og skriftlig for at bestå (særligt krav for medicin?). Nogen der kan hjæ... -
Kunne du tænke dig at hjælpe 3.g'ere med matematik og tjene en lille skilling?
ForumindlægHej, Har du fået 12 i skriftlig matematik på A niveau på STX? Har du mulighed for at komme til Middelfart i nogle weekender i perioden frem til 1 maj i år? Eller er du bare en matematisk geni, der har lyst til at lære fra dig og samtidig tjene nogle penge? Passer ovenstående på dig, så ring til ... -
Engelsk eksammen
ForumindlægHej I søde mennesker.. er der nogen der kan fortælle mig hvad emnerne for skriftlig engelsk eksamen i 2008 var? og eventuelt hvad gik den første del af eksamen ud på, angående grammatik. Jeg skal nemlig til terminsprøve i morgen. Og jeg kan simpelthen ikke overskue at forberede mig på så meget gr... -
Eksamens Opgave 5 december 2011 - HASTER
ForumindlægHejsa :-) Er jeg så heldig der er nogen der har været til skriftlig dansk eksamen på HF niveau A d. 5 december 2011? Vi er ved at træne eksamenssæt og jeg er simpelthen gået i stå, så kunne godt bruge noget inspiration. Vi skal aflevere opgaven senest imorgen d. 22/1-12. På forhånd tusind... -
Kragetæer
ForumindlægKan ikk læse hvad min lærer har skrevet, måske nogen der ved hvad der skal stå..\nsammenhængen:\n\nU= [delta]E??? = A = l*F = E*q*l\n\naltså, E hvad? (det står self. med sænket skrift) -
Stereoisomeri - diastereomerer
ForumindlægHej. Jeg forbereder til skriftlig kemi A på fredag og har altid haft nogle problemer med isomeri. Jeg har fået det meste på plads, men lige præcis diastereomer synes jeg ikke helt at kunne fange. Jeg har fanget at nogle Cis/trans-isomerer indgår, men en helt præcis beskrivelse af, hvad diastere... -
Analyse af tysk tekst?
ForumindlægHej :) Jeg står og skal til skriftlig tysk eksamen imorgen (STX A), Jeg er virkelig dårlig til tysk og tænkte om der var nogen der vidste hvad der var godt at få med i eksamensopgaven (Opgave 2) og hvilke analyse punkter der er best at fokusere på? Håber i kan hjælpe lidt :) Go' søndag -
Eksamen fremgang?
ForumindlægHej..Skal op i IT A eksamen på handelsskolen, derfor er der udarbejdet en hjemmeside, med tilhørende skriftlig opgave og database.. Men læreren fortæller os ingenting: så hvordan foregår sådan en IT eksamen.. - Skal man forsvare sin hjemmeside og opgave- skal man vise hjemmesiden- skal man bruge ... -
Skilift - krafter i to demensioner
Forumindlæghttp://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF10/Proever%20og%20eksamen/Tidligere%20skriftlige%20opgavesaet%20stx%20og%20hf/Fysik/100528_fysik_A_stx_opgave.ashx Det er opgave nr. 3 Jeg søger ikke e... -
Gamle besvarelser
ForumindlægHej derude! Er i gang med at træne stx fysik A skriftlig opgaver til terminsprøve/eksamen. Vil høre om nogle er jer ligger inde med besvarelserne fra 2011 eller 2010? Det vil i hvert tilfælde være temmeligt relevant at se om man får regnet rigtigt, anternativt må jeg jo ligge min besvarel... -
Analytisk geometri i 3D
Forumindlæghttp://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/110518_1stx111_MAT_A.ashx Opgave 10 b Skal jeg trække 90 grader FRA, fra vinklen imellem retningsvektoren for CT og normalvektoren for planen a ? -
FSA noter søges!
ForumindlægHEj alle sammen! :) Da jeg snart skal til terminsprøve efterfulgt af de skriftlige og mundtlige eksamener, ville jeg høre om nogle af jer havde nogle gode noter fra folkeskolen liggende som de kunne dele!? Det self. op til vedkommende selv, om man vil dele sijne noter eller ej, men tænkte at jeg... -
ligning for tangent til grafen
Forumindlæghej allle jeg skal op til skriftlig matmatik i morgen og jeg har brug for hjælp til en opgave uden hjælpemidler. en differentialligning er givet ved: dy/dx+x*y =3x4 a) bestem en ligning for tangenten til grafen i p (1,4) for den partikulære løsning, hvis graf går igennem punktet p. ... -
dumpet?
Forumindlægjeg har lige haft min værste eksamen nogenside.. Jeg var op i AT igår og derfor arbejdede meget på det og dermed havde jeg ikke noget til idag: Kemi A skriftlig. Jeg fik løst 10 ud af 18 spørgsmål. er jeg bestået? håber I kan hjælpe fordi jeg tænker nonstop på det.. -
Eksamen
ForumindlægDet er sådan, at jeg har gået i en bærbar klasse i 3 år i gym. Vi skal op i skriftlig matematik eksamen på A-niveau. Jeg vil gerne lave det på papir i stedet for bærbaren. Hvis der er en opgave med en funktion, er det så nødvendigt at tegne grafen? Der står jo for det meste ikke, at man skal teg...
