Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 13561 til 13580 af 32040
-
Ordbøger til mac !?
ForumindlægHvad kan jeg gøre for at få ordbøger på min computer? Skal bruge engelsk/dansk og nudansk ordbog - de cd'er jeg har kan jo ikke installeres på Mac Hvad gør jeg? Kender I et sted hvor jeg evt. kan hente nogle gratis? Jeg har en mac - med leon styresystem (mac OS X version 10.7) :o -
Giovanni Pico della Mirandola
ForumindlægJeg vil gerne læse de 900 teser som Giovanni Pico della Mirandola har skrevet! Det skal helst være uden fortolkning! Jeg kan ikke læse og forstå andre sprog end dansk - engelsk og lidt tysk! Der bør ikke henvises til Giovanni Pico della Mirandola forsvarstale da teserne ikke er skrevet helt og... -
hjælp hjælp hjælp:((
ForumindlægHEJ ALLE. JEG SKAL SNART OP TIL EKSAMEN OG SKAL FREMLÆGGE OM CRIME FICTION HVOR DET ER JEG HAR VALGT EN SHORT STORY, SOM HEDDER 'NO LUCK'' ER DER NOGLE SOM KAN HJÆLPE MED AT SKRIVE ET KORT RESUME SOM SKAL VÆRE ¨PÅ ENGELSK? hÅBER VIRKELIG I KAN HJÆLPE, JEG HAR PRØVET MEN ER VIFKEL... -
Haster! SSO!
ForumindlægHej.. Jeg er blevet lidt i tvivl om min SSO. Skriver i historie, men det meste af mit materiale er på tysk. Ville bare høre om jeg skal oversætte citaterne til dansk? Både de tyske og engelske? F.eks hvor jeg oversætter til dansk og laver en fodnote hvor jeg skriver "oversat fra tysk til d... -
Fup Eller Fakta?
ForumindlægHej Jeg har hørt, at man for at læse medicin skal have 10 i Engelsk B Er der nogen der kan bekræfte dette eller er det fup ? Det skulle vidst være noget nyt, som starter fra i år . Men er dog ikke sikker, hvorfor jeg stiller spørgsmålet herinde .. Nogen, der kender noget til det ? -
Abstract
ForumindlægJeg skriver i afsætning og engelsk. Jeg har i min opg. valgt at skrive om eksportmarkedsføring. Jeg har valgt landene Kina og Danmark og virksomheden Arla Foods.. Jeg synes jeg har lidt besvær med at skrive et abstract. Nogen der er nogle råd til, hvordan jeg skal gøre det, når jeg skriver om di... -
downloade opg
Forumindlæghej alle sidder og laver en stil om obesity i engelsk prøvet lige at søge på nogle opgave her på studieportalen, og fandt en jeg godt kunne tænke at læse men kan ikke åbne den hvergang jeg trykker på den ryger jeg til min egen forside. er der nogle der har prøvet dette og er der nogle der kan hjælpe -
obama?
ForumindlægEr der nogen der har skrevet engelsk essay om obama? Jeg har et sidste spørgsmål der skal besvares i mit essay, men forstår det ikke helt: ”place the speech (the american promise) in a historical perspective of rhetoric in politics ”. Hvordan gør jeg det? Tak. -
Genitiv-fejl (Obamas eller Obama's)
ForumindlægHej Allesammen. Jeg har lavet en engelsk aflevering, hvor jeg har fået genitiv fejl ved Obamas... Sætningen er som følger... Another suggestion from Obamas side is too.... Kan nogle forklare mig, hvad forklaringen på at det ikke hedder Obamas men Obama's? På forhånd tak... -
Fuld pensum (PSV) 2g
Forumindlægkære studieportalen. Som 2g'ere med 57% fravær og 60% skr fravær, (spørg ikke hvordan jeg ikke er blevet smidt ud, er bare go til at løbe om hjørner) 'overraskende' nok er blevet sat på særlige vilkår/fuld pensum (PSV) , altså at aflægge eksamen i alle aflslutterfag. Heldigvis får j... -
SSO HJÆLP!!!
ForumindlægHej - skal efter ferien have valgt hvilket fag og emne jeg skal skrive om. Har set mig lun på Engelsk og kunne virkelig godt tænke mig at skrive om en bog vi læser i øjeblikket (i engelskklassen). Desværre virker det som om at min engelsklærer er på ferie, for hun svarer ikke på mit spørgsmål. Hå... -
Computer spørgsmål?!
ForumindlægHåber I vil hjælpe mig med dette spørgsmål; Vi er har fået af vide, at vi skal lave orddeling når vi skriver stile i dansk. Jeg har gjort det selv i lang tid, og det tager alt for lang tid, plus at det tit er forkert. Er træt af at få dårlig karakter i orden!! Jeg har hørt, at ens computer (på wo... -
Opgave
ForumindlægHej Er der nogle søde mennesker, som vil være søde at rette en engelsk oversættelse? Den er ikke så lang - kun ½ side. -
hvilken studieretning!! Hvad ville i gøre??
Forumindlæghej. jeg står og skal vælge studieretning og er virkelig i tvivl. begge de linjer, som jeg ville have, blev ikke oprettet, og jeg var derfor nødt til at vælge: 1. idrætslinjen, hvor jeg er nu og hvor jeg hader klassen, hvor jeg ikke kan få psykologi (hvilket jeg meget gerne vil have) og hvor ... -
AT problemstillinger
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har i det seneste stykke tid arbejdet med min at synopsis, og ville bare lige høre hvad i syntes om mine problemstillinger. VI har om emnet 'Kampen for det gode liv' og jeg har valgt at skrive om the american dream i fagene engelsk og samfundsfag. Jeg har opst... -
EKSAMEN!! NØDVENDIGT
ForumindlægHej folkens. Jeg er en 1.g´er, som skal op til mundtlig samfundsfag i år. Betyder det så, at jeg får færre eksamenier næste år eller ej? I må meget gerne svare, da det er nødvendigt :) -
Karaktererne...
ForumindlægHej allesammen, Jeg er lidt bekymret for tiden.. Det er sådan at mit gennemsnit lige nu ligger på 7,5. Nogle vil måske mene, at det er en fin karakter, men ikke hvis man lige som mig gerne vil læse odontologi(tandlæge). Her skal man bruge et gennemsnit på omkring 10. Hvor bekymret bør jeg v... -
Kokain.
ForumindlægHej :) Er der nogen der kan hjælpe mig hvad kokains densitet er, samt koge og frysepunktet? Jeg har googlet og ledt i bøger - lidt uden held. -
Latin hjælp - 1000 kr
ForumindlægJeg skal bruge en person med en universitets uddannelse i Latin. Jeg har en side latin som skal oversættes og med i en universitetsopgave. Det drejer sig om 6 tekst stykker og jeg har anerkendte oversættelser til de 5 på engelske og tysk.Disse 6 stykker skal oversættes til dansk.Kan du klare det ... -
Hjælp haster om eksamen
ForumindlægHej, folkens jeg havde lige et par spørgsmål, angående afgangseksamen. Jeg er nemli blevet optaget på gymnasium HF, men skal op i 3 hovedfag dansk, engelsk, matematik. Jeg tænker på hvis jeg dumper en af fagene det kan eventuelt være mundtlige eller skriftlig, har man mulighed for at komme ind på...
