Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 13621 til 13640 af 154034
-
BIO
ForumindlægHej. Nogen der kan hjælpe med nogle spørgsmål i biologi. :-) -
Nogen har ideer om
ForumindlægEr der nogen der har et bud på hvad man kan skrive i 2 årsopgave i biologi. -
forslag til en 2 årsopgave
ForumindlægEr der nogen der har bud på hvad man kan skrive i 2 årsopgave i biologi. -
Please rette!!
ForumindlægEr der ikke nok nogen der vil rette min biologi rapport, den er til i morgen??? -
talepapir
Forumindlæghvordan ser et talepapir ud til biologi eksamen B? skal der være problemformulering og sådan? -
Kampen for det gode liv
ForumindlægHej. Er der nogle der har tænkt et overemne, hvis man tænker fagene biologi og dansk? -
OSMOSE FORSØG M. LØGCELLER
ForumindlægHej . er der en derude der har en rapport (biologi) m. forsøg m. løgceller? -
Hvad kan konsekvensen af punktmutation være?
ForumindlægJa, jeg skal svare på denne meget fine spørgsmål i biologi, men ved ikke helt hvordan. -
Undersøgelse eller forsøg
ForumindlægNogen som har en ide til en undersøgelse, eller forsøg om den globale opvarmning, i biologi? -
rettelse
ForumindlægEr der en (der er god til biologi), som hurtig vil kigge min opgave igennem? -
termins
ForumindlægNogle der har svarene til Biologi FP9, maj 2021? -
Hjææællppp AT
ForumindlægNår man analyser en film i faget biologi, hvilken metode er det så ? -
Hjælp SØGES
ForumindlægHej, er der nogle der kan hjælpe med en biologi opgave? HASTEERR... -
Storken
ForumindlægKan man godt fremlægge om storken i biologi og hvis, hvad ville være godt at komme ind på -
celler
ForumindlægHvad er "envelope" på dansk? (biologi) Er det en proteinkappe? mvh -
hjæælp til en matematikopgave haster!!!!
ForumindlægOpgave 1 figuren viser grafen for funktionen f givet ved figuren er vedhæftet i en fil og x^2 står ikke i parentes Beregn den eksakte værdi af rumfanget af det omdrejningslegeme, der fremkommer, når den skraverede punktmængde drejes 360?o? omkring førsteaksen. Jeg vil også gerne h... -
logaritmer
ForumindlægJeg skal til årsprøve i skriftligt matematik i morgen, og jeg føler mig ret godt forberedt. Dog, så er der stadig logaritmer, som jeg absolut forstår intet af! Jeg ved, at når der er tale om en eksponentiel sammenhæng, f(x)=b*a^x, så kan man bruge 10-tals logaritmen på a^x, så det det bliver lo... -
karakterer.. -Fair???
ForumindlægJeg har fået to 03 i matematik.. altså mundtlig og skriftlig.. Er det fair..? De sidste afleveringer fik jeg altså 8 i.. :s vil bare lige høre om nogen af jer har noget bedre at sige end: "Han har altid ret" som min rektor så smukt sagde da jeg gik op og snakkede med ham... -
Engelsk, Råd
ForumindlægHey, Hvordan kan jeg blive bedre til engelsk. I folkeskolen gik jeg ud med et 12-tal, men efter jeg er startet på gymnasium har det virkeligt gået dårligt for mig. Så meget at jeg har fået 02. Jeg har virkelig brug for jeres råd fordi jeg skal afslutte det i 2g og vil gerne nå op på mindst et 7 ... -
Afgangsprøverne
ForumindlægHej allesammen. Idag fik jeg dårlige nyheder. Min klasse skal op til skriftlig engelsk,og mundtlig matematik. De er ikke lige de fag, som jeg er bedst til. Så kan i give mig nogle gode råd om, hvordan og hvad jeg skal forberede mig til. Håber i kan hj&#23...
