Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 1341 til 1360 af 57177
-
Metaller - noter, forsøg, andet
ForumindlægHej alle. Som overskriften siger, er der nogen som helst der ved det mindste om metaller? Jeg ved intet andet end at de er varme- og elektrisk ledende. Ville sæter SUPER MEGET PRIS PÅ ET PAR NOTER og forsøgsvejledeninger! -
Dansk - klage over skriftlig karakter
ForumindlægHej alle sammen Jeg har modtaget karakteren for min skriftlige dansk eksamen, og jeg er så skuffet. Jeg har aldrig i løbet af mine tre gymnasie år fået andet end 10-12 i afleveringer, og derfor kan jeg slet ikke forstå at jeg har fået 4!! Jeg ønsker derfor at klage! Jeg har læst min opgave igenn... -
Oversættelse - Dansk -> engelsk
ForumindlægHej Ville være en stor hjælp hvis nogen kunne se disse sætninger igennem. På forhånd tak! 1. De møbler, han valgte, var meget dyre. - The furniture he choose was very expensive. 2. Det er ikke din mobiltelefon. Det er vores. - It's not you're cellphone. It's ours. 3. No... -
Noter til Mat A Gymnasie
ForumindlægHej Jeg skal snart op til mundlig matematik A. Jeg har ikke fået lavet mange noter, og synes det vil være rart at supplere med flere. Er der nogen som sidder inde med noter, som de vil dele med mig, så bliver jeg rigtig rigtig meget glad. Håber det virkelig. Mange Tak vh FZ -
Kühle-noter Please :'(
ForumindlægKühles Danmarks Historie Samfund, s. 171-86Har lige fået at vide det OGSÅ er opgivet og skal snart op.. jeg er helt væk.. HJÆLP :'( -
SKIFTE FRA HHX TIL STX! HJÆLP!!
ForumindlægHej, er lige begyndt i hhx og er stortset ved at fortryde mit valg. Jeg føler mig ikke hjemme i min klasse og har ingen der deler samme interesse som mig, hvilket gøre det en smule sværere. Jeg stræber efter at uddanne mig som illustrator og derfor skal jeg kun ha' en gymnasiel uddannelse f... -
? til eksamenssæt aug. 2008 stx
ForumindlægHej Sidder med følgende opgave og aner ikke, hvad jeg skal gøre : Opgave 12: ...... O(x) = 0,0024x^2 + 10^6 og a(x) = -0,008x + 1300 I modellen kan virksomhedens fortjeneste ved salg af samtlige x enheder bestemmes ved F(x) = x * a(x) - O(x) a) bestem en forskrift for F(x) o... -
Danskhed
ForumindlægHvad er danskhed? Jeg skal bruge forskellige synsvinkler :) -
dansk
ForumindlægHej Kunne jeg bede om hjælp til at skrive en dansk stil, har basale problemer med at forstå min tekst... mvh Rixer -
Skal op i Dansk
ForumindlægHej jeg skal op i dansk i morgen Har i nogle tip til hvad jeg skal gøre deer...? OG hvad jeg ikke skal gøre, please help meeee, Jeg går i 10.klasse -
Dansk
ForumindlægEr der nogle der har mulighed for at rette min dansk opgave igennen, på 6 sider. i får 150 kr for det.... -
Dansk
ForumindlægHej! hvad betyder procentsatser?? som skulle være et fremmedsprog, men hvad betyder det på godt dansk?? -
Hjælp: søger noter til mdt. eksamen
ForumindlægHej, Jeg søger en som har nogle noter af en masse beviser? Jeg skal op til eksamen i mundtlig matematik, og min lærer har givet mit et 10 tal i standpunkt karakter, men jeg er bange for jeg ikke kan leve op til denne forventning. Jeg skal bruge matematik eksamen, da jeg skal læse det som linjef... -
Mdt. biologi noter
ForumindlægEr der forskel på disse 2 spørgsmål?Hvis ja, hva er forskellen.Gennemgå centralnervesystemet.Gennemgå centralnervesystemets opbygning.Skal til mdt. Biologi eksamen. Er der nogen som sidder inde med noter til disse emner, det er "kun" en mdt. prøve eksamen, derfor kender jeg spørgsmålene... -
Dansk stil - inspiration
ForumindlægHej med jer, jeg skal skrive dansk stil om "Labyrint" af Villy Sørensen, udfra mytemotivet om Theseus og Minotaurus... Er der ikke nogen der har gode noter eller andet der kan hjælpe? Kan slet ikke komme i gang.. På forhånd tak -
Liljevånden dansk eksamen
Forumindlæghej jeg skal op i dansk mundtlig eksamen den 8 juni hvor jeg har trukket fordybelsesområdet psykologien i fortællinger hvor jeg så skal analysere novellen Liljevånden af Lydia Didriksen. det ville være en stor hjælp hvis nogen havde analyseret Liljevånden eller har noter osv om den. -
Noter til 9.klasse kemi?
ForumindlægHej! (: Jeg kunne godt tænke mig, at vide om I ved nogle sider eller steder på nettet hvor man kan finde noter til kemi for en 9.klasse afgangselev, for til sommer skal jeg jo op i det til eksamen. Da jeg har en mega dårlig undervisning, så ville det være rart kunne finde noter om det, for at sel... -
Latin: noter om grammatik
ForumindlægHey, ville lige høre om der er nogen som har nogle noter om latinsk grammatik på 1.g niveau? Eller ved hvor jeg kan finde sådan noget...? -
Termins 8. Klasse noter
ForumindlægHej alle, ville høre om der er nogle der har nogle gode huske noter til terminsprøver i matematik? Gerne både færdighed og problem regning. -
SPANSK B NOTER
ForumindlægHej alle.. Jeg har fået lov til at starte på spansk A-niveau på enkeltfag her til forår; Men jeg har kun haft C-niveau. Jeg har haft nogle aftenkurser jeg skal til Mellemamerika i en måned (hvilket er derfor jeg har fået lov til at starte på A-niveau). Men der er en del grammatiske ting som jeg i...
