Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 13541 til 13560 af 32040
-
Læserhenvendelser
ForumindlægJeg er lidt på bar bund her, og det er internettet også... Er der nogen, der ved, hvordan man oversætter "læserhenvendelser" og "scensk fremstilling" til engelsk?? -
Bortvisning dagen før eksamen?!
ForumindlægHej, Jeg tjekkede i dag min postkasse for første gang i den her uge, og fandt ud af at jeg har modtaget et brev her i mandags den 19 (eller der står den 19. på brevet, det kan også være at den er blevet sendt den dato, og jeg først har modtaget brevet den 20) om at jeg er blevet udmeldt/bort... -
Hjælp til forberedelse!!
ForumindlægHej!Nogen der har et svar på min spørgsmål...Hvordan forbereder man sig bedst til en engelsk eksame i 10. klasse?Hvad skal man gøre til eksamen for at få gode karaktere?*Nørd* -
sso
Forumindlægskal skrive i sso, der står man skal skrive et kort resume på engelsk.. ?? Whaat? har ikke fattet hva det er for et resume . Nogen der kan hjælpe, bliver meget glad .. Hilsner ADEM:)) -
haster
ForumindlægHej Skal til AT eksamen imorgen og skal gerne vide noget om hvad det naturvidenskabelige i engelsk er. er der nogen der ved det? tænker om det er fremgangsmåden eller bare det at der er en fremgangs måde. eller hvad kan det være? håber på hurtigt svar. på forhånd tak -
forklaring
ForumindlægHej, er der en venlig sjæl der kunne tænke sig at læse min engelsk stil igennem og give kortfattet feedback - det tager kun 5 minutter.. :-) Bare skriv herinde, så sender jeg den afsted. -
Oversættelse af en enkel sætning
ForumindlægKære SP-brugere Jeg har lige en enkel sætning på engelsk, som jeg er i tvivl om. Er der én der vil hjælpe mig med at oversætte det? Så sender jeg sætningen i en privat-besked. -
optagelsesprøve - STX
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skal til optagelsesprøve, jeg er meget nervøs. Hvad skal jeg gøre.. Jeg har fået at vide at man skal op i dansk, matematik, engelsk... HVAD SKAL JEG GØRE??? Håber I kan hjælpe mig... -
Søger skriftligt opgavehæfte
ForumindlægHej Studieportalen Jeg leder efter det skriftlige opgavehæfte: hf engelsk B maj 2014 del 1 Hvis nogen vil dele hæftet med mig, vil jeg blive meget taknemlig. På forhånd tak. -
Historie Adgangskrav
ForumindlægHej alle sammen. Efter et år på Jura som ikke var min kop the sidder jeg i den situation at jeg rigtig gerne vil Læse historie. Problemet ligger dog i at jeg for alt i verden undgik Tysk på HF, da jeg i min folkeskole tid kun havde dårlig erfaring med det host* møg sporg ;) Nu... -
indledning v. essay?
ForumindlægJeg skal skrive en essay i engelsk og har allerede skrevet en indledning med informationer så som tidsspæn, fortællertype etc. Men skal den også indeholde en indledning som i danske stile? sådan en der bygger en ramme om stilen (altså hvor tråden tages op igen i afslutningen) hvor man f.eks skriv... -
Hvis man nu mangler tekster?
ForumindlægNogen der kender et godt sted på nettet hvor man kan hente engelske noveller? -jeg går på HF og har grundet noget fravær ikke fået skaffet mig alle teksterne, (er ved at kontakte andre fra holdet osv) men har hørt at man muligvis kan finde ting online?På forhånd tak.-Anne -
sprogrejser
ForumindlægHey nogle der kan anbefale en god rejseorganisation for sprogrejser? (2-3 uger) - formål: lære engelsk hurtigt Nogen der evt. har haft en god oplevelse og kan anbefale et godt sprogkursus :) - destinanionen må meget gerne være malta! Håber i kan komme med nogle idéer.... -
AT metoder - HJÆLP TAK!
ForumindlægHej, Jeg skal skrive AT 6, "Grænser", og havde i tankerne at skrive om grænsen mellem hvad der er virkeligt og hvad der er falsk, sådan set som Viatual reality og Reality Shows. Jeg ville skrive danks-engelsk og vil gerne have hjælp til hvilke metoder jeg kan bruge og hvordan jeg kan g... -
Fair karakter?
ForumindlægHej Jeg sidder her med en bedømmelse på engelsk skriftlig opgave. ummidelbart er opgaven ikke noget der betyder noget vigtigt, men jeg ville dog gerne vide om folk syntes at karakteren til opgaven er fair eller om jeg burde klage. På forhånd tak til dem der tager sig tid til rent faktisk at læse... -
HJÆLP! til oversættelses program (Offline mode)
ForumindlægHeeej alle her på studieportalen. Er der nogle der kender et program man kan bruge i offline mode (altså uden net forbindelse?) da jeg står og skal ti termins prøve i engelsk. så hvis der nogle kender et program der kan det. så vær venlig at skrive hvad programmet hedder eller link det her ind... -
Metode og teori bio og eng
ForumindlægHejsa. jeg har om ufrugtbarhed - nu og i fremtiden. med fagene Biologi og Engelsk. Men jeg er er meget i tvivl om metode og teori. jeg har skrevet ejg bruger den humanistiske metode til at analysere og fortolke en bog. og at der er andre der har brugt den naturvidenskabelige metode og at jeg ha... -
stamtræ for menneskets udviking - hjælp plz
ForumindlægTegn et stamtræ for menneskets udvikling fra de første menneskeaber (Proconsul, Kenyapithecus, Dryopithecus m.v.) til nutidsmennesket (Homo sapiens sapiens). Sidegrene til nulevende og uddøde menneskeaber medtages. Bemærk, at apes på engelsk betyder menneskeaber, mens aber generelt hedder monkey... -
Poetic Justice!! HJÆLP skal aflevere halv 12!!!!
ForumindlægNogle der kan skrive til mig hvad de 4 forskellige ting er.. så jeg kan putte dem ind i min stil. Er så dårlig til engelsk :( - the significance of their youthful relationship - comments on the language and the point of view - the themes - the title HJÆLP TAK!! -
Hooliganisme - Historie?
ForumindlægHej alle sammen Er i den uheldige situation at have valgt fagene Engelsk - Historie. Desværre er mine vejledere ikke sikre på at det er muligt at skrive om hooliganisme i historie faget. Er der nogle af jer der har nogle forslag til hvordan man kan kombinerer de to fag inden for emnet hooli...
