Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 13601 til 13620 af 45492
  • Problemstillinger HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej, vi er lige startet på et AT forløb her i denne uge, og jeg har lidt svært ved at få lavt nogen. Vores emne er Industrialisering i England 1780-1850. Mine deltagende fag er Engelsk og Historie. Håber den nogen der kan hjælpe :) Mvh !
  • Videnskabelig medicinsk tekst

    Forumindlæg
    hvordan oploader man en artikel fra en database herinde?
  • interne data

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kan hjælpe med at vise hvordan virksomhedens interne data kan bruges
  • Tysk

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har brug for hjælp! Hedder det: Ich vermisse die Zeiten mit dich/dir (Jeg savner tiderne med dig)
  • TAKSONOMI???

    Forumindlæg
    Hej... Jeg tænkte på, er det vigtigt at opgaven er delt skarpt op i taksonomiske niveauer??? Altså SKAL redegørelse stå først og så de efterfølgende niveauer nedenunder eller må man gerne blande det lidt ind i hinanden???
  • SSO

    Forumindlæg
    Hej jeg har et problem med min problemformulering. Nu er jeg ikek så meget inde i social arv, men valgte det fordi jeg synes det lød som et spændende emne. Der står jeg skal diskuter med udgangspunkt i forskellige teorier og inddrag bilagene , hvad der kan gøres for at kompenserer for den social...
  • poetic justice..

    Forumindlæg
    Har søgt lidt på studieportalen, men har ikke rigtig kunne finde dette.. Skal forklare titlen poetic justice.. Dette er fra teksten af samme navn, lavet af Diana Appleyard. Er der nogen der kan hjælpe? har selv prøvet, men kan ikke rigtig finde ud af det:(
  • Rette min oversættelse? ca. 7 linjer

    Forumindlæg
    Dansk version: Familien Mann er en institution i Tysland. Faderenn Thomas Mann modtog som den første tysker Nobelsprisen i litteratur i 1920’erne, og Thomas Mann er i dag stadigvæk en de betydigste tyske forfattere. Familien boede i Lübeck, og i sit hovedværk ”Buddenbrooks” fr...
  • pllzzzz hjælp

    Forumindlæg
    jeg har brug for nogens hjælp., jeg skal skrive om litterære artikel. om barndommens gade. er der ik nogen der vil lige fortælle mig hvordan man skan skrive det.. er gpet i stå har skrevet , indledning og resume, men er gået i stå nogen der vil hjælp .., plzzzz hjælp..!!
  • Hjælp til AT-synopsis

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har stærkt brug for hjælp til nogle problemstillinger til mit emne, som er "det perfekte menneske" i hhv. oldtidskundskab og biologi. Jeg har valgt at benytte Platons Staten til at belyse oldtidens perfekte samfund og herunder det perfekte menneske og i biologi vil jeg benytt...
  • Det ideelle samfund - teori

    Forumindlæg
    Meget kort handler min opgave om, at se på Platons visioner om det ideelle samfund og undersøge om disse tanker har relevans for det repræsentative demokrati, som vi har i dag. men mit spørgsmål er egentlig metoderelateret. For hvilken teori benytter man når man løser en problemformulering som de...
  • Tværfagligt - HJÆLP :(

    Forumindlæg
    hej alle :) jeg er ved at skrive en opgave om social arv, som skal indeholde 2 fag. der er allerede samfundsfag involveret, så er der nogen der har en ide til hvordan jeg får puttet et mere ind?
  • 2. års opgave i dansk

    Forumindlæg
    Jeg skal til at skrive min 2. års opgave i dansk, og jeg vil meget gerne skrive om naturalismen og romantikken, hvor jeg sammenligner de to. Men jeg har lidt problemer med at opstille en problemformulering, så hvis der er nogen der har nogle ideer, ville det være dejligt :D
  • Cult brands?

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig med at definere cult brands, samt fortælle mig hvofor Apple er et cult brand?
  • Litterær artikel

    Forumindlæg
    Nogen der har en god model for, hvordan man skriver en litterær artikel:)?
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til skriftlig eksamen i morgen, og bare for at være på den helt sikre side mht. at huske det hele, vil jeg lige høre, hvad der er godt at tage med. Gamle stile - litt. håndbog - nudansk ordbog - mere? Derudover vil jeg høre, hvordan I bedst forbereder jer?
  • metode: Dansk & biologi

    Forumindlæg
    hvilke forskelle og ligheder er der mellem helholdvis de danskfaglige metoder og de biologiske?
  • Syntaks

    Forumindlæg
    Hey er virkelig i tvivl omrking hvordan man forklare syntaks.... Kan man sige at der i noveller ofte er en tydlig syntaks og at der eksempelvis i kortere tekster såsom digte er en mere ufuldstændig syntaks...? Sidder med Nik og jay sangen kan du høre hende synge og vil gerne prøve at forklre de...
  • Dansk tekster :O)

    Forumindlæg
    Hejsa :O) Jeg står og mangler en pæn stak dansk tekster. Kan man finde det herinde eller er det kun opgaver der er herinde? synes ikke lige jeg kan finde helt rundt i det
  • Vurdering af stil?

    Forumindlæg
    Hej. Hvis der er nogen af jer der har lyst til at læse min stil og give en vurdering vil jeg blive meget glad! Mvh Kenneth