Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 13661 til 13680 af 23766
-
Ostefremstilling og rennilases enzymaktivitet
ForumindlægHey jeg har problemer med en rapport og håber i kan hjælpe mig. Jeg er ikke særlig god inden for kemi, så håber i kan være til hjælp. Tak på forhånd! Mit problem er spørgsmålene i diskotionen, hvordan jeg skal formuler mig, og hvordan jeg får det mest basige ind. mvh Mig :-) -
Landolt’s forsøg
ForumindlægEr der virkelig slet ingen der ligger inde med en rapport om Landolt’s forsøg? Har virkelig brug for en, like right now! Ellers i det mindste bare nogle pointers til hva fu** det går ud på!?På forhånd tak! -
Eksponentiele funktioner bevis for b
ForumindlægHej Jeg er i gang med en matematik rapport der omhandler eksponetiele funktioner, jeg skal bevise alle mine formler, der i blandt formlen for at finde b når du har to punkter, men kan slet ikke huske det bevis! Er der som kan hjælpe mig! -
1.gradsfunktioner
ForumindlægJeg skal skrive en rapport om 1. gradspolynomier eller 1.gradsfunktioner som nogen vil kalde det. Er det nogen som har idéer til hvad jeg kunne komme ind på? Andet end det sædvanlige præsentation, hældningstal, skæringspunkt, ligefrem proportionalitet og definitionsmængde? Håber på svar -
Joules lov!
ForumindlægHej,hvis man skulle fortælle en børnehaveelev, noget om joules lov - sådan at det dermed er logisk og til at forstå - hvorledes kan man så lettest forklare om joules lov?Man kan jo ikke forklare grundprincipperne i de rigtige enheder?.Jeg vil bruge denne forklaring, til en snarlig rapport. -
Nyttevirkningen af forskellige apparater
ForumindlægNogen som kan hjælpe med at forklare hvad jeg skal skrive under teori i en rapport om nyttevirkning/nytteværdi vedr. el-kedel, kaffemaskine og kedel på kogeplade. Desuden hvordan jeg evt. skulle skrive det op? -
Gorilla og Ponderal?
ForumindlægHej alle. Jeg skal aflevere en rapport om kropsidealer og skal give en forklaring på: Gorilla-indeks Ponderal-indeks Det gyldne snit BMI m.m. Er der nogen som kan give mig nogle fif, hints og gode links? Det ville være til stor hjælp. På forhånd tak. Mvh Hetner :) -
Opskriv reaktionsskema
ForumindlægHej ! Jeg har brug for hjælp, da jeg sidder og er gået i hårdknude i en rapport. Jeg skal opskrive reaktionsskemaet for reaktionen mellem hydrogenphthalationen og hydroxidionen. Men jeg er helt på bar bund. Er der nogle, som der kan hjælpe ? På forhånd tak ! -
HJÆLP! Hvordan skriver man en problemanalyse til HTX mat B skriftig eksamen ??
ForumindlægHej .. Jeg sidder her og skal til at sætte min rapport sammen , men ved ikke hvordan jeg skal skrive min problemanalyse til opgaven .. Hvad skal sådan en indeholde ? Så hvis I kunne give nogle ideer til hvad der skal stå i sådan en , så ville det være dejligt :) .. Det er til HTX eksamen B .. Sk... -
Jordskælv
ForumindlægNogen der kan komme med nogle gode ideer til min rapport? fx. hvordan man beregner epicenteret? (altså ud fra P og S bølgerne, gerne hele udregning og omkrivningen) mvh. TheGreenFoX ps. alle forslag er velkommende -
Hvad er store G på Mars?
ForumindlægJeg er ved at lave en rapport om Mars, og skal bruge konstanten store G i en formel. Jeg ved at store G på jorden er 6,67*10^-11 Nm^2/Kg^2 Men hvad er den på Mars? -
Jordbundsrespiration!
ForumindlægHejsa, jeg skal lave en rapport om Jorsbundsrespiration samt hvad betydning fugt og temperatur har for processen. Vi har bl.a. titrerede og målt pH. Men jeg har svært ved at komme i gang! Er der nogen somhar en opgave til mig hjælp? Hilsen me :) -
Hjælp Nærringssalte og fortosyntesen
ForumindlægSidder og skriver rapport og har brug for lidt hjælp! :) Her er spørgsmålet: Hvorledes ville du forvente, at en ændring af mængden af af nærringssalte ville påvirke fotosyntesen under konstante forhold af lys og CO2 koncentration? Begrund! Påforhånd TAK!! -
Teknologi B - eksamen
ForumindlægHej.. Jeg skal snart op til Teknologi B eksamen.. Men hvad vil være relevant at medtage i en fremlæggelse.. (på PowerPoint'en) Altså rapporten er jo temmelig omfattende, så man kan ikke nå rundt omkring alle aspekter, men hvad kan være godt at vælge ud!? -
Er der mon en engel, der ude til at hjælpe mig?
ForumindlægJeg afslutter teknologi B iår og er snart ved at være færdig med min teknologi rapport :) jeg vil derfor høre om der var nogen der ville læse den igennem og evt. komme med en feedback? -
At producere varer i DK.
ForumindlægHej alle I. Jeg laver rapport om økonomi. I mit bilag står der: "Danmark er et af de dyreste lande i verden at producere varer i, og at dette kun fortsætter, hvis produktiviteten er blandt de højeste i verden". Jeg forstår ikke helt hvordan der kan være sammenhæng mellem de t... -
synonymer?
ForumindlægEr der nogen der ved, om der findes et andet fint biologisk navn for en "han/hun bjørn?" Og for en "han/hun fisk?" Skal nemlig bruge det i min rapport, og det ville derfor være fint med en biologisk betegnelse. På forhånd mange tak. -
Antal mol reaktion..?
ForumindlægVi har en rapport hvor vi skal regne "antal molreaktion" hvor at kunne finde delta Hm.. Men jeg er helt blank i hvordan man finder hvor mange antal mol reaktion der er tale om? Er der nogle formler eller noget? Håber der er nogen der kan hjælpe..:) -
blodtyper:Diskussion
Forumindlæghej jeg igang med en biologi rapport, og jeg har problmer med det punkt der her diskussion, min lære har skrevet vi skal skrive 1-2 sider om det, og jeg er virklig blank på det....håber nogle kan hjælpe hilsen mig -
gaschromatografi opgave
ForumindlægJeg har brug for hjælp til nogle opgaver i min rapport. Problemet er at jeg slet ikke kan forstå spørgsmålet, så ved slet ikke hvad jeg skal gå igang eller gøre. http://peecee.dk/?id=14433 Det er fra 2) til 4)
